افراد بسته به علاقه‌مندی‌هایشان راه‌ها و روش‌های مختلفی را برای به دست آوردن درآمد انتخاب می‌کنند، به خصوص در جوامع فعلی راه‌های کسب درآمد بسیار متنوع شده است. با ورود اینترنت به زندگی بشر بسیاری از مشاغل درآمد زا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. فریلنسرهای بسیاری در سراسر دنیا مشغول کسب درآمد از مهارت‌های خود هستند. یکی از حرفه‌هایی که درآمد خوبی هم  دارد حرفه‌ی عکاسی است. عکاسان حرفه‌ای می‌توانند عکس‌های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند و از این طریق کس درآمد کنند. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با چگونگی کسب درآمد از فروش عکس آشنا کنیم.

بیشتر بدانید :

معرفی اپلیکیشن‌های خوب برای فریلنسرها

چگونه پروژه ی فریلنسری آنلاین را به دست آوریم؟

آشنایی با نحوه‌ی کسب درآمد از فروش عکس

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به عکاسی علاقه‌مند هستید و از مهارت‌های کافی در این زمینه برخوردارید، می‌توانید به کسب درآمد از طریق فروش عکس بپردازید. شاید بپرسید چگونه؟ در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در این زمینه به فعالیت بپردازید و از آن به درآمد برسید.

کسب درآمد از فروش عکس

حقیقت این است که شما به عنوان یک عکاس می‌توانید به درآمد خوبی برسید؛ حتی اگر به تازگی وارد این شغل شده باشید. این در صورتی امکان پذیر است که شما به درستی بدانید عکس‌های خود را در کجا باید به فروش برسانید و جای مناسبی را برای فروش آن‌ها پیدا کنید.

عکاسی در سطوح مهارتی مختلف، یکی از پرتقاضاترین مشاغل به حساب می‌آید و حتی می‌توان گفت امروزه بیش از هر زمان دیگر شما می‌توانید روی شغل عکاسی برای کسب درآمد حساب کنید.

امروزه هر کسی که در شرکت‌های بزرگ، یا در کسب و کارهای متوسط یا حتی کوچک مشغول فعالیت است، از بلاگر ها، طراحان گرافیکی، بازاریابان گرفته تا ناشران، به طور متناوب از عکس‌های آنلاین در کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

حقیقت این است که اگر از  این دسته افراد بپرسید که عکس‌های مورد نیاز خود را از کجا تهیه می‌کنند، اکثر آن‌ها پاسخ می‌دهند که از طریق اینترنت و از راه مراجعه به وب سایت‌های موجود،عکس تهیه می‌کنند.

با وجودی که بسیاری از این وب سایت‌ها عکس‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌دهند، برخی از وب سایت‌ها نیز عکس‌های بسیار حرفه‌ای با کیفیت عالی را برای فروش قرار داده‌اند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به این وب سایت‌ها و با پرداخت هزینه‌ی آن‌ها عکس‌های مورد نظر خود را خریداری و دانلود نمایند.  

باید بدانید که بهترین راه کسب درآمد از فروش عکس این است که عکس‌ها را به صورت استوک بفروشید. اما آیا می‌دانید چه کسانی عکس‌های شماره را به این صورت خریداری می‌کنند و اصلا چه نوع عکس‌هایی جز پر فروش ترین عکس‌ها محسوب می‌شوند؟ در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه مطالب ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم.

چه نوع عکس‌هایی جز پرفروش ترین عکس‌ها محسوب می‌شود؟

شاید بد نباشد که دوستان عزیزی که در زمینه‌ی عکاسی فعالیت می‌کنند، بدانند که بیشتر چه سبک عکس‌هایی به خوبی فروخته می‌شود تا بتوانند هدفمندتر به تولید عکس‌های زیبا و جذاب بپردازند.

قبل از هر چیز این را بدانید که بیشتر مشتریان عکاسان، بلاگرها و صاحبان کسب و کارهای متوسط و وب سایت‌ها می‌باشند.

کسب درآمد از فروش عکس

عکس‌های پرفروش بیشتر از کدام دسته عکس هستند؟

پرفروش ترین عکس‌ها  بیشتر عبارتند از :

  • عکس مربوط به اشخاص که عبارتند از عکس کودکان، بزرگسالان و افراد با فرهنگ‌های مختلف
  • عکس افراد در حال کار. این دسته عکس بیشتر مربوط می‌شود به کسب و کارهای مختلف. به طور مثال افرادی که در حال کار با لپ تاپ هستند.
  • عکس غذا. عکی مربوط به غذاهای خوشمزه
  • عکس مربوط به ابزارهای مختلف. به طور مثال : میخ، چکش و...
  • عکس های مربوط به جامعه‌ی شهر از جمله : ساختمان‌ها، مردم جامعه و ...
  • عکس از طبیعت. عکس‌هایی که از طبیعت گرفته می‌شود و بسیار هم جذاب هستند از آن دسته عکس‌هایی هستند که هیچگاه قدمی نمی‌شود و همیشه طرفداران خود را دارد.
  • عکس‌های مربوط به سفر. عکس‌هایی که از اطراف شهر . در مسیر سفر گرفته می‌شود بسیار مورد تقاضا هستند.

بیشتر بخوانید : معرفی سایت proz.com

به این ترتیب شما را با مقدماتی در مورد نحوه‌ی کسب درآمد از فروش عکس آشنا کردیم. در مقالات بعدی نیز برخی از بهترین وب سایت‌ها که جای بسیار مناسبی برای فروش عکس‌های شما هستند را برایتان معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با این وب سایت‌ها ما را در مقالات بعدی نیز همراهی کنید.

تاریخ انتشار 24 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر