تمام افرادی که به مهاجرت فکر می‌کنند به دنبال مکان بهتر جهان برای مهاجران و آسان‌ترین کشورها برای مهاجرت هستند. طبق نظرسنجی، نه نفر از ده نفر مهاجر پاسخ دهنده گفته‌اند که در مقایسه با میانگین جهانی، ۷۴ درصد از زندگی در ویتنام خوشحال هستند. این نرخ بالا، ویتنام را در بین ۶۴ مقصد در سراسر جهان، در رده بندی سالانه ای که توسط InterNations ، بزرگترین سایت جهانی اطلاعات از ۳.۶ میلیون عضو که در خارج از کشور خود زندگی و کار می کنند ، در رده دوم قرار داد. این یک صعود قابل توجه از موقعیت چهاردهم بین ۶۸ مقصد در سال گذشته بوده است. اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت برای کار و اقامت علاقمند هستید؛ با تراپی همراه شوید.

مکان بهتر جهان برای مهاجران

مکان بهتر جهان برای مهاجران

این بررسی که در سال ۲۰۱۹ انجام شده است از فاکتورهای زیادی برای رسیدن به مکان بهتر جهان برای مهاجران استفاده کرده است. شاخص های زیادی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است از جمله کیفیت زندگی، سهولت تسویه حساب ، زندگی خانوادگی ، امور مالی شخصی و هزینه های زندگی. این نظرسنجی بین ۱۸۲ ملیت از ۱۸۷ کشور جهان انجام شده است.

با سهولت تسویه حساب، ویتنام از مکان ۳۱ ام در سال ۲۰۱۸ به ۱۵ ام در سال ۲۰۱۹ منتقل شد و بیش از سه چهارم از مهاجران اظهار کردند که تسویه حساب در ویتنام در مقایسه با نرخ جهانی 59 درصد آسان‌تر است.

  • بیشتر بخوانید:

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا

هنگامی که شاخص کار در خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفت، ویتنام رتبه برتر جهان را بدست آورد. بیش از چهار نفر از پنج مهاجر نسبت به ۶۵٪ در سطح جهان، نگرش مثبتی ارزیابی كردند. برای ششمین سال متوالی است که مهاجران به ویژه از تأمین هزینه‌های مالی خود تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و ویتنام را برای بار دوم در این فهرست در رتبه اول قرار داده‌اند.

در حقیقت ، 81 درصد از وضعیت مالی خود در مقابل 64 درصد در سطح جهانی خوشحال بودند ، در حالی که 75 درصد موافق بودند که درآمد خانوارشان بیش از حد کافی برای تأمین هزینه های زندگی آنها می‌باشد.

حدود ۳۰ درصد از مهاجران اعلام کردند که در ویتنام، به چیزی بیش از آنچه برای تأمین زندگی در خارج از کشور نیاز دارند ، رسیده‌اند.

مکان بهتر جهان برای مهاجران

ویتنام همچنین از نظر هزینه زندگی بسیار خوب بوده و در رده اول سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است. تقریباً نه نفر از ده نفر پاسخ دهنده، اعلام کرده‌اند که وضعیت هزینه زندگی، مثبت است.

مقایسه ویتنام با کشورهای دیگر

در مقایسه با کشورهای دیگر آسیای جنوب شرقی، ویتنام بهترین مقصد بین شاخص‌هایی شامل امور مالی، هزینه زندگی و کار در خارج از کشور، سهولت تسویه حساب و کیفیت زندگی است.

برای امسال ۱۰ مقصد برتر در شاخص کل عبارتند از: تایوان ، ویتنام ، پرتغال ، مکزیک ، اسپانیا ، سنگاپور ، بحرین ، اکوادور ، مالزی و جمهوری چک.

با این حال ، این نظرسنجی می‌تواند به عنوان ابزاری با ارزش برای مهاجران، افرادی که در حال انجام تحقیقات عمیق در مورد زندگی و کار در خارج از کشور هستند، مشاهده شود. همچنین نظرسنجی این امکان را می‌دهد تا مناطق مختلف زندگی را به دور از خانه ارزیابی کنند و به آنها کمک می کند تا یک مقصد را با توجه به جنبه هایی که برای آنها مهم است انتخاب کنند.

یکی از معیارهای انتخاب مکان بهتر جهان برای مهاجران، درآمد است. در اوایل سال جاری ، HSBC در یک نظرسنجی اظهار داشت که مهاجران در ویتنام بیشتر از متوسط درآمد جهانی، پول کسب می کنند.

اگرچه متوسط درآمد مهاجران در ویتنام در مقایسه با رقم ۹۰۴۰۸ دلار در سال گذشته کاهش یافته است، براساس آمار HSBC، حدود ۶۷ درصد از مهاجران اعلام رضایت می‌کنند. طبق گفته وزارت کار، حدود ۸۳.۵۰۰ مهاجر در ویتنام وجود دارد.

نکات منفی ویتنام

برای انتخاب مکان بهتر جهان برای مهاجران باید به نکات منفی نیز توجه داشت. از طرف دیگر ، ویتنام از نظر زندگی دیجیتالی در رتبه ۵۱ ام قرار دارد و جز کشورهای عقب مانده محسوب می‌شود. 

یکی دیگر از عوامل نارضایتی ، کیفیت محیط است که با ۵۷ درصد منفی ، در مقابل ۲۰ درصد سطح جهانی ، منفی شد.

خدمت تراپی برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند

چنانچه قصد سفر کرده اید، ابتدا باید برای درخواست ویزا، از سفارت کشور مورد نظر خود وقت بگیرید و هزینه ای را نیز بپردازید. اگر کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت، برای واریز هزینه ی وقت سفارت در اختیار ندارید، می توانید این کار را به ما بسپارید.

برای پرداخت از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

پرداخت هزینه ی وقت سفارت

تاریخ انتشار 22 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر