آیا شما هم مانند من به دنبال اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ آیا برای درآمدی که کسب می کنید ارزش زیادی قائل هستید و نمی خواهید آن را بیهوده خرج کنید؟ آیا خرید اجناس اصل از برندهای خارجی یکی از خواسته های شما است اما تصور می کنید که هیچ وقت قادر به انجام این کار نیستید؟ تبریک می گویم. شما در جای درستی هستید چرا که امروز می خواهیم با معرفی سایت everything5pounds به شما دریچه ای جدید از خرید اینترنتی به روی شما باز کنیم.

معرفی سایت everything5pounds :

اگر کمی زبان انگلیسی بدانید به راحتی می توانید متوجه شوید که نام این سایت معرف کاری است که انجام می دهد. همه چیز در این سایت با قیمت 5 پوند به فروش می رسد. هر چیزی که تصورش را بکنید! پس اگر به لباس و کفش، کیف و ... علاقه دارید، سر زدن به این سایت و محصولاتش را جزء اولویت های خود قرار دهید. شما می توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را در این کالا پیدا کنید که البته برند نیستند ولی دارای کیفیت خوبی هستند. یکی از دلایلی که لباس های موجود در این سایت از قیمت پایینی برخوردار هستند این است که شما می توانید کالاهایی که از فصلشان گذشته است را با قیمت های خوبی خریداری نمایید.

جالب است بدانید که یکی از سیاست های این سایت این است که هیچ وقت اجازه ندهد که قیمت اصلی کالای خریداری شده توسط شما چقدر است. بنابراین ممکن است شما کالایی را خیلی ارزان تر از آن چیزی که هست خریداری نمایید و یا خیلی گرانتر!

سایت everything5pounds

خرید از سایت everything5pounds :

برای خرید از این سایت نیازی به ایجاد کی حساب کاربری نیست.می توانید کالای مورد نظر خود را خریداری نموده و سپس پرداخت آن را انجام دهید. اینکه هزینه ارسال کالا برای شما چقدر حسب می شود بر اساس نوع سرویسی که انتخاب می کنید است ، مقصد مورد نظر و وزن کالا! بعد از اینکه شما کالای خود را در این سایت سفارش دارید، در هر محله ای از ارسال کالای خود ایمیل دریافت می کنید. به عنوان مثال زمانی که بسته بندی شد، زمانی که ارسال شد، محموله شما در کجا قرار دارد.

مزایای خرید از سایت everything5pounds :

هر فردی با هر بودجه ای می تواند از این سایت لباس مورد نظر خود را خریداری نماید.

افرادی که به دنبال تنوع بیشتری در لباس هستند می توانند به راحتی از این سایت خرید کنند.

تنوع لباس هایی که در این سایت وجود دارند بی اندازه است پس هر فردی با هر سلیقه ای می تواند لباس مورد نظر خود را پیدا می کند.

شما شانس این را دارید که لباسی را از یک برند با قیمت کمتری خریداری نمایید.

سایت everything5pounds

پرداخت در سایت everything5pounds :

برای پرداخت در این سایت بین الملی شما می توانید از یکی از 3 روش زیر استفاده کنید :

پرداخت با استفاده از پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  شارژ حساب پی پال

بیشتر بخوانید : 

نحوه خرید با پی پال

خرید با پی پال

پرداخت با استفاده از ویزا کارت / مستر کارت :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

پرداخت با استفاده از تراپی :

با استفاده از لینک زیر می توانید لینک سفارش درخواستی خود را برای ما بفرستید و سپس معادل هزینه را به ما پرداخت نمایید تا ما خریدتان را برای شما انجام دهیم :

تماس با ما

همراهان عزیز تراپی اگر در مورد پرداخت در سایت everything5pounds سوالی داشتید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 05 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر