در مقالات قبلی شما را با چندین راه و روش مختلف برای کسب درآمد آنلاین اشنا کردیم. روش هایی مثل : کسب درآمد از رابین هود، کسب درآمد از italki ، کسب درآمد از گوگل پلی و ... . در این مقاله نیز قصد داریم برای شما علاقه مندان به کسب و کارهای اینترنتی چگونگی کسب درآمد از طریق پلتفرم RedBubble را آموزش دهیم. پس با تراپی همراه شوید.

RedBubble چیست؟

RedBubble یکی از برترین پلت فرم هایی است که از طریق آن می توانید به در آمد خوبی برسید. RedBubble یک شرکت استرالیایی است و هم دارای پتفرم و وب سایت است و هم یک برنامه تلفن همراه می باشدکه در جهان پیشرو می باشد و از علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

در این وب سایت و از طریق این اپلیکیشن و برنامه تلفن همراه، طراحان می توانند طرح های خود را به فروش رسانند و مشتری نیز می تواند آن طرح را پس از خرید بر روی تی شرت، ژاکت و ... چاپ نماید. در حقیقت این طرح های هر زمان که شما بخواهید قابل چاپ می باشند. در حقیقت این RedBubble یک پلتفرم POD یا Print-On-Demand می باشد.

RedBubble

RedBubble یک پلتفرم باز و رایگان می باشد. شما برای پیوستن به آن و آپلود کارهای خود نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. پس از فروش طرح های خود، به ازای هر 20 دلار فروش، آن پول به حساب پی پال شما واریز می شود. پس چنانچه هنوز برای افتتاح حساب پی پال خود اقدام ننموده اید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

چگونه در فروش و کسب درآمد از RedBubble موفق تر عمل کنیم؟

در این بخش از مقاله نکاتی را برای شما آورده ایم که لازم است برای استفاده از این پلتفرم این نکات را به درستی رعایت کنید؛ در این صورت می توانید در کسب درآمد از طریق  RedBubble بسیار موفق شوید.

نکته اول : خود را محدود نکنید

زمانی که متوجه شدید کدام طرح ها پرفروش تر هستند ، خود را در یک طرح یا محصول محدود نکنید. اگر یک طرح تی شرت بسیار جذاب ایجاد کرده اید ، نترسید و آن را روی محصولات دیگر مانند لیوان، روسری و ... نیز آزمایش کنید. به این ترتیب شما فروش بیشتری خواهید داشت.

نکته دوم : جستجو کنید

برای اینکه همواره از رقبای خود پیشی بگیرید، باید کارهای رقبا را بررسی کنید تا از علاقه مشتریان و فروش آن ها آگاه شوید. به علاوه نکته مهم تری که وجود دارد این است که در طراحی محصولات خود را  کلمات کلیدی که بیشتر جستجو می شود استفاد کنید. RedBubble این امکان را برای شما فراهم کرده است تا حداکثر از 50 کلمه کلیدی استفاده کنید. برای استفاده بهینه از کلمات کلیدی می توانید از ابزارهایی نظیر Google Keyword Planner استفاده کنید. کلمات کلیدی در سئو Google بسیار مهم هستند و به شما کمک می کند تا توسط موتورهای جستجو، در رتبه بندی گوگل رتبه خوبی دریافت کرده و در صفحات نتایج جستجوی گوگل به کاربر شما را نشان می دهد.

RedBubble

نکته سوم : مرتب کارهای خود را آپلود کنید

RedBubble به فروشندگان توصیه می کند که حداقل ماهی یک بار یک طرح را بارگذاری کنند. بارگذاری مداوم حتی وقتی که طرح های فعلی در حال فروش هستند ، به شما این اطمینان را می دهد که فروشگاه شما دارای رتبه ی بالایی در جستجوها می باشد. اما مراقب باشید که طرح های شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند و افزایش فعالیت شما، از کیفیت کارتان کم نشود.

نکته چهارم : برای خود برند داشته باشید

یک مارک معروف دارای طرح، رنگ، سبک و قلم منحصر به فردی است. بنابراین اگر شما نیز بخواهید طرح های تان شناخته شود و از شهرت برخوردار شوید، لازم است که برند داشته باشید. شما به عنوان یک فروشنده باید یک سبک امضا خاص خود را داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند. داشتن یک سبک زیبا، هماهنگ و منحصر به فرد فروشگاه شما را بسیار زیبا نیز خواهد کرد.

نقد کردن درآمد ارزی از RedBubble توسط تراپی

دوستان عزیز، در صورتی که مایل باشید درآمدهای ارزی خود را نقد کنید، می توانید در خواست خود را از طریق لینک یر به ما اعلام کنید. همکاران ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی خواهند کرد و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

برای درخواست نقد کردن درآمد ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 25 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر