زمانی که به دنبال کار می گشتم، متوجه شدم اگر برنامه نویسی به زبان های مختلف را بلد باشم، به راحتی می توانم استخدام شوم. با توجه به اینکه امروزه استفاده از سایت و برنامه های مختلف زیاد شده است، به راحتی می توان در این حرفه جایگاه مناسب را پیدا کرد به شرطی که بتوانید به صورت حرفه ای برنامه نویسی کنید. مسئله ای که مطرح می شود این است که چگونه این زبان های مختلف را یاد گرفت زمانی که اکثر ما وقت کافی برای رفتن به آموزشگاه های مختلف را نداریم. نگران نباشید می خواهم  سایتی را به شما معرفی کنم که با استفاده از آموزش های آن می توانید برنامه نویسی به زبان های مختلف را یاد بگیرید. در صورتی که بخواهید در سایت codeschool حساب کاربری بسازید و پرداخت انجام دهید می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

اگر با این روش ارسال درخواست آشنایی ندارید و یا می خواهید با استفاده از حساب پی پال خود این کار را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید. 

سایت codeschool

معرفی سایت codeschool : 

همانطور که گفته شد این سایت دارای آموزش زبان برنامه نویسی به زبان های مختلف است. بسیاری از شما اهمیت یاد گرفتن زبان برنامه نویسی را می دانید. بنابراین اگر می خواهید بدون نیاز به اموزشگاه اقدام با یاد گرفتن برنامه نویسی کنید می توانید از این سایت استفاده کنید. در این سایت برای استفاده از اموزش های مختلف باید دارای حساب کاربری باشید. برای اینکه حساب شما ساخته شود و دسترسی به آموزش ها آزاد شود باید ماهیانه 29 دلار به سایت پرداخت کنیدو برای این کار در صورتی که دارای حساب پی پال باشید می توانید خودتان پرداخت را انجام دهید. در صورتی که با این حساب و ویژگی های آشنایی ندارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال و پرداخت با پی پال استفاده کنید. در صورتی که این حساب را ندارید و نمی خواهید در آینده هم داشته باشید می توانید این کار را به تراپی می توانید واگذار کنید. البته من توصیه می کنم برای پرداخت به سایت های خارجی با توجه به اینکه داشتن حساب پی پال، این کار را راحت تر می کند حتما یکی بسازید. 

سایت codeschool

پرداخت در سایت codeschool توسط مجموعه تراپی : 

1. ابتدا باید با استفاده از لینکی گه در بالا قرار داده شده است، درخواست خود را برای مجموعه تراپی ارسال کنید.

2. سپس لینک پرداخت سایت codeschool را در قسمت مربوط وارد کنید. 

3. معادل مبلغ 29 دلار را برای استفاده 1 ماهه از سایت به تراپی بپردازید. 

بعد از انجام مراحل بالا، متخصصان ما پرداخت شما را تایید می کنند و در زمانی کمتر از 2 ساعت پرداخت شما به سایت codeschool انجام می شود. توجه داشته باشید که این کار در تراپی با کمترین کارمزد انجام می شود. 

همراهان گرامی در صورت وجود هرگونه سوال  می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 11 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر