آیا شما تا کنون به تحصیل در کانادا اندیشیده اید؟ آیا با امکانات و شرایط تحصیل در این کشور آشنائی دارید؟ چنانچه یکی از رویاهای شما سفر به این کشوربرای ادامه تحصیل است، پس می بایست اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمائید. در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص گواهی کِبِک کانادا (CAQ) در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

گواهی کِبِک کانادا (CAQ)

نکاتی کلی در مورد  تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی، بسته به نوع شهروندی و مدت زمان اقامت، مجازند درکشور کانادا، اقامت داشته باشند. اگر شما یک شهروند کانادائی نیستید و یا به طور موقت در کانادا اقامت گزیده اید، شما برای ادامه تحصیل نیازمند دریافت مجوز تحصیل در دانشگاه مک گیل کانادا (McGill) از سوی مقامات دولتی کشور کانادا و کِبِک می باشید. در چه صورت شما این مجوز را دریافت خواهید کرد؟ در صورتی که برای دریافت گواهی (CAQ) در خواست دهید و پذیرفته شوید، پس از دریافت گواهی (CAQ) شما مجاز خواهید بود در دانشگاه رتبه اول کانادا یعنی دانشگاه مک گیل، مشغول به تحصیل شوید. در واقع شما برای ثبت نام و انتخاب واحد، به این گواهی نیاز خواهید داشت.

نکته :
دریافت گواهی (CAQ) ممکن است اندکی زمان بر باشد، بنابراین پیشنهاد می شود که اندکی زودتر برای دریافت وقت سفارت فرانسه ودریافت ویزا اقدام نمائید. کل فرایند دریافت مدرک در حدود 20 روز کاری به طول می انجامد.

گواهی (CAQ) چیست؟

این گواهی یک گواهی مهاجرت اجباری برای همه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه مک گریل کانادا می باشد. باید بدانید که شما قبل اقدام برای دریافت این گواهی می بایست در دانشگاه مک گریل پذیرفته شده باشید

راهنمای ثبت نام پذیرش گواهی کِبِک کانادا (CAQ)

مرحله اول :

 برای درخواست پذیرش گواهی کِبِک کانادا (CAQ) ایتدا می بایست از طریق وب سایت www.immigration-quebec.gouv.qc.ca اقدام نمائید. پس از ورود  با این وب سایت، ابتدا می بایست یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمائید. پس از ساخت حساب کاربری و ورود به حساب کاربری تان می توانید برای ثبت نام اقدام نمائید. پس از تکمیل مراحل، وارد صفحه ی پرداخت خواهید شد. در این جا می بایست هزینه ی مشخص شده را پرداخت نمائید.

مرحله ی دوم :

 پس از تکمیل فرم های درخواست و پرداخت هزینه ی تعیین شده، شما وارد مرحله ی دوم از فرایند درخواست پذیرش گواهی گواهی کِبِک کانادا (CAQ) خواهید شد. در این مرحله شما یک چک لیست مخصوص از مدارک مورد نیاز را دریافت خواهید کرد که به آدرسی که در آن چک لیست ذکر شده است، می بایست آن ها را ایمیل نمائید.

مرحله سوم :

 در این جا می بایست از فرم ثبت نام و چک لیستی که درمرحله قبل گفته شد، پرینت تهیه کنید.

مرحله ی چهارم :

کلیه ی مدارک خواسته شده در چک لیست را آماده کنید.

گواهی کِبِک کانادا (CAQ)

مرحله پنجم :

پرینت فرم درخواست پذیرش، چک لیست و اسناد خواسته شده را ارسال نمائید.

مرحله ی ششم :

به محض اینکه درخواست CAQ شما تائید شد و مدارک شما بررسی شد، یک نامه ی تائیدیه در پورتال CAQ خود دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن درخواست میدهید و مجوز شروع تحصیل برای شما صادر خواهد شد.

دوستان، افراد بسیاری هستند که کارت های اعتباری در اختیار ندارند تا بتوانند از مرحله ی پرداخت هزینه ی ثبت نام با موفقیت عبور نمایند و این برای آن ها بسیار نگران کننده است. اما ما به شما می گوئیم که اصلا خود را نگران نکنید. پرداخت هزینه ی ثبت نام خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

پرداخت هزینه ی ثبت نام پذیرش گواهی کِبِک کانادا (CAQ) توسط تراپی

دوستان همراه، برای انجام پرداخت هزینه ی ثبت نام، کافیست لیک پرداخت هزینه را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت و با رعایت کلیه ی نکات امنیتی به بهترین شکا ممکن عملیات پرداخت را برای شما انجام خواهند داد.

پرداخت هزینه ثبت نام پذیرش گواهی کبک کانادا 

 

تاریخ انتشار 14 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر