انگلیس یکی از کشورهایی است که در میان 100 کشور برتر برای تحصیلات دانشجویی ادعا می کند که رتبه دهم را دارد. شما به عنوان کسی که قصد مهاجرت تحصیلی داردف علاوه بر این که باید به دنبال یک دانشگاه معتبر باشید بلکه باید شهری را انتخاب کنید که شرایط زندگی متناسب با خواسته های شما را داشته باشد. در این مقاله بر اساس نظرسنجی هایی که انجام شده است، بهترین شهرهای انگلیس برای تحصل دانشجویی و مهاجرت دانشجویی را به شما معرفی می کنیم.

کدام شهرهای انگلیس برای مهاجرت دانشجویی مناسب هستند؟

Brighton :

جالب است بدانید که بیش از 11 درصد از جمعیت این شهر را دانشجویان تشکیل می دهند. بیش از 28 درصد از دانشجویانی که در این شهر زندگی می کنند بین المللی هستند چرا که این شهر ترکیبی از همه خواسته های مورد نیاز مانند تنوع دانش ها، آزادی و ... را به شما ارائه می دهد.

تحصیل دانشجویی

Newcastle-upon-Tyne :

این شهر یکی از شهرهای پر جمعیت انگلستان محسوب می شود، عمدتا از ماسئل فرهنگی و هنری غنی شده است. پس اگر تمایلات هنری دارید می توانید این شهر را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنید.

Aberdeen :

اگر به طبیعیت، زندگی در حومه شهر و خط ساحلی علاقه مند هستید این شهر گزینه خوبی برای مهاجرت تحصیلی شما است. مهمترین ویژگی مثبتی که این شهر دارد این است که هزینه های زندگی در آن بسیار پایین است. به همین دلیل است که نرخ ورودی دانشگاه این شهر بسیار بالا است.

Birmingham :

این شهر، دومین شهر بزرگ انگلستان محسوب می شود و به دلیل موفقیت های زیادی که در زمینه صنعت داشته است دارای بهترین رستوران ها، سرگرمی ها و ... است. دانشگاه این شهر در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

Nottingham :

این شهر در بین شهرهای مختلف برای داشتن یک زندگی دانشجویی خوب، دارای رتبه 47 است. اگر به دنبال یک شرایط آرام برای داشتن یک زندگی دانشجویی هستید می توانید این شهر را انتخاب کنید چرا که از نظر میزان آسایش رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

تحصیل دانشجویی

Coventry :

6.8 درصد از جمعیت این شهر را دانشجویان تشکیل داده اند و خود شهر نیز رتبه 44 را در میان 100 شهر برتر برای زندگی داشجویی به خود اختصاص داده است. 40 درصد از دانشجویان این شهر را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

Glasgow :

این شهر رتبه 43 را در بین شهرهای برتر انگلستان به خود اختصاص داده است. این شهر دارای 2 دانشگاه است کهی کی رتبه 65 جهانی و دیگری رتبه 277 جهانی را به خود اختصاص داده است. این شهر یکی از شهرهای با قدمت زیاد انگلستان محسوب می شود که دلیل معروف بودن آن غنی بودن تاریخ و تنوع فرهنگی آن است.

Manchester :

موسیقی یکی از قسمت های جدا نشدنی این شهر محسوب می شود و برای بسیاری از افراد از نظر مهاجرت جذابیت بسیار زیادی دارد. چه مهاجرت تحصیلی و چه مهاجرت کاری. رتبه این شهر از نظر میزان مناسب بودن برای زندگی دانشجویی 24 است.

Edinburgh :

این شهر نیز به دلیل قدمت بالایی که در تاریخ و فرهنگ دارد دارای جذابیت های زیادی است. به همین دلیل بهترین فستیوال ها در این شهر برگزار می شوند. رتبه این شهر در بین بهترین شهرهای انگلیس برای مهاجرت دانشجویی مناسب هستند 12 است. این شهر فرصت های بسیار خوبی در اختیار دانشجویان قرار می دهد، چه از نظر فرصت های شغلی، پایین بودن هزینه های زندگی، فرصت تحصیل به صورت شبانه و ... .

تحصیل دانشجویی

London :

رتبه این شهر برای داشتن یک زندگی دانشجویی خوب، 10 است. با انتخاب این شهر جهت مهاجرت تحصیلی می توانید با تنوع بسیار زیادی در همه زمینه های مختلف رو به رو باشید. از طرفی شما با گزینه های رایگان زیادی نیز رو به رو هستید پس به عبارت دیگر نه تنها می توانید تجربه بالایی از سطح زندگی داشته باشید بلکه همه چیز را مقرون به صرفه استفاده کنید.

همراهان عزیز امیدواریم با استفاده از مطالبی که در مورد بهترین شهرهای انگلستان برای تحصیل دانشجویی در اختیارتان قرار دادیم بتوانید بهترین انتخاب را برای مهاجرت دانشجویی خود داشته باشید.

 

تاریخ انتشار 16 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر