اگر در فکر راه اندازی یک استارت اپ به صورت تیمی هستید،  باید مهم‌ترین نکات تشکیل یک تیم استارت اپی را بدانید، همچنین از استراتژی های بازاریابی استارت اپ مطلع باشید و نکته‌ی بسیار مهم دیگر اینکه از نحوه مدیریت مالی استارت اپ خبر داشته باشید و ده‌ها نکته‌ی مهم دیگر. یکی از مهم‌ترین موارد که باید قبل از شروع یک استارت اپ بدانید این است که بررسی کنید و ببینید استارت اپ های سودآور کدامند! در این مقاله ما تصمیم گرفته ایم در این مورد مطالبی را برایتان بیان کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

استارت اپ های سودآور کدامند؟

در نظر گرفتن میزان سودآوری یک استارت اپ از معیارهای مهم است که اگر آن را ندانید، به سود نخواهید رسید و در نهایت با شکست مواجه خواهید شد.

استارت اپ های سودآور

بنابراین سعی کنید نکات مهمی را که در ارتباط با سودآوری استارت اپ ها خواهیم گفت را بیاموزید. لطفا با ما همراه شوید.

  • موفقیت و یا شکست استارت اپ‌ها به طرز چشم‌گیری به تبلیغات بستگی دارد. چرا که تبلیغات رویکرد استارت اپ‌ها برای به دست آوردن مشتری است، و نه مدل کسب و کار یا و یا بازار. بنابراین تبلیغات در مراحل اولیه کار برای سوددهی بسیار تعیین کننده هستند.
  • شرکت‌های تجارت الکترونیک فعالیت خود را به انجام تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف اختصاص داده‌اند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز از خدمات مشاوره و راهنمایی‌های لازم جهت موفقیت و سودآوری استارت اپ خود بهره ببرید.

با در نظر گرفتن این موارد در ادامه استارت اپ های سودآور را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انتخاب استارت اپ های سودآور  از میان کسب و کارهای سیار

تعمیرات سیار اتومبیل

از آنجا که ما معمولا و در اکثر مواقع تا جایی که اتومبیل حرکت کند با آن ادامه می‌دهیم و  هر جا ماشین خراب شود، همانجا تقاضای کمک می‌کنیم و در بسیاری از موارد برای تعمیر خودرو برندن آن به تعمیرگاه بسیار زمان بر است و ممکن است به روزهای آتی موکول شود، وجود تعمیرکاران اتومبیل سیار می‌تواند بسیار سودمند باشد. این حرفه یکی از کسب و کارهای پرسود می‌باشد.

خدمات الکترونیکی سیار

اگر شما در زمینه برق و الکترونیک دارای تخصص هستید و می‌توانید به تعمیرات قطعات الکترونیک بپردازید، قطعا توانایی راه اندازی یک استارت اپ سیار برای تعمیر و خدمات وسایل الکترونیکی را دارید. به این ترتیب اگر هر کدام از وسایل الکترونیکی موجود در منزل از جمله تلویریون، آیفون تصویری و ... دچار مشکل شد، شما می‌توانید با یک تماس در منزل فرد حضور پیدا کرده و وسیله‌ی مورد نظرشان را تعمیر نمائید. خدمات الکترونیکی سیار یکی از استارت اپ های سودآور است.

استارت اپ های سودآور

معلم خصوصی

اگر در زمینه ی خاصی تخصص و دانش دارید و قادر به آموزش در آن زمینه هستید، می‌توانید به عنوان یک معلم خصوصی به منزل افراد داوطلب مراجعه کنید و به جای آن که برای یک شرکت خاص کار کنید و یا خودتان محلی را برای آموزش در نظر بگیرید می‌توانید به صورت سیار برای افراد مختلف در زمینه های آموزشی خدمت رسانی کنید.

پشتیبانی سیار خدمات فناوری اطلاعات

 اگر شما یک متخصص آی تی باشید هم می‌توانید یک استارت اپ سیار برای انجام خدمات فناوری اطلاعات راه اندازی کنید و هم برای خدمات کامپیوتر و آی تی در محل مورد نظر حضور پیدا کنید. این نیز یکی از استارت اپ های سودآور است.

اگر در حال برنامه ریزی برای شروع یک استارت اپ هستید و بودجه‌ی زیادی برای این کار در اختیار ندارید اما از مهارت‌ها و استعدادهای قابل قبولی برخوردارید، می‌توانید کار خود را به صورت سیار آغاز کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با استارت اپ های سودآور آشنا نمائیم که می‌توانید با حداقل هزینه آن‌ها را راه اندازی کنید و با در نظر گرفتن مهم‌ترین نکات مربوط به استارت اپ‌ها در کسب و کار خود موفق شوید و به سود برسید. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگر شما نیز توانسته‌اید در راه اندازی یک کسب و کار به موفقیت برسید و در مسیر موفقیت خود به تجربیات ارزشمندی دست یافته‌اید و نکات مفیدی آموخته‌اید، این مطالب را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 12 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر