شرکت پی پال در بیانیه ای اعلام کرد از اول آوریل بیزینس پرداخت داخلی خود را در هند پایان خواهد داد. در عوض شعب پی پال مستقر در سان خوزه  و کالیفرنیا ، بر بیزینس پرداخت های مرزی خود تمرکز خواهد کرد ، این بدان معناست که مشتریان جهانی همچنان قادر به پرداخت پول به صاحبان کسب و کار هند با استفاده از این سرویس خواهند بود.

به منظور آگاهی از جزئیات این خبر توقف بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند با تراپی همراه شوید.

کمتر از چهار سال پس از آغاز فعالیت غول آمریکایی در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان ، PayPal در حال تعطیل کردن تجارت داخلی خود در هند است. پی پال همچنین گفته است که از اول آوریل 2021 تمام توجه خود را معطوف به امکان فروش بین المللی بیشتر برای مشاغل هند خواهد کرد و از تولیدات داخلی خود در هند فاصله خواهد گرفت. این بدان معنی است که پی پال از اول آوریل دیگر خدمات پرداخت داخلی را در هند ارائه نمی دهد.

بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند

گزینه های پرداخت پی پال در بسیاری از برنامه های آنلاین هند شامل سفر و خدمات بلیط MakeMy Trip ، برنامه رزرو فیلم آنلاین BookMyShow و برنامه تحویل غذا Swiggy بود. در ادامه جزئیات خبر توقف بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند را عنوان کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند

جزئیات خبر توقف بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند

در بیانیه ای طولانی ، پی پال اعلام کرد که اولویت هایش در هند تغییر کرده است ، اما در مورد علت توقف این بیزینس توضیح نداد. گزارش های اخیر بیانگر این است که شرکت پی پال با بیش از 360،000 تاجر که در این کشور جمع کرده است ، در تلاش برای ایجاد تحول در بیزینس خود در هند است.

رسانه خبری هند The Morning Context در ماه دسامبر گزارش داد که PayPal در حال کنار گذاشتن تجارت پرداخت داخلی خود در هند است ، ادعایی که شرکت در آن زمان رد کرده بود. با تغییر در اولویت ها ، برخی از کارکنان PayPal به تیم های جدید منتقل شده اند؛ با این هدف که تا جای ممکن فشار را بر کارکنان خود به حداقل برساند.

همکاری پی پال با هند ادامه خواهد داشت

پی پال در ارتباط با توقف بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هندمی گوید به طور کلی ، نیروی کار ما در هند در حال رشد است و کاهش نمی یابد. ما در حال حاضر در سراسر سایت هایمان در هند در حال استخدام تعداد زیادی نیرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

شاید قدری تعجب آور باشد ولی، این شرکت سال گذشته در حال ساخت یک سرویس پرداخت با بهره گیری از راه آهن UPI هند است ، که نشان دهنده افزایش سطح سرمایه گذاری های خود در کشور هند می باشد.

بیزینس پرداخت های داخلی پی پال در هند

سوابق همکاری پی پال با هند

طی سال های گذشته ، PayPal با طیف وسیعی از مشاغل معروف هند مانند خدمات فروش بلیط BookMyShow و MakeMyTrip و پلتفرم تحویل غذا Swiggy همکاری داشته است تا خدمات پرداخت خود را بسیار سریع تر ارائه دهد.

در هند در سال های اخیر شرکت هایی به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز رقابتی پرداخت تلفن همراه در جهان ظهورکرده اند و  تعداد زیادی از شرکت ها، از جمله Paytm ، PhonePe ، Google ، Amazon و Facebook ، در حال رقابت برای افزایش سهم خود در هند هستند ، جایی که ارزش بازار 1 تریلیون دلار تا سال 2023 برآورد شده است. برخی از این شرکت ها نیز طیف وسیعی از خدمات پرداخت را برای بازرگانان و صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند.

پی پال می گوید سال گذشته حدود 1.4 میلیارد دلار تراکنش فروش بین المللی برای بازرگانان هند پردازش کرده است ، و به سرمایه گذاری های خود ادامه می دهد و برای مشاغل و کسب و کارهای هند این امکان را فراهم می کند تا مشتریان پی پال آن ها نزدیک به 350 میلیون در سراسر جهان بشود، فروش خود را در سطح بین المللی افزایش دهند و به اقتصاد هند کمک شود تا مجدد به رشد خود ادامه دهد.

کلام آخر

پی پال بیش از یک دهه است که پشتیبانی پرداخت های بین المللی را در هند ارائه می دهد و این امکان را برای مصرف کنندگان در هند فراهم می کند که از طریق بازرگانان آنلاین با ارز محلی پول پرداخت کنند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 21 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر