اگر شما دوست عزیز در زمینه طراحی مدل های سه بعدی 3D مهارت دارید و هنوز تصمیم نگرفته اید که طرح های آماده ی خود را در کجا به فروش برسانید که هم قابل اعتماد باشد و هم درآمد خوبی به دست آورید، مقاله ی کاملا درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله قصد داریم بهترین پلتفرم های فروش مدل های سه بعدی 3D را به شما معرفی کنیم. پس لطفا با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید :

آموزش کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد از CodeCanyon

چگونگی کسب درآمد از توئیچ

معرفی بهترین پلتفرم های فروش مدل های سه بعدی 3D

در این بخش از مقاله چند نمونه از بهترین پلتفرم های فروش مدل های سه بعدی 3D را به شما معرفی کرده ایم که می توانید از طریق آن ها طرح های سه بعدی که ساخته اید، به فروش برسانید و درآمد خوبی به دست آورید.

فروش مدل های سه بعدی 3D

پلتفرم CULTS 3D

Cults 3D یک بازار دیجیتال برای چاپ و طراحی طرح های سه بعدی است. شما با استفاده از این پلتفرم می توانید مدل های سه بعدی خود را منتشر کرده و به صورت رایگان یا پولی با دیگران به اشتراک بگذارید! اگر طرحی از شما در این پلتفرم به فروش برسد، به ازای هر طرح،  80٪ از قیمت خالص فروش را شما دریافت خواهید کرد.

این پلتفرم، یکی از بهترین گزینه ها برای فروش مدل های سه بعدی 3D می باشد.

پلتفرم CGTRADER

CGTrader یکی از بزرگ ترین منابع مجاز در جهان برای فروش مدل های سه بعدی 3D می باشد. بازار فروشCGTrader  به خودی خود حدود 1.050.000 مدل سه بعدی را برای فروش به نمایش می گذارد و شامل یک جامعه مدیریت شده با 2.71 میلیون کاربر می باشد.

با استفاده از CGtrader به ازای هر مدلی که به فروش می رسانید، 70٪ -80٪ امتیاز از این پلتفرم کسب خواهید کرد. CGTrader تنها پلتفرمی است که امکان ارتباط مستقیم با مشتری را برای فروشندگان تصاویر سه بعدی فراهم کرده است.

به منظور کسب در آمد از فروش مدل های سه بعدی 3D از طریق پلتفرم CGtrader تنها کافیست تصاویر سه بعدی خود را آپلود کنید، آن ها را به فروش برسانید و پول دریافت کنید.

پلتفرم 3D EXPORT

3D EXPORT بازاری است که در آن می توانید مدل های سه بعدی ، مدل های چاپ سه بعدی و انواع بافت های کاربردی را برای استفاده در پروژه های CG بخرید و بفروشید. بازار مدل های سه بعدی این پلتفرم در فوریه 2004 راه اندازی شد و اکنون یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان محتواهای سه بعدی با کیفیت بالا در جهان می باشد.

3D EXPORT نیز یکی دیگر از بهترین پلتفرم های فروش مدل های سه بعدی 3D می باشد که در آن هم می توانید مدل های سه بعدی را بخرید و هم بفروشید؛ به علاوه داده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، سوالات خود را مطرح کنید و به این ترتیب با دیگر طراحان نیز ارتباط برقرار کنید و تبادل نظر نمائید.

PINSHAPE

با استفاده از پلتفرم Pinshape به راحتی می توانید طی 3 مرحله طرح های شگفت انگیز خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید! به این ترتیب که :

  • ابتدا طراح  سه بعدی خود را ایجاد کنید
  • سپس پرونده های .STL یا .OBJ به همراه یک عکس از طرح خود را بارگذاری کنید.
  • نحوه توزیع کار خود را انتخاب کرده و علامت گذاری آن را تنظیم کنید!
  • طرح های خود را پیگیری کنید و در صورت فروخته شدن هر کدام، حقوق دریافت کنید.

فروش مدل های سه بعدی 3D

این پلتفرم دارای داشبوردی مناسب است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا تعداد افراد در حال بارگیری و تعامل با طرح های خود را ردیابی کنید. به علاوه این پلتفرم شما را درمورد میزان درآمد تان به روز نگه می دارد. اگر درآمدهای پرداخت نشده شما بیش از 30 دلار باشد ، در پانزدهم هر ماه برای شما پرداخت خواهد شد.

 پلتفرم 3D OCEAN

3D OCEAN بخشی از بازار Envato است. در 3DOcean که یکی از بهترین پلتفرم های فروش مدل های سه بعدی 3D می باشد، می توانید طرح های سه بعدی بخرید و بفروشید. طرح های سه بعدی با توجه به پیچیدگی ، کیفیت و ... قیمت گذاری می شود. در این پلتفرم، طرح های شما به هر قیمتی که فروخته شود، 100 درصد آن به حساب شما واریز می شود.

نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فروش مدل های سه بعدی 3D توسط تراپی

عزیزان، چنانچه برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود که از طریق همکاری با وب سایت ها و پلتفرم های خارجی به دست می آورید، با مشکل مواجه هستید، می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. برای این منظور لطفا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست نقد کردن درآمد ارزی، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 06 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر