معمولا علاقه مندان به خرید از فروشگاه های آنلاین بین المللی و یا افرادی که تراکنش های ارزی زیادی دارند، درگاه های پرداخت الکترونیکی بین المللی نظیر پی پال، یونی پی و ... را به خوبی می شناسند. شما چطور؟ با کدامیک از شرکت های ارائه دهنده درگاه های پرداخت اینترنتی آشنا هستید؟ بیت پی Bitpay را می شناسید؟ در این مقاله قصد داریم شما را با بیت پی آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

معرفی بیت پی Bitpay

بیت پی Bitpay یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی است که در سال 2011 فعالیت خود را آغاز نمود و دفتر مرکزی آن در آتلانتا ، جورجیا می باشد. بیت پی Bitpay یک درگاه پرداخت ارزی است که برای بازرگانان و سرمایه گذاران این امکان را فراهم کرده است تا پرداخت وجوه خود را با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین نیز  انجام دهند.

بیت پی Bitpay

برای کاربران این درگاه پرداخت اینترنتی این امکان فراهم شده است که مستقیماً وجوه مورد نظر خود را با استفاده از کیف پول بیت کوین به حساب بانکی فروشنده منتقل کنند. Bitpay اکنون در بیش از 38 کشور جهان در دسترس و قابل استفاده می باشد و همواره در حال گسترش به سراسر دنیا می باشد.

بیت پی Bitpay یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های پرداخت با بیت کوین در جهان است و سایر خدماتی که ارائه می دهد  شامل کارت های ارز دیجیتال پیش پرداخت منحصر به فرد ، یک سرویس پردازش و یک کیف پول بیت کوین می باشد.

مهم ترین مزیت های بیت پی Bitpay

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی Bitpay چه مزیت هایی دارد.

  • بیت پی Bitpay چند زبانه است و از محبوب ترین زبان ها ، از جمله روسی نیز پشتیبانی می کند.
  • بیت پی دارای رابط کاربری بسیار ساده می باشد
  • پلت فرم بیت پی Bitpay منبع باز است و به مدد این ویژگی بیت پی، کیف پول آن قابل مشاهده ، مطالعه و در دسترس است. همچنین ، هر کاربر کیف پول BitPay می تواند خود در نهایی سازی برنامه کیف پول خود شرکت کند.
  • کیف پول بیت پی Bitpay با کیف پول سخت افزاری Ledger و Trezor ادغام شده است.
  • سیستم پرداخت بیت پی Bitpay از چند امضا پشتیبانی می کند.
  • امکان پردازش بیت کوین از طریق مبدل داخلی برای آن وجود دارد.
  • بیت پی Bitpay  از طریق استفاده از گذرواژه، مجهز است به سیستم حفاظتی اضافه.

حال که با مزیت های استفاده از درگاه پرداخت بیت پی Bitpay   آشنا شدید، خوب است از عیوب آن نیز آگاه باشید.

بیت پی Bitpay

معایب بیت پی Bitpay  

با وجود مزیت هایی که برای این درگاه پرداخت الکترونیکی وجود دارد، اما بیت پی دارای عیوبی نیز هست که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

بیت پی فقط از دو ارز دیجیتال پشتیبانی می کند به نام BTC و BCH و با توجه به اینکه امروزه ، آلت کوین ها نقش بسزایی در معاملات ارز دیجیتال دارند، کیف پول هایی که از چند رمزارز پشتیبانی می کنند،  پرطرفدارتر هستند؛ که این به عنوان یک عیب برای کیف پول ارز دیجیتال بیت پی Bitpay   محسوب می شود.

عیب دیگر این سیستم پرداخت ارزی مربوط می شود به مسائل امنیتی آن و اینکه در سیستم بیت پی Bitpay   امکان پیگیری پرداخت ها برای کاربران وجود ندارد.

به علاوه به دلیل اینکه بیت پی Bitpay   از کیف پول هایی با سرورهای مرکزی استفاده می کند، آدرس های آی پی شما از امنیت کافی برخوردار نخواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله شما را با یکی دیگر از درگاه های پرداخت الکترونیکی آشنا کردیم به نام بیت پی Bitpay . این درگاه پرداخت ارزی برای شما امکان پرداخت با ارز دیجیتال بیت کوین را فراهم کرده است و دارای مزایا و معایبی است که در مقاله ی فوق عنوان کردیم.

امید است نکات گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. دوستان گرامی چنانچه پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود و در هر زمینه که نیاز باشد شما را راهنمائی خواهند کرد.

با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 24 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر