بسیاری از منابع گرافیکی یا به اصطلاح انگلیسی Graphic Resources وجود دارند که طراحان گرافیک می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با این حال، همه این منابع و وب سایت‌ها تنوع و کیفیت بالا و مورد نظر طراحان را ارائه نمی‌دهند. امروز در این مقاله همراه تراپی باشید تا یکی از منابع گرافیکی باکیفیت، پرتنوع و حرفه‌ای را به نام سایت freepik به شما عزیزان معرفی کرده و در صورت خرید از این سایت، با نحوه پرداخت آن نیز آشنا شوید.

سایت freepik

Freepik.com سایت شماره 1 منابع گرافیکی برای طراحان گرافیک است. سایت Freepik یک موتور جستجو است و به شما کمک می‌کند تا هنر وکتور را به صورت رایگان، تصاویر، نمادها، PSD و عکس‌ها را برای استفاده در وب سایت‌ها، بنرها و... پیدا کنید.

سایت Freepik محتوای گرافیکی رایگان را در اینترنت ردیابی و پیدا کرده و نتایج را در یک طرح منظم برای دسترسی آسان نمایش می‌دهد. این سایت، پیدا کردن فایل‌های مورد نیاز را بدون جستجوی دستی در ده‌ها وب سایت، برای افراد آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بدانید:

معرفی ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

سایت freepik

آیا Freepik رایگان است؟

Freepik فهرستی گسترده از منابع رایگان را ارائه می‌دهد، که می‌توانید با فیلتر کردن "Free" از گزینه "فیلترها" در این سایت، در گوشه سمت راست بالای صفحه، آن را پیدا کنید. این محتواها کاملاً رایگان هستند.

اگر تصاویر رایگان ما را به عنوان یک کاربر رایگان دانلود می‌کنید، به یاد داشته باشید که باید با استفاده از جمله انتساب "طراحی شده توسط Freepik"، به روشی واضح و قابل مشاهده، جایی در محصول چاپ شده یا تصویر دیجیتالی که ایجاد می‌کنید، به نویسنده اعتبار داده و از او نقل کنید. لینکی به www.freepik.com در وب سایت که در آن از تصاویر Freepik استفاده می‌کنید، قرار داده شده است.

سایت Freepik همچنین منابع Premium را ارائه می‌دهد که فقط در دسترس کاربران پریمیوم Premium است. بنابراین، برای دسترسی به این تصاویر، باید یک اشتراک خریداری شود.

لطفاً توجه داشته باشید که حدود 1٪ مطالب ارائه شده در Freepik از اشخاص ثالث تهیه شده است. این بدان معنی است که می‌توانید پیش نمایش این تصاویر را در سایت ما مشاهده کنید، اما وقتی دکمه دانلود را بزنید، به سایت شخص ثالث هدایت می‌شوید. 

محدودیت دانلود در سایت Freepik

  • لطفاً توجه داشته باشید که محدودیت دانلود هر شب ساعت 12 af بازگردانی می‌شود.

لطفاً محدودیت‌های دانلود برای کاربران مختلف را بررسی کنید:

کاربر ثبت نام نشده

کاربری که در Freepik.com ثبت نام نکرده است، در هر روز می تواند 3 بار دانلود کند.
(اگر می‌خواهید این محدودیت را گسترش دهید، باید یکی از اشتراک‌های پریمیوم را ثبت یا خریداری کنید.)

کاربر رایگان ثبت نام شده

شما به عنوان یک کاربر ثبت نام شده رایگان، 10 بار در روز می‌توانید دانلود انجام دهید.
(اگر می‌خواهید این محدودیت را گسترش دهید، باید یکی از اشتراک‌های Premium ما را خریداری کنید.)

کاربر پریمیوم (Premium)

شما به عنوان یک کاربر پریمیوم، می‌توانید 100 بار در روز دانلود انجام دهید.

این سایت قصد دارد به کاربران خود اجازه دهد تعداد بالایی از منابع را دانلود کنند. با این حال، برای جلوگیری از استفاده غیر مسئولانه از تصاویر، این حد را تعیین کردند.

اگر بیش از یک بار فایلی را در یک روز دانلود کنید، فقط یک بار در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک تصویر را 3 بار امروز دانلود کنید، هنوز 99 بار برای آن روز باقی مانده است. با این وجود، اگر به حد مجاز 100 برسید، نمی‌توانید فایل‌های دیگری را دانلود کنید، حتی اگر همان فایل‌ها را در اوایل روز دانلود کرده باشید.

اگر فایلی را که قبلاً در روز قبل دانلود کرده‌اید دوباره دانلود کنید، جزو 100 بار دانلودی که در آن روز دارید حساب می‌شود.

سایت freepik

پرداخت هزینه برای سایت freepik در تراپی

سایت Freepik در حال حاضر روش‌های پرداخت زیر را می پذیرد:

  • کارت‌های اعتباری و دبیت کارت: Freepik پرداخت‌ها را از طریق کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها می‌پذیرد، مادامی که این‌ها برای پرداخت‌های آنلاین فعال باشند. لطفا توجه داشته باشید که شرکت Freepik در اسپانیا مستقر است و برنامه‌های این شرکت با چرخه تمدید خودکار مرتبط است. بنابراین، پرداخت‌های بین المللی و تکراری نیز باید مجاز باشند.
  • پی پال: پرداخت‌ها در سایت freepik توسط پی پال نیز قابل انجام است. لطفاً توجه داشته باشید که در بعضی موارد و بسته به موقعیت مکانی، سیستم ممکن است از شما بخواهد شماره کارت اعتباری را وارد کنید، اما باز هم هزینه آن با حساب پی پال شما وارد می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که Freepik روش‌های پرداخت دیگری را نمی‌پذیرد.

بنابراین، شما عزیزان می‌توانید از دو روش زیر در سایت تراپی پرداخت خود را به سادگی انجام دهید. اگر دارای حساب پی پال هستید و مایل به پرداخت خود از طریق پی پال هستید اینجا را کلیک کنید؛ و اگر دارای یکی از کارت‌های اعتباری مثل مسترکارت‌ها و ویزاکارت‌ها و... هستید، این قسمت را کلیک کنید.

در صورتی که مایل به پرداخت هزینه در این سایت هستید اما نه دارای حساب پی پال هستید و نه صاحب یکی از کارت‌های اعتباری ذکر شده هستید، نگران نباشید. شما به راحتی می‌توانید در موقع پرداخت از سایت، لینک پرداخت مربوطه را در موقع پرداخت برای ما ارسال کرده و درواقع از طریق تیکت به ما، سفارش خود را با تیم تراپی مطرح کرده و در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کارت بانکی پرداخت خود را انجام دهید.

تاریخ انتشار 19 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر