آزمون PTE یا Pearson Test of English نوعی آزمون سنجش زبان انگلیسی است که بسیار عادلانه و بدون هیچ تبعیضی تنها جهت سنجش میزان مهارت در زبان انگلیسی برای داوطلبان مهاجرت به خارج از کشور برگزار می‌شود. در حقیقت با استفاده از آزمون PTE مهارت‌های زبان انگلیسی شما مورد سنجش و اثبات قرار می‌گیرد. آزمون PTE توسط بسیاری ازدانشگاه ها و کالج‌ها در سراسر جهان تائید شده است. با استفاده از این آزمون توانایی‌های زبان انگلیسی شما کاملا عادلانه مورد قضاوت قرار می‌گیرد. جهت آمادگی برای آزمون PTE می‌توانید در وب سایت PTE practice ثبت نام کنید و نمونه آزمون‌های آزمایشی را در قالب پکیج‌های تهیه شده خریداری نمائید و به صورت آنلاین آزمون دهید و تمرین کنید. در ادامه شما را با پکیج‌های مواد آزمون های آزمایشی PTE ارائه شده در سایت آشنا خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه باشید.

PTE

مواد آزمون آزمایشی PTE

شما برای بهره‌مندی از آزمون‌ها و نمونه سوالات ارائه شده در وب سایت PTE practice و امکان شرکت در آزمون‌های آزمایشی به صورت آنلاین، باید بسته‌ها را از این وب سایت خریداری کنید، این بسته‌ها در یک جدول در سایت PTE به آدرس ptepractice.com قرار داده شده است. با مراجعه به سایت و مطالعه‌ی موارد مشخص شده در جدول می‌توانید از میان بسته‌های آموزشی با توجه به قیمت‌های مشخص شده برای آن‌ها، بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای آمادگی بیشتر جهت شرکت در آزمون PTE ، خوب است آزمون online Scored Practice را انتخاب کنید. با اسفاده از این آزمون نه تنها با فرمت آزمون اصلی آشنا می‌شوید، بلکه به شما نشان می‌دهد که با اطلاعات فعلی خود چه نمره‌ای در آزمون PTE کسب  خواهید کرد. برای اینکه در آزمون اصلی  نتیجه رضایت بخشی کسب کنید باید فضای آزمون را برای خود شبیه سازی کنید و 3 الی 4 ساعت کامل از طریق سیستم کامپیوتر خود به صورت آنلاین تست را انجام دهید. از این طریق مهارت مدیریت زمان را در خود تقویت می‌کنید.

مزایای آزمون online Scored Practice

·از طریق این آزمون نمره‌ی آزمایشی خود را در مقیاس جهانی دریافت خواهید کرد.

·نمره‌ی مهارت‌های خود را در مهارت‌های مختلف اسپیکینگ، لیستنینگ، ریدینگ و رایتینگ به دست خواهید آورد و سطح دانش خود را در هر یک از این مهارت‌ها خواهید سنجید.

PTE

·با فرمت آزمون PTE آشنا خواهید شد.

·از آمادگی کامل خود جهت شرکت در آزمون PTEاطلاع پیدا می کنید

هزینه‌ی آزمون آزمایشی PTE

هزینه‌ی این آزمون آزمایشی بین 35.99 دلار تا 79.99 دلار می باشد. البته دقت کنید که تنها یک بار از آزمون آزمایشی online Scored Practice می‌توانید استفاده کنید.

نکات مهم در مورد ازمون آزمایشی آنلاین PTE

مسیر آمادگی آزمون PTE

بخش اول : اسپیکینگ و رایتینگ (93-77 دقیقه). در این بخش شما مهارت‌های رایتینگ و اسپیکینگ تان را در مدت زمان مشخص شده مورد سنجش قرار خواهید داد.

بخش دوم : ریدینگ (41-32 دقیقه). در این بخش مهارت ریدینگ خود را مورد بررسی قرار خواهید داد در مدت زمان 23 الی 41 دقیقه.

بخش سوم : لیسنینگ (57-45 دقیقه). این بخش مربوط به سنجش مهارت لیسنینگ در مدت زمان مشخص شده می‌باشد.

دوستان عزیز، برای شرکت در آزمون آزمایشی PTE باید ابتدا آزمون‌ها را از سایت خریداری کنید. همانطور که پیش تر گفته شد، با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانید از جدول بسته‌های آزمون‌های ازمایشی، بسته مورد نظر را خریداری نمائید. پکیج‌ها مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مشخص شده‌اند.

PTE

پس از انتخاب بسته مورد نظر وارد صفحه‌ای می‌شوید که در تصویر زیر نشان داده شده است. در صفحه یکسری اطلاعات از شما خواسته شده که می‌بایست وارد کنید. موارد خواسته شده دربخش شماره 1 مربوط به اطلاعات نام کاربری و رمزورود و ...می‌باشد که تقریبا اطلاعات شخصی شما محسوب می‌شود. دربخش دوم در سمت راست اطلاعات پرداخت را باید وارد کنید. و با انتخاب گزینه‌ی سوم پرداخت هزینه انجام شده و می‌توانید در آزمون‌های آزمایشی آمادگی آزمون PTE به صورت آنلاین شرکت کنید.

PTE

خدمت تراپی برای خرید آزمون‌های آزمایشی PTE از وب سایت ptepractice.com

دوستان همیشگی تراپی، اگر برای پرداخت هزینه با مشکل مواجه شده‌اید و یا کارت اعتباری دراختیار ندارید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و با خیال راحت پرداخت هزینه را به ما بسپارید. کافیست فقط لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

شما دوست عزیزی که قبلا دراین آزمون‌های آزمایشی شرکت کرده‌اید، چنانچه تجربه‌ی آموزنده و مفیدی در این زمنیه کسب نموده‌اید لطفا آن را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 18 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر