موسسه Her Majesty's Revenue & Customs (HMRC) شاخه ای از از دولت انگلستان است که مسئول تمام موارد مربوط به مالیات و درآمد چه در سطح شخصی و چه در سطح نهادی می باشد. با توجه به سخت بودن قوانین مالیاتی این کشور، استفاده از ایده های رمزنگاری در ساختار مالی این شکور بسیار محدود مورد استفاده قرار میگیرد. چرا که حتما می دانید با رمزنگاری شدن تراکنش های مالی، ردگیری بسیاری از معاملات ممکن نخواهد بود. در این مقاله تراپی جزئیات خبر انتشار سیاست بیت کوین توسط اداره مالیات بریتانیا را در اختیار شما قرار می دهد.

این هفته HMRC مقاله ای با محتوای قوانینی که افراد باید هنگام استفاده از فناوری رمزنگاری رعایت کنند، منتشر کرد. بر اساس این اطلاعیه، به دلیل این که مبحث رمزنگاری کردن به تازگی مطرح شده است، باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد که آیا با قوانین انگلستان همخوانی دارد یا نه. البته بر اساس آنچه که این موسسه اعلام کرده است، این قوانین فعلا تنها مربوط به هلدینگ های فردی هستند و نه شرکتها و کسب و کارهای مختلف.

بر اساس این اطلاعیهف چون فناوری رمزنگاری شدن روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است، و همچنین به تعداد ارزهای دیجیتال و توکن ها در حال اضافه شدن است، بهتر است که HMRC به هر تراکنشی و معامله ای که از این طریق انجام می شود نگاه دقیقتری داشته باشد و مالیات متناسب با آن را برایش تعیین کند.

رمزنگاری

HMRC رمزنگاری را به عنوان "cryptoassets" که به عنوان نماینده دیجیتالی این فناوری با ارزش های حقوقی تعیین شده تعریف می کند. HMRC مانند سایر ارزهای دیجیتال، ارز رمزنگاری شده را به عنوان پول تعریف نمی کند، بلکه به عنوان یک ارز دیجیتال تایید شده شناخته می شود.

با این وجود سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که با استفاده از این پروتکل جدید، آیا باید مالیات پرداخت کرد؟

پاسخ این سوال هنوز شفاف نیست. در بسیاری از موارد افراد cryptoassets را به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه می کنند. بنابراین زمانی که از این ابزار رمزنگاری استفاده می کند باید مالیات استفاده از آن را پرداخت نمایند.

در اصل، اگر شما یک سرمایه گذار در انگلستان هستید، ملزم به پرداخت مالیات از سرمایه گذاری های ارز رمز نگاری شده تان هستید. بر اساس قوانینی که انلستان تعیین کرده است، دریافت این پول قانونی است، حتی اگر سرمایه گذاران با آن موافق نباشند.

تاریخ انتشار 08 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر