وب سایت های بسیاری هستند که ارائه دهنده ی مشاغل فریلنسری می باشند و بسیاری از علاقه مندان به کسب درآمد آنلاین، ترجیح می دهند با توجه به مهارت های خود، از این طریق به درآمد برسند. اما از میان تمام این وب سایت های فریلنسری، تعداد کمی هستند که به طور تخصصی در زمینه سئو، مشاغلی را ارئه می دهند. وب سایت SEOClerk یکی از انواع این سایت های فریلنسری است که بیشتر مورد توجه وب مسترها می باشد و در میان این افراد این گونه وب سایت ها بسیار محبوب هستند. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با وب سایت SEOClerk و نحوه ی کسب درآمد از آن بیشتر آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

نرم افزارهای مدیریت حساب فریلنسری

معرفی وب سایت سئو کلرک SEOClerk

این وب سایت در سال 2011 راه اندازی شد و بسیار مورد توجه وب مسترها قرار گرفت و تعداد زیادی فروشندگان و خریداران خدمات سئو در این وب سایت عضو هستند. سرویس های سئو SEO که در این وب سایت ارائه می شود، بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل کاربران زیادی علاقه مند به عضویت در SEOClerk و کسب درآمد از این طریق می باشند.

SEOClerk

آیا مایلید تا با چگونگی کسب درآمد از طریق سایت SEOClerk آشنا شوید؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

چگونگی کسب درآمد از طریق SEOClerk

در این وب سایت شما هم می توانید سرویس های تخصصی خود را به دیگران ارائه دهید و هم می توانید از سرویس های سئو ارائه شده در این سایت بازدیدکنید و پروژه های سئو را جهت همکاری با کلاینت ها انتخاب کنید.

برای این منظور باید ابتدا در این وب سایت ثبت نام کنید. البته لازم است که ابتدا قوانین و مقررات آن را به دقت مطالعه کنید. به علاوه باید خدمتی که قرار است ارائه دهید، توسط کارشناسان این سایت به دقت بررسی شود و مورد تائید آن ها واقع شوید، در غیر این صورت نمی توانید در سایت SEOClerk فعالیت داشته باشید.

لازم به ذکر است که وب سایت SEOClerk درصدی از درآمد فریلنسرها را به عنوان کارمزد بر می دارد. این به دلیل فضایی است که برای فریلنسرها و به خصوص وب مسترها فراهم کرده است تا بتوانند خدمات خود را ارائه دهند و کسب درآمد کنند.

ویژگی منحصر به فرد سایت SEOClerk

در این وب سایت یکسری اقداماتی انجام شده است که توسط آن به اعضا و کاربران انگیزه ی بیشتری برای فعالیت و انجام کار به نحو احسنت می دهد. به طور مثال : در سایت SEOClerk بهترین تسک ها و سرویس ها شناسایی می شود و در صفحه ی اصلی سایت و همچنین در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ، نشان داده می شود.

همچنین با وجود یک سیستم نظارت دقیق بر کارها و فعالیت ها، به متخصصان برنامه نویسی و سئو توسط کاربران و ناظران نمره دهی می شود و هر کدام که امتیاز بیشتری به دست آورد، در صدر جدول امتیازها قرار می گیرد و به عنوان فرد با تجربه تر و قابل اعتمادتر، توسط بسیاری از کلاینت ها و کارگزاران انتخاب می شود.

SEOClerk

به علاوه، تنوع کار در وب سایت SEOClerk بسیار زیاد است و نه تنها کارها و فعالیت های مربوط به سئو در این سایت ارائه می شود، وب مسترها می توانند فعالیت خود را در زمینه های دیگری که در پروفایل خود ارائه داده اند و توسط ناظران کنترل و تائید شده است، انجام دهند. این فعالیت ها عبارتند از :

  • فعالیت های گرافیکی و ساخت ویدئو
  • تامین محتوا
  • سئو SEO
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • لینک سازی و تولید و افزایش ترافیک
  • و ...

نقد کردن درآمد ارزی از سایت SEOClerk

درآمد ارزی که از طریق سایت SEOClerk به دست می آورید از طریق درگاه پرداخت پی پال به حساب پی پال شما واریز می شود.

بنابریان برای کار با این سایت و کسب درآمد از آن باید حساب پی پال داشته باشید. اگر تا این لحظه که در حال مطالعه ی این مقاله هستید حساب پی پال ندارید، می توانید از طریق لینک زیر برای افتتاح حساب پی پال درخواست دهید.

برای افتتاح حساب پی پال ، کلیک کنید!

برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیز می توانید مجددا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید، ما در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی حساب پی پال شما را با کسر کارمزدی ناچیز به حساب پی پال شما واریز می کنیم.  

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 31 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر