درگاه‌‌های پرداخت‌ مناسب، پرداخت هزینه خدمات یا کالاهایی را که مشتريان دوست دارند را آسان‌تر می‌کنند. تا زمانی که كسب و كارها در حد محلی باشند، گزینه‌های زيادي براي انتخاب درگاه‌هاي‌ پرداختي وجود دارد. اما هنگامی كه شعب متعدد در كشورهاي دیگر داشته باشيد، تصمیم گیری در مورد سیستم پرداخت مناسب، کارآمد و متمرکز بسيار دشوار می‌شود؛ چرا که گزینه‌های زیادی برای انتخاب درگاه‌های اینترنتی پرداخت بین الملل وجود دارد. از این رو تراپي در اين مقاله به منظور تسهیل فرآیند انتخاب شما، به نحوه عملكرد درگاه‌های پرداختی كسب و كارهای کوچک پرداخته شده است.

نحوه کار با درگاه‌های پرداختی

يك درگاه پرداختي، برنامه‌اي است كه به صاحبان فروشگاه‌ها كمك مي‌كند تا هزينه خود را از مشتريان دريافت كنند. پس از کلیک مشتری روي گزينه " Order"، دروازه پرداخت شما مراحل ارائه شده در ادامه را انجام خواهد داد:

بررسی و تایید اطلاعات صورتحساب مشتری

بررسی بودجه برای روش پرداخت

تایید درخواست‌ها

پرداخت هزينه

اشتباهات رايج در انتخاب درگاه‌های پرداختی كسب و كارهای کوچک

در ادامه به اشتباهات رايج براي درگاه‌های پرداختی كسب و كارهای کوچک اشاره شده است:

همه چیز را خودتان تنظیم کنید

اگر می خواهید کار خود را آسان تر کنید ، به دنبال گزینه ای بروید که در آن مجبور نیستید براي تنظیم کارها وقت و انرژي زيادي تلف كنيد.

جست و جو براي درگاه كم هزينه

قیمت پایین همیشه توجه ما را به خود جلب می‌کند. اما آن را در برابر مزایایی که ارائه می‌دهد، قرار دهيد. آیا آنها قصد دارند تجارت‌شان را بهبود ببخشند؟ به هزینه‌های پنهان توجه زیادی داشته باشید. یک محاسبه کامل انجام دهید تا هرگونه احتمال تصور غلط را از بین ببرید.

نادیده گرفتن امنیت و محافظت از كلاهبرداري

اگر وب سایت شما توسط محصولات و خدمات قابل اطمینان پشتیبانی نشود، تجارت شما در معرض خطر قرار دارد. از اين رو سعي كنيد حتما خدمات پرداختي شركتي را در نظر بگيريد كه راه‌كارهاي درستي براي مقابله با سرقت و كلاهبرداري ارائه مي‌دهد.

درگاه‌ های پرداختی كسب و كارهای کوچک

درگاه‌های پرداختی كسب و كارهای کوچک

در ادامه به درگاه‌های پرداختی كسب و كارهای کوچک پرداخته شده است:

پي پال

پي پال یک گزینه پرداخت آنلاین بسیار مشهور است که تا به حال در پرداخت و راه حل‌های اعتباری به بیش از 17 میلیون شغل کمک کرده است. پی پال به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می‌دهد تا از پرداخت‌های آنلاین، بدون داشتن حساب تجاری سنتی استفاده كنند. از طريق سرويس خدمات تجاري پي پال مي‌توانيد از كارت‌هاي اعتباري به صورت آنلاين يا تلفني استفاده كنيد.

Authorize.net

Authorize.net یک ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی است که با حساب تجاری موجود شما برای پذیرش کارت‌های اعتباری و چک‌های الکترونیکی از طریق وب سایت‌تان همکاری می‌کند. این سرویس ارائه دهنده‌ی پرداخت از طريق تلفن همراه و انواع دیگر  راه حل‌های تجارت الکترونیکی می‌باشد.

Stripe

هنگامی که فرم‌های پرداخت Stripe روی وب سایت شرکت شما تعبیه شد، می‌توانید شروع به پذیرش پرداخت‌های آنلاين از مشتریان کنید.  این سرویس پرداخت آنلاين قابل استفاده در تمامی دستگاه‌ها مي‌باشد و هر تراكنش با Stripe 2.9٪ به علاوه 30 سنت شارژ براي تكميل تراكنش، هزینه دارد.

PayStand

PayStand یک سیستم پرداخت مدرن است که مجهز به ویژگی‌های پرداختي متنوعی مي‌باشد. این سيستم پرداخت مدرن انواع پرداخت‌های الکترونیکی از کارت‌های اعتباری، eCash، چک‌های الکترونیکی، بیت کوین و هر ارز خارجی را مي‌پذيرد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از اين سيستم به داده‌های مشتری و بررسي حساب خود به صورت آنلاين و آفلاين نيز دسترسی داشته باشید. PayStand همچنین از آخرین استانداردهای امنیتی و پیشگیری از کلاهبرداری نيز پشتيباني می‌کند.

درگاه‌ های پرداختی كسب و كارهای کوچک

Paymill

Paymill به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد که کلیه روش‌های عمده پرداخت از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های دبيت، پي پال و SEPA را بپذیرند. اين سرويس پرداخت آنلاين  خدمات مختلفي از جمله اشتراك، حفاظت از انواع کلاهبرداری‌ و سرقت و تجزیه و تحلیل پرداخت مانند رشد درآمد را ارائه مي‌دهد. با این حال، تمامي خدمات آن به بازرگانان خارج از اتحاديه اروپا ارائه نمی‌شود.

Checkout

این سیستم پرداختي به صاحبان مشاغل اجازه مي‌دهد تا همه‌ي کارت‌های اعتباری اصلی و راه حل های پرداختي محلی در اروپا، آسیا و آمریکا را به لطف همکاری با iDeal و Alipay بپذیرند. Checkout، به طور مداوم به دنبال راه حل‌های پرداخت جدید جهانی است، بنابراین همواره گزینه‌های جديدي را به امكانات خود اضافه مي‌كند. از جمله امكانات فعلي اين شركت، صدور صورت حساب، آناليز زمان واقعي و ابزارهای محافظت از کلاهبرداری با apis می‌باشد.

Elavon

اين سرويس پرداختي براي كسب و كارهاي كوچك طراحي شده و از ترمینال‌های پرداخت درون فروشگاهی و آنلاین،  کارت‌های اعتباری و دبيت، چک‌های الکترونیکی و کارت‌های هدیه الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. کیف پول موبایل Elavon همچنین با Apple Pay ، Android Pay و Samsung Pay کار می‌کند. علاوه بر این، شرکت خدماتی Elavon گزارش های دقیق و مدیریت شارژ را نیز ارائه می‌دهد.

تاریخ انتشار 11 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر