دوستانی که به طراحی علاقه‌مند هستند و در حوزه‌ی انیمیشن و ساخت تصاویر متحرک استعداد دارند، قطعا بیشتر با تصاویر سه بعدی آشنا هستند. آیا می‌دانید شما می‌توانید از طریق ایجاد تصاویر سه بعدی کسب درآمد کنید؟ در حقیقت افراد از روش های مختلف به کسب درآمد می پردازند. مثلا اگر به هنر عکاسی علاقه مند باشند، می توانند به کسب درآمد از طریق عکاسی بپردازند. در کل را ها و روش های دیگر کسب درآمد نیز از طریق اینترنت یا تلفن‌های همراه وجود دارد. یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق وب سایت TurboSquid می باشد که شما هم می توانید از تصاویر موجود در آن خریداری نمائید و هم می توانید تصاویر سه بعدی که خودتان ایجاد کرده اید را در این وب سایت بفروشید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با نکات بیشتری در مورد این وب سایت آشنا نمائیم.

آشنایی با فروشگاه تصاویر سه بعدی TurboSquid

TurboSquid یک فروشگاه اینترنتی است که کلیه ی تصاویر سه بعدی را در آن می توانید پیدا کنید و آن ها را خریداری نمائید.

این تصاویر سه بعدی برای افرادی که در زمینه ی ارائه ی بازی های کامپیوتری فعالیت دارند و یا آژانس های خبری، آژانس های تبلیغاتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد و این دسته افراد در سراسر جهان از این فروشگاه تصاویر سه بعدی خریداری می نمایند و برای کار و حرفه ی خود مورد استفاده قرار می دهند.

TurboSquid

هدف از ارائه ی این تصاویر سه بعدی این است که کلیه ی کاربرانی که به این تصاویر سه بعدی در کار خود نیاز دارند، بتوانند در وقت خود صرفه جویی نمایند و به جای طراحی این تصاویر، از نمونه های آماده ی آن در وب سایت  TurboSquid خریداری و استفاده نمایند.

دومین هدف از ارائه ی وب سایت TurboSquid این است که هرمندانی که در زمینهی خلق آثار سه بعدی دارای مهارت هستند، بتوانند تصاویری که ایجاد کرده اند را در این وب سایت به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمد نمایند. دفتر اصلی این وب سایت در ایالات متحده و در نیواورلئان قرار دارد.

پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه TurboSquid

در فروشگه اینترنتی TurboSquid چنانچه قصد خرید تصاویر سه بعدی را داشته باشید، می توانید به وب سایت آن به آدرس https://www.turbosquid.com وارد شوید و پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود هزینه ی مشخص شده برای آن را بپردازید و آن تصویر را در سایز اصلی دانلود و استفاده کنید.

توجه کنید که برای پرداخت هزینه نیاز به داشتن کارت های اعتباری با دبیت کارت دارید که اگرهیچ یک ازای کارت ها را در اختیار نداشته باشید می توانید برای پرداخت هرینه ی آن از طریق وب سایت تراپی اقدام نمائید و پرداخت هزینه را به ما بسپارید.

ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه TurboSquid را برای شما انجام خواهیم داد و فرایند خرید شما را تکمیل خواهیم کرد. کافیست فقط لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

چگونگی کسب درآمد از وب سایت TurboSquid

شما دوستان عزیزی که در زمینه ی طراحی تصاویر سه بعدی مهارت دارید می توانید از این طریق درآمد کسب کنید. شما می توانید پس از طراحی تصویر سه بعدی مورد نظر آن را در وب سایت TurboSquid آپلود نمائید و در قبال آن مبلغی را دریافت نمائید.

مبلغی که به ازای فروش تصاویر سه بعدی در TurboSquid دریافت می نمائید، به حساب درآمد ارزی شما واریز می شود.

TurboSquid

برای این منظور کافیست در وب سایت TurboSquid یک اکانت یا حساب کاربری ایجا کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از وب سایت TurboSquid توسط تراپی

شما دوستان عزیزی که از طریق وب سایت TurboSquid توانسته اید به کسب درآمد بپردازید، می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما بسپارید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود باید ابتدا در سایت تراپی حساب کاربری ایجاد کنید و سپس طبق دستورالعمل های ذکر شده به طور دقیق اقدامات لازم را انجام دهید. ما معادل ریالی موجودی حساب شما را مجددا به حساب شما واریز خواهیم کرد. البته با کسر مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد.

دوستان گرامی به این ترتیب شما را با نحوه ی خرید از فروشگاه TurboSquid و نیز چگونگی کسب درآمد از آن آشنا کردیم. امید است مطالب عنوان شده در این مقاله برای شما مفید و جذاب بوده باشد. در صورتی که در مورد مطالب موجود در این مقاله با سوال یا مشکلی مواجه شدید، می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نموده و در کمتریم زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمائید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 25 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر