در مقاله ی "ارتباط مدرک تحصیلی و کسب درآمد در کانادا" برای شما عزیزان گفتیم که چگونه در کشور کانادا نوع مدرک تحصیلی به میزان درآمد افراد مرتبط است و به منظور کسب درآمد بیشتر در کانادا افراد می بایست برای ارتقا سطح تحصیلات دانش و آگاهی خود و نیز کسب مهارت های بیشتر تلاش نمایند. اما در این مقاله می خواهیم به موضوعی دیگر در همین زمینه بپردازیم که آیا میزان در آمد با داشتن مدرک کارشناسی در یک رشته ی خاص با میزان درآمد با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در همان رشته تفاوت چندانی دارد یا نه؟ آیا دریافت مدرک کارشناسی ارشد ارزش صرف پول، زمان و انرژی را دارد؟ و به طور کلی آیا دریافت این مدرک منجر به کسب درآمد بیشتری خواهد شد؟ برای ژاسخ به این سوالات با تراپی همراه شوید ، ما به مقایسه ی میزان درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف در کانادا خواهیم پرداخت.

مقایسه ی درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در کشور کانادا

در این بخش از مقاله خواهیم گفت که دارا بودن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد چه تاثیری بر میزان درآمد افراد در کانادا دارد.

درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

تفاوت لیسانس مدیریت کسب و کار و مدیریت اجرایی MBA

در صورتیکه بتوانید مدرک مدیریت اجرایی MBA خود را دریافت کنید حقوق سالانه شما تقریبا ۲ برابر خواهد شد. بنابراین دریافت این مدرک ارزش تمام سختی­ها و تلاش­ها را دارد. حقوق سالانه شخصی که مدرک کارشناسی مدیریت کسب و کار داشته باشد ۵۶۰۰۰ دلار است. در صورتیکه میزان حقوق، شخصی که مدیریت اجرایی MBA بگیرد 101000 دلار خواهد بود.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد  مهندسی عمران در کانادا

میزان حقوق دریافتی با مدرک کارشناسی مهندسی عمران 67000 دلار خواهد بود. در صورتیکه با داشتن مدرک کارشناسی ارشد عمران 76000 دلار در سال دریافت خواهید کرد. تقریبا 9000 دلار اختلاف بین حقوق دریافتی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد است که این مقدار در هر ماه حدود 750 دلار می­باشد.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی در کانادا

میزان حقوق دریافتی با مدرک کارشناسی طراحی ۴۷۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورتیکه با داشتن مدرک کارشناسی ارشد طراحی ۶۶۰۰۰ دلار در سال دریافت خواهید کرد. بنابراین با داشتن مدرک کارشناسی ارشد میزان حقوق سالانه شما حدود ۴۰ درصد افزایش  خواهد داشت.

 تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در کانادا

میزان حقوق دریافتی با مدرک کارشناسی هنرهای زیبا ۴۹۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورتیکه با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا ۵۱۰۰۰ دلار در سال دریافت خواهید کرد. بنابراین میزان حقوق دریافتی با داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این زمینه تفاوت زیادی نخواهد داشت.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد  موسیقی در کانادا

دقیقا همانند هنرهای زیبا میزان درآمد دریافتی در کارشناسی یا کارشناسی ارشد موسیقی نیز تفاوت زیادی نخواهد داشت. میزان حقوق دریافتی با داشتن مدرک کارشناسی موسیقی ۴۵۰۰۰ دلار و با مدرک کارشناسی ارشد ۵۱۰۰۰ دلار می­باشد.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد  حسابداری در کانادا

در رشته­ی حسابداری میزان حقوق دریافتی در کارشناسی و کارشناسی ارشد سالیانه ۱۲۰۰۰ دلار و ماهیانه نزدیک به ۱۰۰۰ دلار تفاوت خواهد داشت. بنابراین میزان حقوق دریافتی با داشتن مدرک کارشناسی حسابداری ۵۸۰۰۰ دلار و با مدرک کارشناسی ارشد ۷۰۰۰۰ دلار می­باشد.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم پرستاری در کانادا

میزان حقوق پرستاری با مدرک کارشناسی ۳۲ دلار در ساعت و با مدرک کارشناسی ارشد ۸۷۰۰۰ دلار در سال خواهد بود. بنابراین پرستاران در صورت داشتن مدرک کارشناسی و میزان ساعت کاری ۵۷ ساعت در هفته قادر به دریافت حقوقی نزدیک به کارشناسی ارشد خواهند شد.

تفاوت درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد  فناوری در کانادا

میزان حقوق فناوری با مدرک کارشناسی ۶۶۰۰۰ دلار در سال و با مدرک کارشناسی ارشد ۷۲۰۰۰ دلار در سال خواهد بود.

درآمد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

معرفی ۸ مدرک که چندان مهم به نظر نمی‌­رسد اما میزان حقوق بالایی دارد

مدرک آموزش به بزرگسالان: حداقل میزان حقوق دریافتی برای آموزش به بزرگسالان حدود ۶۴۰۰۰ دلار است که تقریبا چندین برابر آموزش به خردسالان است.

مدرک ساخت و ساز:‌ در صورت دریافت مدرک ساختمان سازی می­توانید حدود ۷۹۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب کنید.

مدرک بهداشت دهان و دندان: میزان حقوق دریافتی با مدرک دهان و دندان ۳۶ دلار در ساعت و با حدود ۴۰ ساعت کار در هفته بیش از ۷۰۰۰۰ دلار در سال خواهد بود.

گواهی اجرای قانون: در واقع این مدرک طیف گسترده‌­ای از فرصت­‌های شغلی، نظیر کار پلیس و شرکت­‌های تحقیقاتی خصوصی است. میزان حقوق دریافتی با استفاده از این مدرک ۵۸۰۰۰ دلار در سال خواهد بود.

مدرک بهداشت و ایمنی تخصصی:‌ اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی علوم کاربردی هستند می­توانند در این زمینه فعالیت کنند و دستمزدی حدود ۶۶۰۰۰ دلار در سال دریافت نمایند.

مدرک مدیریت خرید: مدیریت خرید و زنجیره­‌ی تامین برخلاف تصور اکثریت مرتبط‌­­­اند اما یکی نیستند از این رو مردم اغلب باید در هر دو زمینه کار ­کنند. زنجیره تامین باید به درستی عمل کند و مدیریت آن عامل اساسی در موفقیت است. با داشتن این مدرک حدودا ۶۶۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب خواهید کرد.

دکترای فلسفه: با نوشتن پایان نامه دکتری فلسفه و تضمین موقعیت مناسب در بهترین دانشگاه‌­ها قادر به دریافت ۷۸۰۰۰ دلار در سال خواهید بود.

مدرک مدیریت منابع انسانی: دارندگان مدارک کارشناسی مدیرت کسب و کار و  منابع انسانی قادر به دریافت این مدرک جهت ارتقا مهارت­­‌های خود در زمینه­‌ی مدیریت منابع انسانی هستند. میزان حقوق دریافتی با داشتن این مدرک حدودا ۷۷۰۰۰ دلار در سال است.

همراهان گرامی ، امید است مطالب ارائه شده مورد رضایت شما واقع شده باشد و به سطح دانش شما در زمینه‌ی ارتباط مدارک تحصیلی مختلف و میزان درآمد افراد در کانادا، افزوده باشد. چنانچه با سوال یا مشکلی برخورده‌اید، آن را از طریق تماس با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 21 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر