Razer یکی از شناخته شده ترین برندها و نامی پیشرو در حوزه بازی برای گیمرها می باشد.

این شرکت در هر قاره طرفداران زیادی دارد و بزرگ ترین شرکت سخت افزاری ، نرم افزاری و خدماتی متمرکز بر گیمر می باشد. کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold توسط این شرکت برای گیمرها ارائه می شود که در این مقاله تراپی قصد دارد شما را با جزئیاتی در مورد آن آشنا کند. لطفا با ما همراه شوید!

حتما بخوانید :

 Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین

شارژ حساب بازی رولت

معرفی شرکت ریزر Razer

شرکت ریزر در سال 2005 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا و سنگاپور مستقر است.  ریزر Razer دارای 17 دفتر در سراسر جهان می باشد و به عنوان برند برتر گیمرها در ایالات متحده آمریکا، اروپا و چین شناخته می شود. این شرکت همچنین در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ثبت شده است.

ریزر گلد Razer Gold

خدمات شرکت Razer

برخی از محصولات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از : سخت افزارهای ارائه شده توسط شرکت Razer شامل تجهیزات جانبی مخصوص بازی با عملکرد بالا و لپ تاپ های بازی Blade است. پلتفرم نرم افزار Razer با بیش از 100 میلیون کاربر شامل Razer Synapse (پلتفرم اینترنت اشیا) ، Razer Chroma (سیستم اختصاصی فناوری روشنایی RGB) و Razer Cortex (بهینه ساز و راه انداز بازی) است.

ریزر گلد Razer Gold یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات کارت اعتباری مجازی در جهان برای گیمرها و Razer Fintech ، یکی از بزرگ ترین شبکه های پرداخت دیجیتال آنلاین به آفلاین در SE آسیا،  می باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold آشنا کنیم.

معرفی کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold

این کارت اعتباری مجازی، توسط شرکت ریزر گلد برای گیمرها ارائه می شود و با استفاده از آن می توانند به خرید آیتم های درون بازی ، باز کردن قفل محتوای اختصاصی و ... بپردازند. گیمرها می توانند از Razer Gold در بیش از 2500 بازی و برنامه سرگرمی استفاده کنند.

به علاوه گیمرها با تبلیغات انحصاری می توانند صاحب Razer Silver بشوند، که یک برنامه پاداش وفاداری برای گیمرها محسوب می شود و با استفاده از آن می توانند از این سایت، سخت افزار، بازی های steam  و ... را خریداری کنند.

PIN Razer Gold چیست؟

PIN Razer Gold یک کد دیجیتالی است که برای بارگیری مجدد کیف پول های Razer Gold یا تکمیل اعتبار بازی که در آن شرکت کرده اید، استفاده می شود. زمانی که از RazerStore خرید می کنید، این کد دیجیتالی مستقیماً برای استفاده، به ایمیل شما ارسال می شود.

ریزر گلد Razer Gold

نحوه استفاده از PIN کد ریزر گلد Razer Gold چگونه است؟

1. به وب سایت gold.razer.com مراجعه کرده و وارد حساب Razer Gold خود بشوید.

2. رویReload Now کلیک کنید و Razer Gold PIN را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید.

3. پین کد را وارد کنید و دکمه Next را کلیک کنید

4. احراز هویت 2 مرحله ای را کامل کنید.

5. حالا می توانید شروع به خريد Razer Gold و دريافت Razer Silver نمائید.

آیا PIN ریزر گلد Razer Gold تاریخ انقضا دارد؟

بله پین های ربزر گلد تنها تا یک سال پس از تاریخ خرید در Razer.com معتبر هستند و شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق تاریخ انقضا به ایمیل خود مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که  پین های ریزر گلد Razer Gold منقضی شده دیگر قابل بازیابی نیستند بنابراین توصیه می شود که آن ها را در اسرع وقت استفاده کنید.

کلام پایانی

شرکت ریزرRazer  یکی از بزرگ ترین برندهای محبوب گیمرها می باشد که محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود برای گیمرهای حرفه ای، ارائه می دهد و کارت اعتباری مجازی نیز ارائه داده است به نام ریزر گلد Razer Gold که شما می توانید از طریق آن، پرداخت های خود را برای خرید از سایت ریزرRazer  انجام دهید.

کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold دارای یک پین کد یا کد دیجیتالی می باشد که از طریق آن اکانت بازی های خود را مجددا شارژ کنید و همانطور که گفتیم پرداخت های خود را انجام دهید.

پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold

در صورتی که مایل به خرید کارت اعتباری مجازی ریزر گلد Razer Gold هستید، ولی برای پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه هستید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید. پس از بررسی درخواست شما توسط تیم تراپی، در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه برای شما انجام می شود.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 24 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر