شما تا چه حد با کیف پولهای ارز دیجیتال آشنایی دارید؟ چقدر در مورد کیف پول مایسلیوم، تریزور، ترونیکس و...میدانید؟ کیف پولهای کاغذی چه کیف پول هایی هستند؟ شما قطعا مرورگر اپرا را میشناسید. آیا میدانید کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera) چیست؟ آیا با ویژگی­های جدید مرورگر اپرا آشنایی دارید؟ مرورگر اپرا چگونه از وب 3 برای دستیابی به عملکرد ارزهای دیجیتالی استفاده می­کند؟ جهت اطلاع از عملکرد ورژن جدید اپرا و پشتیبانی کیف پول مرورگر اوپرا از ارز دیجیتالی کلکسیونی در ادامه مطلب با تراپی همراه باشید.

معرفی کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera) به عنوان اولین مرورگر کیف پول ارز دیجیتالی

نسخه جدید مرورگر اپرا که در حال حاضر ­­­روی اندروید با نسخه بتا و به صورت خصوصی قرار دارد ترکیبی از قابلیت استفاده آسان از عملکرد کیف پول ارز دیجیتالی با پشتیبانی از برنامه­های غیر متمرکز یا Dapps است. این به این معنا است که کاربران می­توانند با وب 3 و با استفاده از مرورگر اپرا تلفن همراه  فول امکانات و محبوب خود تعامل برقرار سازند. همچنین اپرا اولین مرورگر بزرگ برای معرفی یک کیف پول ارز دیجیتالی ساخته شده است.

کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera)

پرداخت آنلاین ارزهای دیجیتالی با استفاده از مرورگر اپرا

اپرا علاوه بر ارسال پول از کیف پول به کیف پول و تعامل با Dapps ، از پرداخت­های آنلاین ارزهای دیجیتالینیز پشتیبانی می­کند. کاربرانی که تصمیم به پرداخت سفارش خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی مبتنی برCoinbase دارند، باید امضای دیجیتالی داشته باشند. پس از امضا پرداخت به صورت مستقیم از مرورگر ارسال خواهد شد.

بهبود کنترل حریم خصوصی کاربر

این روش یک کیف پول کنترل شده توسط کاربر است؛ چرا که کلیدهای کنترل وجوه و دارایی در گوشی کاربر قرار می­گیرد. حریم خصوصی یک جنبه­ی بسیار مهم برای مرورگرها است، اما حتی بیشتر از آن برای کاربران کیف پول ارز دیجیتالی است. هدف اپرا ایجاد کیف پول ارز دیجیتالی تحت کنترل کاربر است که کنترل و امنیت بیشتر کلیدهایی را که برای کنترل وجوه کیف پول استفاده می شود، افزایش می دهد. به علاوه کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera)  برای ورود اطلاعات قبل از اعمال آن، دسترسی به موقعیت جغرافیایی، دوربین یا دسترسی به سیستم فایل، از کاربر اجازه­ی درخواست می کند.

ارز دیجیتالی و وب 3

در سال گذشته ایده­های جدید و فوق­العاده­ای مانند ارزهای دیجیتالی، توکن، برنامه­های غیر متمرکز و چگونگی عملکرد آنها در وب 3 مساله­ای حیاتی بود. بیشتر برنامه نویسان برنامه­هایی می­سازند که برای استفاده از ارزهای دیجیتالی و شبکه­ای غیر متمرکز مورد استفاده قرار می­گیرد. این مشکل باعث درک نادرست کاربران از اصطلاحات جدید، مشکلات دستیابی در ارزهای دیجیتالی و روش­های پیچیده در نصب شده است. اپرا برای حل این معضل سعی کرده با یکپارچه سازی وب 3 در کنار وب فعلی تکنولوژی استفاده را گسترده­تر کند.

قابلیت کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera) به عنوان  یک مرورگر جامع

اپرا یک مرورگر با تمامی امکانات، مطابق با تمامی استانداردها و قابلیت کار با کیف پول ارز دیجیتالی یکپارچه است. اگرچه امروزه تجارت با ارزهای دیجیتالی محدود است اما در آینده­ای نه چندان دور محبوب­تر خواهد شد زیرا استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی بسیار آسان­تر از کیف پول­های فعلی است.

پشتیبانی توکنها و کلکسیونها

کلکسیونها داراییهای منحصر به فرد و دیجیتالی هیتند که شما میتوانید در بلاک پینهای عمومی از آن ها استفاده کنید. این امر پیامدهای بزرگی برای بازی های آنلاین و بازارهای دیجیتالی خواهد داشت و در آینده نزدیک رشد خواهد کرد.

کیف پول ارز دیجیتال اپرا (opera)

اپرا به تازگی به کاربران خود اجازه ارسال ارز دیجیتالی کلکسیونی به صورت مستقیم از کیف پول به فرد مورد نظر را می­دهد. چیزی که قبلا باید از طریق بازار دیجیتالی انجام می­گرفت. اپرا با استفاده از تکنولوژی­های نوین این روند را مانند ارسال پول از یک حساب به حسابی دیگر کرده است.

مقایسه استاندارد ERC-20 و ERC-721

تبادل توکن­ها تحت استاندارد ERC-721 نسبت به ERC-20 متفاوت است، زیرا هر نشانه منحصر به فرد است و نمی­تواند تکرار شود. ارز کلکسیونی cryptokitty با استفاده از استاندارد توکن ERC-721 غیر قابل تعویض توسعه است که در آن هر توکن ویژگی مشخص خود را دارد. به همین دلیل هر کدام از ارزهای کلکسیونیcryptokitties دارای ارزش خاص خود هستند، به عنوان مثال یک ارز کلکسیونیcryptokitty با ارزش 600k USD معادل ارزش 1 USDنیست، هر چند که هر دو دارای استانداردERC 721 با ویژگی­های مشابه هستند.

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاس گزاریم. درصورتیکه اطلاعات بیشتری در مورد کیف پول ارز دیجیتالی اپرا، نحوه عملکرد آن و همچنین پشتیبانی کیف پول مرورگر اوپرا از ارز دیجیتال کلکسیونی دارید، لطفا نظرات خود را در کامنت­ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن بهره مند شوند.

تاریخ انتشار 05 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر