درگاه‌های پرداخت الکترونیکی مانند پی پال، اسکریل، وب مانی و ... همگی با اهداف ارائه‌ی خدمات پرداخت‌ها و نقل و انتقالات ارزی بین المللی برای کاربران برای ارائه شده‌اند و هر کدام دارای امکانات، ویژگی‌ها و هزینه‌های مختلفی می‌باشد که لازم است کاربران قبل از انتخاب هر کدام از آن‌ها این مطالب را در مورد آن درگاه پرداخت به دقت مطالعه کنند. در میان تمام درگاه‌های پرداخت الکترونیکی پی پال یکی از پرطرفدارترین سیستم‌های پرداخت است و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است و پیش بینی می‌شود که در سال جدید سهام پی پال افزایش یابد. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

افزایش سهام پی پال در سال جدید

پی پال، این شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات پرداخت دیجیتال، در اواخر سال گذشته، شاهد رویکردهای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بود و این می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای ادامه‌ی این روند در سال 2020 نیز باشد و بنابراین به دنبال آن افزایش سهام پی پال در سال 2020 اتفاق خواهد افتاد.

سهام پی پال

به منظور بهره‌مندی از خدمات شرکت تراپی در زمینه‌ی پرداخت‌های ارزی بین المللی به وب سایت ما به آدرس  مراجعه نمائید.

سرمایه گذاران پس از پایان دوره‌ی ناامید کننده سود سه ماهه دوم سهام‌های پی پال، مجددا در اواسط سال گذشته، سهام خود را به سمت باز گرداندند و پی پال شاهد رشد میانگین درآمد خود نسبت به سال گذشته در سه ماهه سوم در حدود 19٪ بود. بنابراین این می‌تواند دلیل خوبی برای خوش بینی در مورد چشم اندازهای کوتاه مدت این شرکت باشد.

نگرانی سرمایه گذاران پی پال

سرمایه گذاران نگران انقضای توافق نامه عملیاتی با eBay و تأثیر آن بر درآمد پی پال در سال جاری هستند. با این حال ، تیم مدیریت پی پال در طی گزارش سه ماهه سوم فاش کرد که عدم وجود eBay تنها در سال 2020 یک درصد بر میزان درآمد تاثیر خواهد داشت ، که به نظر می‌رسد چندان ترس برای سرمایه گذاران به همراه نخواهد داشت.

به طور کلی، سهام پی پال از زمان افزایش درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال، صعود کرده است و در صورتی که نگرانی‌های سرمایه گذاران نسبت به انقضای توافقنامه eBay حذف شود و پی پال همچنان عملکرد خود را در تعامل با کاربر در زمینه‌ی پرداخت‌ها ادامه دهد، ممکن است در سال جدید نیز همین روند را طی کند.

پی پال وارد کنترل کروز می شود

پی پال معمولا در نسخه های گزارشات درآمد خود چندین عدد را گزارش می کند، اما آن بخش از درآمد پی پال که در موفقیت آینده اش نقش دارد مربوط می شود به معاملات حساب فعال آن که این مربوط می شود به میزان جذب کاربر.

صاحبان کسب و کار، پی پال را صرفاً به عنوان یک درگاه پرداخت نمی‌دانند؛ پی پال یک برند قدرتمند است که می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. هنگامی که مشتریان دکمه درگاه پرداخت PayPal را می‌بینند ، می‌دانند که می‌توانند با سهولت و امنیت از آن‌ها استفاده کنند و این باعث ایجاد روابط تنگاتنگ صاحبان کسب و کار و مشتریان  شده و به عنوان محرک رشد درآمد و در نتیجه سرمایه گذاری و سهام پی پال می‌شود.

سهام پی پال

پی پال نتایج سه ماهه چهارم سود خود را چهارشنبه 29 ژانویه اعلام خواهد کرد. اگر PayPal یک سه ماهه دیگر نتایج  بهتر از حد انتظار را ارائه دهد ، احتمالاً اعتبار آن با این روند مثبت در معاملات در هر حساب افزایش می‌یابد.

در این مقاله شما را با مطالب جدیدی در مورد وضعیت سرمایه گذاری و سهام‌ها در شرکت پرداخت‌های ارزی بین المللی پی پال آشنا کردیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد.

دوستان، در صورتی که پس از مطالعه‌ی مقالات به مشکل یا سوالی برخورد کردید، با ما در تیم تراپی تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

 همچنین چنانچه در زمینه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی، پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی  و ... سوالی دارید، می‌توانید سوال یا مشکلتان را با مشاوران مجرب و کارآزموده‌ی ما در گروه خدمات پرداخت‌های ارزی تراپی در میان بگذارید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

از توجه و همراهی صمیمانه‌تان بسیار سپاسگزاریم. با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. خدمت رسانی به شما افتخار ماست.

تاریخ انتشار 07 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر