در دنیای کنونی که اینترنت جز لاینفک زندگی ما انسان ها شده است، باید بتوانیم این فضا را با استفاده از مطمئن ترین روش ها، امن نگه داریم. آنتی ویروس ها می تواند گزینه ای مناسب برای برآورده کردن نیاز کاربران اینترنتی به امنیت باشد. بنابراین در مقاله ای که پیش رو دارید ما به معرفی بهترین آنتی ویروس های سال 2020 پرداخته ایم و همچنین خواهیم گفت که چرا داشتن آنتی ویروس های اورجینال از ضروریات است. پس با تیم تراپی همراه شوید.

چرا به آنتی ویروس های اورجینال نیاز داریم؟

افراد زیادی هستند که روی سیستم های کامپیوتر خود آنتی ویروس نصب کرده اند ولی از داشتن آنتی ویروس بهره کافی نبرده اند و سیستم آن ها گاها با مشکلاتی مواجه می شود و کاربران از آنتی ویروس های خود رضایت کافی ندارند. دلیلش این است که از آنتی ویروس های اورجینال استفاده نکرده اند.

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان چند دلیل اصلی برای استفاده از آنتی ویروس های اورجینال را ذکر کرده ایم.

آنتی ویروس های اورجینال

استفاده از Windows defender کافی نیست

با توجه آمارهای به دست آمده، درصدی از بدافزارهای جدید، توسط Windows defender قابل تشخیص و شناسائی نیستند و برای اینکه از حمله ی اینگونه بدافزارهای در امان باشید باید حتما آنتی ویروس اورجینال داشته باشید.

وجود بدافزارهای جاسوسی

آیا با بدافزارهای جاسوسی آشنا هستید؟ بدافزارهای جاسوسی به راحتی می توانند علایق و سرچ های شما را دنبال کنند و پس از به دست آوردن اطلاعات شخصی شما، بدون اطلاعات شما، اطلاعات تان را در اختیار سرورهای اصلی قرار دهند. برای مقابله با بدافزارهای جاسوسی نیز لازم است که سیستم شما مجهز به آنتی ویروس های اورجینال باشد.

افزایش حملات سایبری

طبق آمار به دست آمده، حملات سابیری از سال 2014 تا کنون بیش از 50 درصد افزایش یافته است و هکرها هر 39 ثانیه یک بار حملات خود را انجام می دهند و روزانه حدود 2200 حمله سایبری انجام می شود. این میزان حملات سایبری نشان دهنده ی این است که برای در امان ماندن از اینگونه حملات باید از آنتی ویروس های اورجینال استفاد کنید.

وجود بدافزارهای باج گیری

یکی از زیرکانه ترین و موذیانه ترین جرایم سایبری که این روزها اتفاق می افتد از طریق بدافزارهای باج گیرها می باشد. حمله ی بدافزارهای باج گیر از طریق دسترسی به هارد دیسک شما می باشد، به گونه ای که اطلاعات هارددیسک را منجمد کرده و آن را غیر دسترسی می نماید و تا زمانی که از شما باج نگیرد هارد را آزاد نمی کند.

حملات فیشینگ یا تله گذاری

در این نوع حملات، با استفاده از یکسری پیان های جعلی شما را به سمت درگاه های پرداخت جعلی هدایت می کنند و زمانی که شما اطلاعات پرداخت خود را وارد می کنید، حساب شما را خالی می کنند. وجود حملات فیشینگ نیز یکی دیگر از عواملی است که نشان دنده ی ضرورت استفاده از آنتی ویروس های اورجینال است.

و به طور کلی دلیل دیگری که برای استفاده از آنتی ویروس های اورجینال وجود دارد این است که شما باید از وسایل الکتریکی خود که مجهز به اینترنت نیز می باشد به درستی محافظت کنید تا با مشکلاتی که در این مقاله برای شما عزیزان ذکر کردیم برخورد نکنید.

در ادامه برخی از بهترین آنتی ویروس های سال 2020 را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

آنتی ویروس های اورجینال

بهترین آنتی ویروس های سال 2020 را بشناسید

در این بخش از مقاله چند نمونه از بهترین آنتی ویروس های سال 2020 را برای شما معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید از امنیت سیستم کامپیوتری خود اطمینان کافی حاصل کنید.

آنتی ویروس نورتون Norton

نورتون یکی از بهترین آنتی ویروس های سیستم های کامپیوتر و تلفن های همراه می باشد. با قیمتی در حدود 40 دلار. به علاوه دارای گارانتی بازگشت وجه بوده و توسط والدین نیز قابل کنترل می باشد.

آنتی ویروس پاندا Panda

با وی پی ان رایگان و قایلیت اتصال سریع می باشد و قیمت آن حدود 30 دلار است.

آنتی ویروس ToralAV

این آنتی ویروس بیش از 10 میلیون کاربر دارد و استفاده از آن رایگان می باشد.

پرداخت هزینه خرید آنتی ویروس های اورجینال

دوستان همیشه همراه تراپی، در صورتی که قصد دارید آنتی ویروس اورجینال خریداری کنید و برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه شده اید، می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کرده و پرداخت هزینه را انجام خواهند داد. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای شما ارسال نمائید.

تاریخ انتشار 01 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر