چنانچه افراد به هر دلیلی قصد سفر به کشور کانادا را داشته باشند، یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش رو دارند و باید آن را در نظر گرفته و سنجیده عمل کنند. مسائل مالی است. پس بهتر است اگر برای اهداف کاری ، تحصیلی یا اهداف دیگر به این کشور مهاجرت می‌کنید با گران‌ترین شهرهای کانادا آشنا شوید. در قسمت اول این مقاله چند مورد از گران‌ترین شهرهای کانادا را به شما معرفی کردیم، به منظور آشنایی با دیگر شهرهای گران کانادا، در این مقاله نیز تا پایان با تراپی همراه شوید.

شهرهای کانادا

معرفی گران‌ترین شهرهای کانادا

در این بخش از مقاله به معرفی دیگر شهرهای کانادا که از لحاظ هزینه گران‌تر از سایر شهرهای این کشور هستند خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه شوید.

همیلتون بزرگ

یکی دیگر از شهرهای پر هزینه در کانادا همیلتون، در ایالت انتاریو است. اگرچه این منطقه دارای فضاهای سبز زیاد، جامعه هنری و فرهنگی در حال توسعه و چندین موسسه آموزش عالی با مشاغل زیاد و دانشگاه­‌های تراز بالا است اما بالا بودن مخارج و هزینه­‌های زندگی قشر متوسط را با مشکل روبرو کرده است. هزینه­‌ی خرید هر متر مربع واحد مسکونی در این شهر تجاری 4,510.98 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 1,014.13 دلار کانادا است. علاوه بر هزینه­‌ی مسکن مخارج ماهیانه هر شخص در این شهر تقریبا 979.06 دلار کانادا و همچنین حداقل میزان درآمد او 3,274.69 دلار کانادا است.

اتاوا، انتاریو

اتاوا یکی از تمیز­ترین شهرهای جهان و چهارمین شهر بزرگ کانادا است. این شهر دارای موزه‌­­ها، گالری­‌ها، رویدادهای برتر، سرگرمی­‌های فراوان و همچنین موسسات تحقیقاتی بزرگ است. اما هزینه‌­های زندگی در آن بسیار بالا است به طوریکه در لیست 10 شهر گران‌قیمت در کانادا قرار گرفته است. میزان هزینه‌­ی خرید هر متر مربع واحد مسکونی در مرکز این شهر 4,582.45 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی خانه در آن 1,284.62 دلار کانادا است. علاوه بر آن هزینه‌­ی زندگی ماهیانه هر نفر به غیر از اجاره­‌ی مسکن 1,096.62 دلار کانادا و همچنین حداقل میزان درآمد او در این شهر 3,869.41 دلار کانادا است.

ادمونتون، آلبرتا

ادمونتون، دومین شهر بزرگ آلبرتا و مرکز فعالیت­‌های فرهنگی این ایالت است. ادمونتون همچنین مرکز فعالیت­‌های اقتصادی برای رشد تکنولوژی، هنر، موسیقی و طراحی است.  در کنار مراکز هنری و تجاری این شهر دارای فضاهای سبز گسترده است. مشکل اساسی برای زندگی در ادمونتون هزینه­‌های بالای زندگی در آنجا است. به طوری که هزینه‌­ی خرید هر متر مربع مسکن در مرکز شهر ادمونتون 3,528.55 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی یک واحد آپارتمان کوچک 1,243.66 دلار کانادا است. علاوه بر هزینه­‌ی مسکن مخارج ماهیانه هر نفر برای زندگی در این شهر 1,057.35 دلار کانادا و همچنین حداقل میزان درآمد ماهیانه او در این شهر 3,472.07 دلار کانادا است.

ساسکاتون، ساسکاچوان

این شهر با محیطی بسیار آرام همراه با رودخانه­ و پارک­‌های زیبا و منحصر به فرد است. ساسکاتون دارای تنوع فرهنگی فراوان به دلیل وجود دانشگاه و مراکز متعدد تحقیقاتی، بزرگترین تولید کننده پتاس، نرخ پایین بیکاریو همچنین جامعه هنری بزرگ و بی­‌همتا است. با وجود همه­‌ی این مزایا، میزان بالای شاخص جرم و جنایت و هزینه بالای زندگی، باعث شده تا این شهر به ندرت مورد انتخاب مهاجرین قرار بگیرد. هزینه­‌ی خرید هر متر مربع مسکن در مرکز این شهر 2,967.25 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی یک واحد کوچک آپارتمان در آن 938.81 دلار کانادا است. علاوه بر هزینه‌­ی مسکن مخارج ماهیانه هر نفر برای زندگی در این شهر 1,183.79 دلار کانادا و همچنین حداقل میزان درآمد او 3,022.19 دلار کانادا می­‌باشد.

شهرهای کانادا

مونترال، کبک

مونترال در بین مهاجرین به عنوان ارزان‌­ترین شهر بزرگ کانادا شناخته شده است. این شهر به عنوان دومین شهر پر جمعیت، دو زبانه و مهم‌ترین مرکز تجارت کبک در کانادا است. این شهر همچنین دارای معماری شگفت انگیز و محل برگزاری رویدادهای بزرگ جهانی است. با این حال هزینه زندگی در مونترال به آن صورتی که در بین مهاجرین جا افتاده است ارزان قیمت نیست، به طوری‌که این شهر در لیست 10 شهر گران‌قیمت در کانادا قرار گرفته است.  هزینه­‌ی خرید هر متر مربع واحد مسکونی در مرکز این شهر 5,133.77 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی یک واحد کوچک آپارتمان در آن 1,044.58دلار کانادا است. علاوه بر هزینه­‌ی مسکن مخارج ماهیانه هر نفر برای زندگی در این شهر 997.82 دلار کانادا و همچنین حداقل میزان درآمد او در این شهر 2,873.64 دلار کانادا است. 

فورت مک موری، آلبرتا

این شهر یکی از زیباترین و بکرترین شهرهای کانادا در میان جنگل­‌های شمال شرقی آلبرتا است. این شهر همچنین نیروی محرکه در توسعه صنعت ملی نفت در کانادا است. نفت موجود در این منطقه شن­ نفتیاست به معنی که نفت بر روی سطح زمین و مخلوط با شن است؛ فورت مک موری همچنین دارای دو شرکت بزرگ استخراج نفتی به نام­‌های فورت مک موری سینکرود و سانکور است. با این حال زمستان‌­های سخت و طاقت فرسا و همچنین هزینه­‌های بالای زندگی در آن باعث شده تا این شهر کمتر مورد توجه مهاجران قرار بگیرد. هزینه­‌ی خرید هر متر مربع واحد مسکونی در مرکز این شهر 3,782.78 دلار کانادا و هزینه­‌ی اجاره­‌ی یک واحد کوچک آپارتمان در آن 1,372.33دلار کاناداو همچنین حداقل میزان درآمد او در این شهر 5,000.00 دلار کانادا است.

حال که با گران ترین شهرهای کانادا آشنا شدید، برای مهاجرت به این کشور بهتر از قبل می‌توانید شهری را برای اقامت انتخاب کنید که با بودجه‌ی شما هماهنگی و تناسب داشته باشد. عزیزان همراه در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شده‌اید، آن را از طریق تماس با ما در میان بگذارید. همکاران مجرب ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

تاریخ انتشار 19 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر