صاحبان کمپانی های مختلف معمولا زمانی که به دنبال معرفی کسب و کار خود در فضای اینترنت هستند، به دنبال روش هایی هستند که هزینه های خود را به حداقل برسانند. علاوه بر شبکه های اجتماعی، داشتن یک سایت می تواند در افزایش اعتبار کاری و فروش شما کمک شایانی داشته باشد. به همین دلیل است که در قدم اول، برای انتخاب هاست، به سراغ گزینه هایی می روند که استفاده رایگان از خدمات میزبانی وب را به جای استفاده از هاست حرفه ای ، پیشنهاد می دهند چرا که در بخش عظمیی از هزینه ها صرفه جویی می شود. اما استفاده از هاست رایگان نمی تواند برای افرادی که دانش آی تی بالایی ندارند مناسب باشد، چرا که مدیریت دامنه، افزایش سرعت سایت، به روز رسانی سیستم مدیریت محتوا، کنترل داده ها و بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت کار هر فردی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با تراپی همراه باشید.

با استفاده از هاست حرفه ای که توسط شرکت های مختلفی ارائه می شوند، امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده خواهد شد که در نهایت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود.

مزایای استفاده از هاست حرفه ای چیست؟

بالا بودن قابلیت اطمینان :

با استفاده از هاست حرفه ای دیگر نیازی به تعویض هاست سایت به مرور زمان نیست چرا که احتمال ایجاد مشکلات فنی به شدت کاهش پیدا می کند. دلیل این مسئله هم این است که شما می توانید نرم افزار خود را به روز کنید تا از جدید ترین روش ها و تکنیک ها بهره مند شوید.

پشتیبانی بهتر :

معمولا زمانی که شما برای استفاده از چیزی هزینه می کنید، انتظار دارید که بهترین خدمات را در ازای آن هزینه دریافت نمایید. هاست رایگان، به دلیل این که رایگان در اختیار شما قرار داده می شود معمولا یک پشتیبانی قوی در صورت بروز انواع مشکلات ندارد. اما با خرید هاست حرفه ای، چون شرکت مورد نظر باید رضایت شما را کسب کند، سعی می کند مشکلات هاست شما را در سریع ترین زمان ممکن حل کند.

هاست حرفه ای

کنترل بهتر روی اطلاعات :

زمانی که شما از هاست رایگان استفاده می کنید، معمولا نمی توانید روی تمام قسمت های مختلف هاست و در نتیجه داده های خود کنترل داشته باشید و در نتیجه به نوعی با به اشتراک گذاری محتواهای خود مشکل خواهید داشت. با استفاده از هاست حرفه ای شما کنترل کاملی روی تمام بخش های سایت و هاست خود خواهید داشت و برای به روز رسانی و یا جا به جایی اطلاعات نیازی به کمک متخصصان نخواهید داشت. دلیل این مسئله هم پشتیبانی هاست حرفه ای از پروتکل FTP است. با استفاده از این پروتکل شما می توانید تمامی فایل ها، حتی با حجم های بالا را از روی سیستم خودتان به هاست انتقال دهید. از طرف دیگر با استفاده از پروتکل SSH می توانید از هرجایی که هستید و با هر وسیله الکترونیکی، مدیریت هاست خود را انجام دهید.

دامنه و آدرس ایمیل :

با استفاده از دامنه است که سایت شما در اینترنت شناخته می شود و استفاده از آدرس ایمیلی که با آدرس دامنه شما مطابقت داشته برای معرفی برند شما، حرفه ای تر و البته قانونی تر به نظر می رسد. با استفاده از هاست حرفه ای شما می توانید آدرس ایمیلی که با آدرس دامنه شما همخوانی دارد، داشته باشید.

طراحی ساده تر سایت :

حتما شنیده اید که برای داشتن سایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از cms آماده استفاده کرده و یک قالب انتخاب نمایید و آن را روی هاست خود بارگذاری کنید. اما طراحی سایت پیچیده تر از این حرف هاست؛ چرا که شما باید شخصی سازی های مختلفی نیز روی قالب مورد نظر انجام دهید. با استفاده از هاست حرفه ای، امکان تغییر و شخصی سازی سایت وجود دارد.  

سرعت بالا و فضای کافی :

زمانی که شما از هاست رایگان استفاده می کنید معمولا قادر نخواهید بودکه فایل های زیادی را روی سایت و در نتیجه روی هاست بارگذاری کنید چرا که سرعت سایت را تا حد زیادی کاهش می دهید. اما با استفاده از سایت حرفه ای محدودیتی روی حجم و سرعت سایت نخواهید داشت. در نتیجه می توانید سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را تا حد زیادی افزایش داده و در بهبود عملکرد سایت خود تاثیر زیادی داشته باشید.

هاست حرفه ای

استفاده از مزایای سئو :

معمولا هاست حرفه ای بر اساس بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو طراحی شده اند. به همین دلیل است که با استفاده از این نوع هاست می توانید اطمینان داشته باشید که صفحات سایت شما توسط خزنده های گوگل بررسی شده و حتما ایندکس خواهند شد.

امنیت بالا :

با استفاده از خدماتی که کمپانی هاست حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، به راحتی می توانید از روش های مختلف برای بالا بردن امنیت سایت خود استفاده کنید. شما می توانید از هاست های خصوصی استفاده کرده و امنیت خود را بالا ببرید چرا که تنها شما از این سرویس استفاده خواهید کرد.

خرید سایت حرفه ای :

همراهان عزیز اگر برای خرید سایت حرفه ای از هر کدام از سایت های خارجی نیاز به کمک برای پرداخت در سایت داشتید، می توانید از خدمات ارزی تراپی استفاده کنید. با استفاده از یکی از روش های زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

خرید هاست حرفه ای با پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

خرید هاست حرفه ای با ویزا کارت / مستر کارت :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

خرید هاست حرفه ای با اسکریل :

پرداخت با اسکریل

مخاطبان گرامی اگر هنگام استفاده از هر یک از این روش ها هنگام خرید هاست حرفه ای سوالی دارید، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 11 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر