پی پال جز درگاه های پرداخت محبوب در سراسر دنیا می باشد که این به دلیل ویژگی ها و امکانات این سیستم پرداخت و از همه مهم تر امنیت پی پال می باشد. اما متاسفانه کاربران ایرانی توسط شرکت پی پال تحریم شده اند و امکان کار با برنامه پی پال برای ایرانیان با IP ایران وجود ندارد. با این وجود پی پال در میان کاربران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است و مایلند بدانند نحوه استفاده از پی پال در ایران چگونه است! به همین دلیل در این مقاله با آموزش پی پال در خدمت شما هستیم و هرآنچه لازم است در مورد نحوه کار با پی پال بدانید برای شما ذکر کرده ایم. لطفا تا انتهای این مقاله با تراپی همراه شوید.

آموزش پی پال و نحوه استفاده از آن برای کاربران ایرانی

برای کار با برنامه پی پال لازم است که ابتدا به وب سایت رسمی پی پال مراجعه و ثبت نام کنید. ثبت نام در پی پال طی مراحل زیر انجام خواهد شد.

مرحله اول : در مرحله ی نخست از آموزش پی پال ، پس از ورود به سایت PayPal ، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه ی Sign Up کلیک نمایید. این گزینه را می توانید در بالای صفحه، سمت راست مشاهده کنید.

مرحله دوم : در این مرحله نوع حساب خود را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید. همانطور که می دانید پی پال دارای سه نوع اکانت پرسونال، بیزینس و پریمیر می باشد.

مرحله سوم : در این مرحله شما باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. توصیه می شود که رمز عبور را قوی و از ترکیب اعداد، حروف و کاراکترهای مجاز انتخاب کنید.

مرحله چهارم : در مرحله چهارم از آموزش نحوه استفاده از پی پال لازم است که اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس، کد پستی، شماره تلفن و ... را وارد کنید.

مرحله پنجم : در این مرحله از آموزش پی پال ، برای کار با برنامه پی پال لازم است که حساب بانکی یا کارت خود را به حساب پی پال متصل کنید. بنابراین شما نیاز به کارت اعتباری یا دبیت کارت خواهید داشت.

مرحله ششم : پس از اتصال حساب پی پال به کارت خود، پی پال از شما می خواهد که تایید کنید شما مالک این کارت هستید و در این مرحله، ثبت نام در پی پال به پایان می رسد و شما یک حساب پی پال برای خود ساخته اید.

اما دوستان توجه داشته باشید که ایجاد حساب PayPal و کار با برنامه پی پال به همین جا ختم نمی شود، و از آنجا که ایرانیان عزیز توسط این سیستم پرداخت بین المللی تحریم شده اند، با مشکلاتی در رابطه با استفاده از پی پال مواجه خواهید شد که در بخش بعدی به آن ها پرداخته ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

آموزش پی پال
کار با سیستم مالی پی پال و انجام تراکنش با استفاده از این پردازشگر پرداخت ارزی،  به دلیل وجود تحریم هایی که علیه کاربران ایرانی از جانب این شرکت اعمال شده است، از طریق آموزش پی پال ، ساده تر و کارآمدتر خواهد بود و از طریق آشنایی با نحوه استفاده از پی پال در ایران، از بروز مشکلات احتمالی هنگام استفاده از این سیستم مالی محبوب و پرطرفدار جلوگیری خواهد شد.

مشکلات کار با برنامه پی پال در ایران

با مطالعه ی آموزش پی پال در بخش قبل متوجه شدید که چگونه می توانید برای خود یک اکانت پی پال بسازید و نحوه استفاده از آن را نیز گفتیم. اما در ساخت حساب پی پال با اولین مشکلی که مواجه خواهید شد این است که شما باید برای ورود به سایت با IP غیر از آی پی ایران وارد شوید و ناچارید برای این کار از VPN استفاده کنید.

اما آیا می دانید اگر تنها برای چند ثانیه وی پی ان شما قطع شود و پی پال آی پی ایران را تشخیص دهد، حساب شما مسدود خواهد شد؟ پس به هیچ عنوان استفاده از وی پی ان برای ورود به وب سایت پی پال برای ساخت حساب پی پال را به شما توصیه نمی کنیم.

علاوه بر این، در مرحله ای که آدرس و شماره تلفن را وارد می کنید، به هیچ عنوان نباید آدرس و شماره تلفن شما در ایران باشد، چون در این صورت حساب شما لیمیت خواهد شد و حتی ممکن است در بدترین شرایط حساب کاربری تان از بین برود.

برای رهایی از دردسرهای موجود در رابطه با کار با برنامه پی پال ، بهتر است افتتاح حساب پی پال را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید. همچنان همراه ما باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

کار با برنامه پی پال به واسطه تراپی

اکنون که از طریق آموزش کار با برنامه پی پال با نحوه کار با پی پال آشنا شدید؛ و می دانید که برای استفاده از پی پال در ایران به دلیل وجود تحریم ها، با چه مشکلاتی ممکن است مواجه شوید، می توانید افتتاح حساب پی پال را به ما در مجموعه تراپی بسپارید.

ما افتتاح حساب پی پال را از طریق سرور اختصاصی مجازی (VPS) برای شما انجام خواهیم داد و حساب پی پال را به نام خودتان خواهیم ساخت و پس از افتتاح حساب، اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به علاوه، چنانچه کارت اعتباری یا دبیت کارت در اختیار ندارید، می توانید وریفای حساب پی پال خود را نیز به ما بسپارید. ما در تیم تراپی افتتاح حساب وریفای شده پی پال را برای شما بر عهده گرفته ایم و عملیات اتصال حساب پی پال به حساب بانکی یا کارت اعتباری را نیز انجام خواهیم داد.

آموزش پی پال

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست افتتاح حساب پی پال را ثبت کرده و برای ما ارسال نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب پی پال، کلیک کنید!

پس از ثبت درخواست شما، همکاران ما بررسی های لازم را انجام خواهند داد و در اسرع وقت یک اکانت پی پال برای شما ساخته خواهد شد.

پس از افتتاح حساب، نحوه کار با پی پال به این ترتیب است که شما باید حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید تراکنش های ارزی داشته باشد. برای شارژ حساب پی پال نیز می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید.

برای درخواست شارژ حساب پی پال، کلیک کنید!

کلام پایانی در مورد آموزش پی پال

در این مقاله سعی کردیم از طریق آموزش پی پال شما دوستان علاقه مند به درگاه پرداخت PayPal را با نحوه استفاده از پی پال در ایران آشنا کنیم. همچنین شما را با مشکلات موجود برای کار با برنامه پی پال در ایران اشنا کردیم و راه حل آن ها را از طریق آموزش کار با برنامه پی پال توسط تراپی عنوان نمودیم. امید است با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالات خود در ارتباط با نحوه استفاده از پی پال در ایران رسیده باشید.

در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در مورد نحوه استفاده از پی پال با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. مشاوران ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تاریخ انتشار 21 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    دیبا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ایا با گزینه فرنداز اند فمیلی هم نقد میکنید؟به صورت سرویس کارمزد چقدر کسر میشه؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام و عرض ادب
      بله اگر حساب پی پال مورد نظر این گزینه رو داشته باشد انجام میشود و کارمزد به صورت سرویس 4.5 تا 5 درصد از مبلغ کل است
      لطفا تیکت دهید تا همکارانم برای ثبت درخواست نقد کردن شما رو راهنمایی کنند

فرم ارسال نظرات کاربر