پي پال به تازگي در نظر دارد 1200 نفر را در 3 مركز تحقيقاتي خود در هند، استخدام كند. بزرگترين شركت پرداخت آنلاین مستقر در آمریكا كه در سال 2007 با اولین مراكز فناوري خود در Chennai پا به هندوستان گذاشت، در حال حاضر سومین تأسیسات خود را در حیدرآباد افتتاح كرد. این شرکت در حال حاضر 2500 مهندس در هند دارد. واحد جدید در حیدرآباد، که هم اکنون 100 مهندس دارد، بر استفاده از علم داده و هوش مصنوعی برای ساختن ابزارهایی جهت ریسک و پذیرش تمرکز دارد. این تسهیلات از بازارهای جهانی پي پال كه در معرض خطر قرار دارند، پشتیبانی می‌کند. به دليل تحصيل و كار چندين هزار نفر ايراني در هند، تراپي در اين مقاله به اين خبر پرداخته تا از روند استخدام در شركت پي پال در هند و مهارت‌هاي مورد نياز اين شركت در زمينه‌ي نوظهور فناوري مطلع شويد.

پي پال

پي پال يك سيستم پرداخت آنلاين در سراسر جهان است كه به عنوان جايگزين الكترونيكي روش‌هاي ستني نظير كاغذ، چك و ... عمل مي‌كند. این شرکت به عنوان یک پردازنده پرداخت برای فروشندگان آنلاین و بسیاری دیگر از کاربران تجاری فعالیت می‌کند. از سال 2019 ، پی پال در 202 بازار فعالیت می کند و 286 میلیون حساب فعال و ثبت شده دارد. پی پال به مشتریان این امکان را می دهد تا وجوه خود را با 25 ارز در سراسر جهان ارسال ، دریافت و نگهداری کنند.

استخدام در شركت پي پال

مهارت‌هاي مورد نياز براي استخدام در شركت پي پال در هند

پی پال کارمندان را در نقش‌هایی اعم از مهندسین راهنمایی گرفته تا مدیران ارشد، استخدام می‌کند و به مهارت‌هايي در زمینه‌های نوظهور فناوری توجه دارد. مدير عامل اين شركت در راستاي استخدام اين تعداد نفر اظهار كرده كه: ما همچنان به هندوستان به عنوان یكی از عوامل اصلی استعدادهای جهانی نگاه می‌كنیم و براي پيشرفت‌هاي بيشتر قصد داريم تا در سال 2019 تقریباً 1200 نفر را در اين كشور استخدام كنيم.

این شرکت، به گفته مدیر عامل آن، به دنبال جذب نیروهایی نظیر مهندسین جاوا پشتیبان، مدیران محصول، مهارت‌هاي علوم داده تجزیه و تحلیل، مهندسین stack، مهندسین UI، محققان UI و غیره است.

به گفته مدير ارشد پروژه‌ي ريسك پي پال، گسترش پي پال در زمينه‌ي نوظهور فناوري در حیدرآباد به این شرکت کمک می‌کند تا مجموعه‌ای مناسب از استعدادها را برای گسترش قابلیت‌های هوش مصنوعی در ریسک و انطباق و فراتر از آن پیدا کند. علاوه بر آن اين شركت همچنين به دنبال جلوگيري از كلاهبرداري نيز مي‌باشد.

دانشجويان ايراني

از آنجايي كه بسياري از دانشجويان ايراني در كشورهاي ديگري از جمله هند تحصيل و كار مي‌كنند. مي‌توانند از اين فرصت طلايي براي پيشرفت و دريافت مزاياي فراوان استفاده كنند. پي پال غول سيستم پرداخت‌هاي آنلاين است، از اين رو كار در اين شركت، باعث بالا رفتن سطح دانش و تكنولوژي و همچنين تجربه كاري افراد مي‌شود.

در صورت استخدام در شركت پي پال مي‌توانيد همانند كارمندان گوگل كه همايش‌هاي تكنولوژي و فناوري برگزار مي‌كنند، در ايران براي پيشرفت سطح سيستم پرداخت‌هاي آنلاين براي كارمندان بانك‌ها و شركت‌ها همايش برگزار كنيد.

استخدام در شركت پي پال

مزاياي كار كردن در شركت بين المللي پي پال

در صورت استخدام در شركت پي پال، چه مجرد باشید، چه در یک خانواده بزرگ، پي پال برنامه‌های متنوعی از مزایای جامع و رقابتی به شما ارائه می‌دهد. در ادامه به مزاياي كار كردن در شركت بين المللي پي پال پرداخته شده است:

يادگيري مهارت‌ها

در پي پال دوره‌ها و آموزش‌هايي به كاركنان داده مي‌شود كه سطح دانش و مهارت‌هاي آنها را با توجه به تكنولوژي روز بالا مي‌برند.

پشتيباني از جامعه

 اين شركت هدايا و فرصت‌هاي زياد و مهارت‌هاي داوطلبانه‌اي را به كاربران خود ارائه مي‌دهد.

استراحت و شارژ مجدد کنید

استراحت برای رفاه شخصی و موفقیت حرفه ای شما ضروری است. علاوه بر Time Off اين شركت 4 هفته فرصت مطالعاتي براي هر 5 سال خدمت به كاركنان خود ارائه مي‌دهد.

امنيت مالي

 احساس امنیت مالی در سال‌های کاری و بازنشستگی برای شادی كاركنان بسیار اهميت دارد. از اين رو اين شركت، برنامه‌های متنوعی را برای کمک به تضمین امنیت مالی كاركنان در طول سال‌هاي كاري و سال‌های بازنشستگي ارائه می‌دهد كه عبارتند از:

برنامه خرید سهام

پس انداز بازنشستگی و برنامه‌های بازنشستگی

جوایز

بیمه عمر و مزایای معلولیت

زندگی سالم و فعال

Advance Medical برای کلیه کارمندان این شرکت که به دنبال یک متخصص در سطح جهانی و ارائه نظر پزشکی برای برنامه‌های درمانی خود هستند، در دسترس است.

از اينكه تا پايان اين مقاله با ما بوديد، صميمانه از شما سپاسگزاريم، در صورت هر گونه اطلاع از استخدام در شركت پي پال در هند لطفا نظرات خود را در كامنت ها بيان كنيد تا ديگران نيز استفاده كنند.

تاریخ انتشار 10 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر