اگر تا کنون برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین مثل دبنهامز، میسیز و ... پرداخت‌های آنلاین انجام داده باشید با انواع درگاه‌های پرداخت آنلاین از جمله پی پال، اسکریل، و... آشنا هستید. پی پال در حال به روزرسانی موافقتنامه کاربر حساب پی پال و سیاست تحویل ارتباطات الکترونیکی برای پیروی از مقررات جدید صادر شده از سوی دیوان حمایت مالی مصرف کنندگان است. که به موجب آن امکان ایجاد اکانتی به نام اکانت پی پال کش برای کاربران فراهم شده است. به منظور اطلاع از جزئیات این خبر با تراپی تا پایان این مقاله همراه باشید.

کاربران پی پال باید از این قانون پیروی کنند، در غیر اینصورت، اگر کاربری بخواهد با این قوانین جدید مخالفت کنند، باید تا 29 مارچ 2019 حساب پی پال خود را ببندد.

مهم‌ترین تغییر این است که در حال حاضر پی پال نیاز به مشتریان آمریکایی دارد که اکانت موجودی نقدی پی پال را داشته باشند تا بتوانند موجودی خود را در حساب خود نگه دارند و در مدت زمانی که هویت دارندگان اکانت تائید می‌شود، بخش زیادی از این فرایند به صورت اتوماتیک می‌باشد. در ادامه به بیان جزئیات جزئیات این اکانت جدید و خاص و فرایندی که پی پال برای تنظیمات این اکانت انجام می‌دهد برای شما خواهیم پرداخت.

اکانت پی پال کش

تغییرات اکانت شخصی پی پال

به دلیل تنظیمات و قوانین جدیدی که توسط دیوان حمایت مالی کاربران صادر شده است، پی پال نیز تغییراتی به وجود آورده است که نیاز به نگهداری و استفاده از موجودی با پی پال دارد. کاربران پی پال که می‌خواهند موجودی خود را نگهداری کنند و از آن استفاده کنند، نیاز به یک اکانت پس انداز دارند که به حساب فعلی پی پال آن‌ها متصل باشد. برای همه‌ی دارندگان دیگر اکانت‌های پی پال، اگر بخواهند پس اندازی داشته باشند که بتوانند از آن استفاده کنند، علاوه بر اینکه باید توسط پی پال تائید شوند، باید یک اکانت پس انداز تنظیم کنند که به حساب فعلی پی پال آن‌ها لینک شده باشد. پی پال در حال تغییر ساختار اکانت‌های خود می‌باشد، به گونه‌ای که یک اکانت کش برای پس انداز، ارسال و دریافت موجودی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این نوع اکانت از حساب معمولی فعلی پی پال شما جدا می‌باشد؛ اما به ان متصل است و لینک داده شده است.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

پی پال دو نوع حساب پس انداز پیشنهاد داده است :

  • اکانت پی پال کش
  • اکانت پی پال کش پلاس

برای کاربران پی پال که در حال حاضر یک اکانت پی پال دارند، و البته پی پال هویت آن‌ها را تائید کرده است، خود شرکت به طور اتوماتیک یک اکانت از نوع اکانت پی پال کش پلاس برای آن‌ها ایجاد نموده و به حساب پی پال آن‌ها متصل می‌کند.

در ضمن اطلاعات مربوط به اکانت پی پال کش پلاس شما که شامل موجودی حساب پس انداز شما می‌شود، به راحتی با استفاده از لاگین در اکانت پی پال فعلی شما قابل مشاهده است.

اکانت پی پال کش

نکاتی در مورد اکانت پی پال کش

نتایج حاصل از قوانین جدید صادر شده توسط دیوان حمایت مالی مشتریان حاکی از این است که، شما به یک حساب پی پال کش متصل به حساب اصلی خود نیاز دارید که بتوانید در آن موجودی خود را نگهداری کنید. همانطور که گفته شد این حساب کش برای کاربرانی که در حال حاضر حساب پی پال دارند، به طور اتوماتیک ایجاد می‌شود.

شما می‌توانید حساب پی پال داشته باشید بدون آنکه اکانت پی پال کش داشته باشید. به طور مثال اگر شما تنها بخواهید از خرید با پی پال استفاده کنید، به داشتن اکانت کش نیاز ندارید. اما اگر بخواهید پول در حساب خود نگه دارید باید اکانت کش داشته باشید.

پی پال توجه شما را به نکته‌ای جلب کرده است که خوب است به آن توجه داشته باشید. این نکات عبارتست از : قبل از آنکه اکانت کش خود را در پی پال ایجاد کنید باید اطلاعات هویتی مورد تائید داشته باشید که یا مربوط به قبل و حساب قبلی شما است و یا باید برای پی پال ارسال نمائید. این اطلاعات عبارتند از : نام، آدرس فیزیک، تاریخ تولد و اطلاعات پرداخت مالیات.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 در این مقاله شما را با یکی دیگر از انواع حساب‌های پی پال به نام پی پال کش آشنا کردیم. اگر شما دوست عزیز از دارندگان اکانت پی پال هستید و در گذشته تنها برای پرداخت‌های آنلاین خود از اکانت پی پال استفاده می‌کردید، اکنون با استفاده از حساب پی پال کش می‌توانید نوع دیگری از حساب را در پی پال داشته باشید که هم بتوانید در آن پول نگهداری کنید و هم با استفاده از آن مبلغی را ارسال‌ یا دریافت کنید.

تاریخ انتشار 23 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر