امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، راحت تر قادر خواهیم بود تا توانایی های خود را در زمینه های مختلف افزایش دهیم. با استفاده از جهانی سازی که در حال وقوع است شما می توانید از هر جایی که هستید درآزمون های مختلف شرکت کرده و با کسب نمره مورد نظر، توانایی خود را در یک زمینه مشخص نشان دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا با روش پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی آشنا شوید. 

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی

معرفی انواع آزمون های خارجی : 

قبل از این که به معرفی انواع آزمون های خارجی که در زمینه های مختلفی برگزار می شوند بپردازیم، به معرفی وب سایت هایی می پردازیم که شما با استفاده از آن ها می توانید در واحد آموزشی مورد نظر خود شرکت کرده و بعد از گذراندن آن مدرک معتبری از بهترین دانشگاه های اروپایی و امریکایی دریافت نمایید. با استفاده از این وب سایت ها شما می توانید بدون حضور فیزیکی در بهترین دانشگاه ها، از درس های ارائه شده توسط بهترین اساتید بهره مند شوید. در صورتی که در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید : 

بیشتر بخوانید : 

1. پرداخت هزینه در سایت edx توسط کارت شتاب

2. پرداخت هزینه در سایت future learn توسط کارت شتاب توسط تراپی 

3. پرداخت هزینه در سایت coursera توسط تراپی

4. انواع روش پرداخت در سایت PREPLY

5. پرداخت هزینه در سایت persianpod101 چگونه انجام می شود

6. پرداخت هزینه ارزی سایت germanpod101 به ریال

7. پرداخت در سایت spanishpod101

8. روش های پرداخت در سایت englishclass101 

9. معرفی سایت turkishclass101 | نحوه پرداخت در آن 

10. معرفی سایت لیندا (lynda) 

روش پرداخت هزینه برای شرکت در این کورس های آموزشی مشابه با پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. 

1- آزمون آیلتس IELTS : 

امروزه بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به کشور های خارجی برای ادامه تحصیل هستند. کشور هایی مانند امریکا و کانادا از اولین گزینه های افراد برای مهاجرت تحصیلی هستند. اما شما برای این که بتوانید پذیرش این دانشگاه ها را دریافت کنید باید مدرک زبانی در اختیار داشته باشید. شما با شرکت در آزمون آیلتس IELTS می توانید این مدرک را دریافت نمایید. البته برخی از دانشگاه های امریکایی این مدرک را چندان معتبر نمی دانند. بنابراین قبل از گرفتن تصمیم نهایی حتما از معیار های دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. 

2- آزمون تافل TOEFL : 

یکی دیگر از آزمون هایی که در زمینه زبان انگلیسی برگزار می شود، آزمون تافل است. این آزمون فرق چندانی با آزمون آیلتس ندارد و از طرف دیگر برای تمامی دانشگاه های امریکایی و کانادایی معتبر است. 

3- سازمان تایید مدارک تحصیلی : 

بعد از این که تصمیم خود را برای تعیین کردن کشور مورد نظر خود جهت مهاجرت تحصیلی گرفتید، نوبت به این می رسد که مدارک تحصیلی خود را تایید کنید. این کار توسط سازمان جهانی wes انچام می شود. منتها برای تایید مدارک، نیاز دارید تا هزینه ای را پرداخت نمائید. شما می توانید پرداخت هزینه ارزی به این سازمان را به تراپی بسپارید. 

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی

4- آزمون CFA :

مهارت برای تحلیل مسائل اقتصادی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که داشتنش برای هر فردی الزامی است. با استفاده از شرکت در این آزمون شما می توانید توانایی خود را در این زمینه نشان داده و به معتبر بودن رزومه کاری خود اضافه کنید. 

5- آزمون GMAT : 

این آزمون نیز یکی دیگر از آزمون هایی است که شما با استفاده از مدرک آن می توانید توانایی خود را در مهارت های مختلف در رابطه با زبان انگلیسی به نمایش بگذارید. برای دریافت مدرک آزمون GMAT ، می توانید با استفاده از پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی این کار را انجام دهید. 

6- آزمون USMLE : 

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به امریکا را دارند دانشجوی پزشکی هستند و قصد طبابت دارند. با استفاده از مدرک آزمون USMLE می توانید اعتبار خود را در این زمینه تایید کنید. 

 

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی توسط تراپی : 

برای پرداخت هزینه های آزمون هایی که در بالا به آنها اشاره شد شما می توانید، با استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت، خودتان این کار را انجام دهید. ولی در صورتی که به این کارت ها دسترسی ندارید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید : 

پرداخت هزینه آزمون

برای بهره مندی از این خدمت تراپی، لازم است لینک صفحه پرداخت آزمون مورد نظر و یا هر سایت خارجی دیگر را در قسمت مربوطه کپی کرده و برای همکاران ما ارسال نمائید و سپس معادل ریالی آن را به تراپی پرداخت کنید. متخصصان ما در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری، پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون های خارجی را برای شما انجام می دهد. در صورت داشت هر گونه سوال یا مشکل، می توانید از چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 22 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر