بسیاری از صاحبان کسب و کار که بیش از سایرین به نقل و انتقال پول بین المللی می‌پردازند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و همواره به دنبال بهترین راه های انتقال پول و همچنین ارزان ترین راه‌های انتقال پول بین المللی هستند که البته امن و مطمئن هم باشد. بنابراین در این مقاله ما تصمیم گرفتیم تا برای شما عزیزان برخی از بهترین راه های انتقال پول را معرفی کنیم. لطفا با تراپی همراه باشید.

با بهترین راه های انتقال پول آشنا شوید

اگر شما یکی از صاحبان کسب و کار هستید و به نقل و انتقالات پول بین المللی می‌پردازید و یا نه، برای اعضای خانواده یا دوستان خود در کشوری دیگر پول ارسال می‌کنید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید. ما در این بخش از مقاله بهترین راه های انتقال پول را بریا شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

راه های انتقال پول

سیستم پرداخت آنلاین پی پال

شاید تا کنون نام پی پال به گوشتان خورده باشد و از مزایای آن مطلع باشید. اگر هنوز برای خود اکانت پی پال ایجاد نکرده‌اید، ممکن است زمان فرا رسیده باشد. وجوه پرداختی بلافاصله به حساب PayPal گیرنده وارد می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های مهم PayPal این است که اگر گیرنده قصد نداشته باشد حساب بانکی خود را به پی پال پیوند دهد ، می‌تواند از موجودی حساب PayPal خود برای پرداخت استفاده کند و در هزینه‌ها صرفه جویی کند. پی پال به عنوان روشی برای پرداخت برای بیش از 75٪ از بازرگانان آنلاین پذیرفته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دارندگان حساب پی پال می‌توانند برای اعضای خانواده یا دوستان خود از طریق اپلیکیشن پی پال نیز با استفاده از انواع روش‌های پرداخت، پول ارسال کنند.

Zelle

اگر نیاز به ارسال پول به صورت شخصی دارید ، اما هزینه اضافه برای پرداخت مستقیم از طریق PayPal  برای شما اهمیتی ندارد ، Zelle ابزاری عالی برای انتقال پول است. همانطور که می‌دانید، انتقال پول از بانک به بانک ممکن است چند روز طول بکشد تا پردازش و انتقال انجام شود. اما Zelle می‌تواند در عرض چند دقیقه نقل و انتقالات را کامل کند. هم اکنون بیش از 5400 موسسه مالی در شبکه Zelle قرار دارند، به این معنی که تعداد قابل توجهی از مردم به نقل و انتقالات بانکی سریع و بدون هزینه دسترسی دارند.

WorldRemit

در هنگام انتخاب یک سرویس برای ارسال وجه در سطح بین المللی ، توجه به نرخ ارز و هزینه‌های تعیین شده توسط این سرویس مهم است. همه سیستم‌های پرداخت مبلغ یکسانی برای پرداخت مشخص نکرده‌اند. در حقیقت نرخ ارز از سرویسی به سرویس دیگر متفاوت است. WorldRemit پایین‌ترین هزینه انتقال پول را دارد و نرخ ارز بهتری نسبت به رقیب خو، Xoom ارائه می‌دهد. در حال حاضر ، کاربران می‌توانند با استفاده از سیستم WorldRemit برای بیش از 145 کشور جهان پول ارسال کنند.

راه های انتقال پول

Transferwise

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مرتبا از یک کشور به کشور دیگر سفر می‌کنید و مکررا در حال مبادله و نقل و انتقالات ارزی هستید، TransferWise ، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. TransferWise  یک شرکت با تمرکز بر "بانکداری بدون مرز" است، که مدیریت پول به چندین واحد ارزی و نیز تبدیل ارز را انجام می‌دهد.

راه‌اندازی یک حساب بانکی بدون مرز با TransferWise رایگان است و فقط به یک مبلغ اولیه 25 دلار نیاز دارید. هر بخش از حساب بانکی را می‌توان با ارز خاصی تنظیم کرد. به عنوان مثال ، اگر یورو به حساب خود اضافه کنید ، حساب بانکی با شماره SWIFT ، درست مانند اروپا ، راه اندازی می‌شود. اگر  GBPرا به حساب خود اضافه کنید ، آن حساب یک کد مرتب سازی خواهد و حساب بانکی شما می‌تواند بیش از 40 ارز را نگه داشته و مدیریت کند.

Remitly

اگر می‌خواهید مبلغی را به خارج از کشور ارسال کنید و می‌خواهید انتقال ارز به کشور مقصد مستقیما انجام شود ، Remitly یک گزینه مقرون به صرفه است. این سیستم پرداخت همچنین یک زمان تحویل ارز را وعده داده است که اگر پول مورد نظر ظرف آن مدت زمان ارسال نشود، کارمزد خود را به کاربر بازپرداخت خواهد کرد. یکی از مهمترین مزایای Remitly ، سرویس اکسپرس آن است که می‌تواند ظرف مدت چند دقیقه وجه را انتقال دهد.

بیشتر بخوانید : انتقال پول با وب مانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین راه های انتقال پول آشنا نمائیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 29 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علی زائری ۰۹ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر
    میخوام از ایران پول به حسابی در آمریکا بوسیلهzelle واریز کنم ممکنه راهنمایی کنید چطور اینکار انجام بدم

فرم ارسال نظرات کاربر