ممکن است با دیدن عنوان این پست متعجب شده باشد و از خود بپرسید مگر با خواندن کتاب هم می توان به درآمد رسید؟! اما واقعیت این است که شما می توانید از طریق مطالعه کتاب کسب درآمد کنید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با راه های کسب درآمد از خواندن کتاب آشنا کنیم.

بیشتر بدایند : چگونه کسب درآمد دلار در ایران داشته باشم؟

چه کسانی می توانند به کسب درآمد از خواندن کتاب بپردازند؟

همانطور که می دانید قیمت کتاب روز به روز در حال افزایش است و این یک مسئله ی درد آور برای افراد اهل مطالعه است؛ به خصوص اگر نسخه های فیزیکی کتاب را به نسخه های الکترونیکی ترجیح دهند.

بنابراین به منظور اجتناب از پرداخت هزینه های گزاف، ناچار باید به سمت مطالعه ی کتاب های الکترونیکی روی آورید و خبر خوب این است که از این طریق نیز می توانید کسب درآمد کنید.

قطعا بسیار هیجان زده شده اید! پس همچنان با ما همراه شوید تا با راه ها وروش های کسب درآمد از خواندن کتاب آشنا شوید.

کسب درآمد از خواندن کتاب

چگونگی کسب درآمد از خواندن کتاب

دوستان! شما از این طریق با تبدیل شدن به یک خواننده ی حرفه ای کتاب، نه تنها می توانید به درآمد خوبی برسید، بلکه در هزینه های خود به میزان قابل توجهی صرفه جوئی کنید.

وبلاگ نویسی کتاب

اگر عاشق کتاب هستید، وبلاگ نویسی راهی بسیار مناسب برای کسب درآمد از خواندن کتاب است. اما قبل از آن نیاز به یک وبسایت دارید و خوشبختانه این روزها با کمترین هزینه می توانید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

پس از آن باید محتواهای جذاب، آموزنده و کاربر پسند در وبلاگ خود قرار دهید. به علاوه می توانید درباره ی موضوع کتاب، سبک نویسنده و نقد و بررسی کتاب نیز مطالبی را ارائه دهید. البته لازم است که وب سایت شما از رابط کاربری خوب و جنبه های بصری جذابی برخوردار باشد تا خوانندگان را به خود جذب کند.

به این ترتیب پس از مدتی نویسندگان نیز مشتریان ثابت شما خواهند بود، چرا که افراد زیادی از طریق وبلاگ شما با کتاب های آن ها آشنا خواهند شد.

نقد کتاب

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از خواندن کتاب از طریق نقد کتاب است. برای این منظور می توانید برای خود وبلاگ ایجاد کنید و یا اگر مایل نیستید در این زمینه هزینه کنید، می توانید نقد کتاب را برای وب سایت های دیگر انجام دهید.

امروزه ، بسیاری از سایت ها برای خواندن کتاب و ارائه ی نظر به صورت شفاف و جذاب به شما پول پرداخت می کنند.

عضویت در باشگاه کتاب آنلاین

باشگاه کتاب آنلاین وب سایت دیگری است که به ازای ارائه نظرات و بینش شما در مورد کتاب هایی که خوانده اید مبلغی را پرداخت می کنید. در واقع شما در ازای ارائه ی نظرات خود در این سایت ، کتاب و کارت هدیه رایگان هدیه خواهید گرفت. درنهایت ، وقتی به یک داور باتجربه نبدیل شوید ، می توانید برای هر بازبینی کتاب، حداکثر 50 دلار درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از خواندن کتاب

کتاب های صوتی

آیا می دانید که می توانید حتی با خواندن بلند کتاب و تهیه فایل های صوتی به درآمد برسید؟ تولید کتاب های صوتی می تواند یکی دیگر از بهترین راه های کسب درآمد از خواندن کتاب باشد.

این روزها اکثر افراد پرمشغله هستند و زمان کافی برای مطالعه ی کتاب ندارند. این گونه افراد بیشتر تمایل دارند که از نسخه های صوتی کتاب ها استفاده کنند. در این حوزه ناشران زیادی هستند که برای تهیه کتاب های صوتی پول خوبی به علاقه مندان می پردازند و  شما می توانید با روایت و روخوانی کتاب به منظور تهیه کتاب صوتی، به درآمد خوبی برسید.

ترجمه کتاب

یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین راه های کسب درآمد از خواندن کتاب ، از طریق ترجمه کتاب می باشد. اگر شما به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستید، می توانید با ترجمه کتاب ها به زبان های مختلف درآمد بسیار خوبی به دست آورید.

روش روش هایی که در این مقاله برای شما معرفی کردیم ، از بهترین روش ها برای کسب درآمد از خواندن کتاب می باشد و چنانچه شما به مطالعه علاقه مند هستید می توانید این روش ها را به عنوان راه هایی برای رسیدن به درآمد انتخاب کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از مطالعه کتاب توسط تراپی

اگر شما دوست عزیز نیز از علاقه مندان به مطالعه ی کتاب هستید، می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما در تیم تراپی بسپارید. تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای درخواست نقد کردن درآمد ارزی، کلیک کنید!

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرد.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 25 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Shahrzad zarghani ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    وقتی یک کار اینترنتی و با تلفن همراه انجام میشه یعنی این قابلیت. و داره که همه جای دنیا بتونیم اینکار رو انجام بدیم ولی اول که متوجه میشیم که فقط شماره موبایل ایران رو می‌پذیرد!

فرم ارسال نظرات کاربر