همراهان همیشگی تراپی در مقاله قبلی تحت عنوان آموزش تبلیغات در اینستاگرام در مورد نحوه ی قرار دادن تبلیغات در اینستاگرام  مطالبی را عنوان کردیم. حال که با مطالعه ی این مقاله با چگونگی انجام تبلیغات در اینستاگرام آشنا شدید خوب است در مورد  انواع تبلیغات در اینستاگرام  و قیمت آن ها نیز قدری اطلاعات به دست آورید. پس پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما باشید.

خوب است بحث را اینگونه آغاز کنیم که اصلا تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند و چرا تبیغات در این شبکه ی اجتماعی تا این حد اهمیت دارد؟

تبلیغات در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

اگر شمایک کانال اینستاگرام داشته باشید، پست هایی که در کانال اینستاگرامتان قرار می دهید تنها توسط کاربرانی که شما را دنبال می کنند یا در اصطلاح،  فالوورهای شما دیده می شود. اما تبلیغات در اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می کند تا افراد بیشتری را با کسب و کارتان آشنا کنید و عملا بتوانید مشتریان بالقوه ی بیشتری را به خود جذب کنید.

 انواع تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارهایی مناسب است که مایلند به صورت آنلاین تعاملات خود با مشتری، و فروش را افزایش دهند. کسب و کارهای بسیاری هستند که از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند، چرا که این پلتفرم یک پلتفرم بصری بسیار قوی است، کسب و کارهایی که مایلند تا با مشتری به صورت خلاقانه ارتباط برقرار کنند ترجیح می دهند از ایسنتاگرام برای تبلیغات آنلاین خود استفاده کنند. در ادامه برخی از انواع این کسب و کارها را برای شما مثال زده ایم.

 انواع تبلیغات در اینستاگرام

معرفی کسب و کارهایی که از  انواع تبلیغات در اینستاگرام برای انجام تبلیغات استفاده می کنند

کسب و کارهایی که محصولاتی با ویژگی های بصری تولید می کنند : اگر شما  جز ارائه دهندگان محصولاتی مانند لباس و پوشاک، مبلمان، و یا غذا و نوشیدنی، هستید،  Instagram جایی مناسب برای نمایش محصولات شما  برای جذب یک مخاطب جدید می باشد.

• کسب و کارهای مبتنی بر خدمات : شما هرگونه فعالیت خدماتی خود را می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید. به این ترتیب که با ارائه ی یک دیدگاه کلی از خودتان به مشتری ثابت کنید که چرا شما فرد مناسبی برای این کار هستید.

• شرکت های فعال در زمینه ی تکنولوژی و فن آوری

هزینه ی  انواع تبلیغات در اینستاگرام

شما می بایست ابتدا برای خود مشخص کنید که تا چه حد مایلید که در اینستاگرام برای انجام تبلیغات هزینه کنید. این را بدانید که این میزان هزینه به صورت روزانه و یا کلی برای تمام مدت زمان فعالیت شما قابل تنظیم است و به طور روزانه حدود 5 دلار می باشد. اما به طور کلی هزینه ها طبق تعداد دفعاتی که آن تبلیغ در بخش Feeds یا Stories توسط کاربران اینستاگرام دیده می شود متغیر است. این امکان نیز برای شما وجود دارد که در صورت تمایل از تنظیمات پیشرفته نیز استفاده کنید و هزینه ها را بر اساس تعداد کلیک تنظیم کنید. در ادامه انواع تبلیغات در اینستاگرام را بیان خواهیم کرد.

معرفی انواع تبلیغات در اینستاگرام (فرمت تبلیغات)

حال که هزینه ها را مدیریت کردید، وقت آن رسیده است که فرمت تبلیغات را انتخاب کنید. فرمت تبلیغات می تواند شامل :  یک عکس تکی، یک ویدئو، اسلایدشو و چرخشی باشد. همچنین می توانید انتخاب کنید که تبلیغات در اینستاگرام در بخش Feed یا Stories یا هر دو نمایش داده شود.

تبلیغات تک عکسی

تبلیغات تک عکسی ساده ترین فرمت تبلیغات در اینستاگرام هستند. در این روش به سادگی، یک عکس مرتبط با محصولات خود را به عنوان تبلیغ در اینستاگرام قرار می دهید. زمانی می بایست از این نوع فرمت تبلغ در اینستاگرام استفاده کنید که می خواهید یک عکس بسیار جذاب و خیره کننده از محصول یا خدمات خود را به مخاطبان نشان دهید.

تبلیغات با استفاده از فرمت ویدئو

تبلیغات ویدئویی یک قطعه ی ویدئویی و یا گیف هایی با مدت زمان بیشتر از 60 ثانیه هستند. زمانی که تصمیم دارید محصول و خدمات خود را در عمل به مشتریان نشان دهید بهتر است که از فرمت ویدئویی استفاده کنید. اینگونه فرمت ها اصولا برای تبلیغ محصولاتی مناسب ترند که، خیلی ملموس نیستند مثل نرم افزارها و یا محصولات مبتنی بر سرویس، چرا که تنها با یک عکس نمی توان هر آنچه لازم است را در مورد چنین محصولاتی به مخاطبان نشان داد.

 انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات چرخشی

تبلیغات چرخشی عبارتند از مجموعه ای از چند عکس یا ویدئو. به این ترتیب مخاطبان می توانند در کتابخانه ای از عکس ها و فیلم ها دور بزنند و تصاویر و ویدئوها را مشاهده کنند. تبلیغات چرخشی برای شرکت هایی که محصولات و خدمات بسیار زیادی تولید می کنند، مناسب است.  

تبلیغات اسلایدشو

اسلایدشو مانند ویدئو عمل می کند که از حدود 10 عکس تشکیل شده است که در یک حلقه نمایش داده می شوند. همچنین این امکان وجود دارد که به همراه عکس ها نیز از یک موسیقی مناسب هم استفاده کنید تا بتوانید توجه مخاطبان را جلب کنید. این فرمت از تبلیغات برای افرادی مناسب است که فرصت کافی برای تولید تبلیغات ویدئویی ندارند.

تبلیغات استوری

این فرمت از تبلیغات در بخش استوری اینستاگرام نمایش داده می شوند. شما می توانید یک عکس و یا ویدئویی در حدود 15 ثانیه ایجاد کنید و در بخش استوری آن را به کار برید. خاصیت تبلیغات استوری این است که تنها به مدت 24 ساعت در اینستاگرام باقی می مانند.

دوستان گرامی حال که با  انواع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شدید و نیز انواع تبلیغات و کاربرد هر کدام را یاد گرفتید، سعی کنید برای پیشرفت کار خود و نیز تاثیر بیشتر بر مخاطبان از تبلیغات اینستاگرام در کسب و کار خود استفاده کنید. عزیزان در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید، آن را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 07 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر