پرفکت مانی، این سیستم های پرداخت غیرنقدی و اینترنتی از سال 2007 فعالیت خود را آغاز نموده است و تا به امروز در حال خدمت رسانی به کاربران خود در سراسر دنیا می باشد. دلیل محبوبیت پرفکت مانی در میان کاربران ایرانی این است که آن ها به راحتی می توانند بدون نیاز به تغییر آی پی ایران از این پلتفرم پرداخت استفاده کنند، چون از سوی این شرکت بزرگ مالی تحریمی برای ایرانیان عزیز وجود ندارد. اگر شما از دارندگان حساب پرفکت مانی هستید، تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید تا از طریق آموزش پرفکت مانی به طور کامل با نحوه کار با پرفکت مانی آشنا شوید.

نحوه استفاده از پرفکت مانی

قبل از اینکه آموزش پرفکت مانی را آغاز کنیم، باید بگوییم که اپلیکیشن های پرفکت مانی برای استفاده روی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های اندروید و iOS نیز در دسترس می باشد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی پرفکت مانی، هم از پلتفرم آن به صورت آنلاین استفاده کنید و هم برنامه ی کاربردی آن را روی تلفن همراه خود داشته باشید.

آموزش پرفکت مانی

در این بخش از مقاله از طریق آموزش کامل پرفکت مانی به شما دوستان عزیز خواهیم گفت که نحوه کار با پرفکت مانی چگونه است و برای استفاده از امکانات پرداخت در این سیستم مالی آنلاین از کجا باید شروع کنید.

مرحله اول آموزش پرفکت مانی : افتتاح حساب  PerfectMoney

نحوه کار با پرفکت مانی به این صورت است که شما ابتدا باید یک اکانت پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید. برای این منظور لازم است پس از مراجعه به سایت پرفکت مانی زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک روی گزینه ی Signup یا ساخت یک حساب، روند ایجاد حساب کاربری در پرفکت مانی را طی کنید تا یک اکانت برای شما ساخته شود.

دوست عزیز، در صورتی که خودتان مایل به ایجاد حساب پرفکت مانی نیستید، می توانید این کار را به ما در مجموعه تراپی بسپارید. تنها کافیست روی دکمه ای که در ادامه مشاهده می کنید، کلیک کنید تا به صفحه ی افتتاح حساب پرفکت مانی هدایت شوید. پس از آن با کلیک روی دکمه ی افتتاح حساب پرفکت مانی، فرمی را مشاهده خواهید کرد که لازم است اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید و پس از آن با کلیک روی دکمه ی ثبت درخواست، درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی برای ما ارسال خواهد شد، سپس در کوتاه ترین زمان ممکن یک حساب پرفکت مانی به نام شما ایجاد خواهد شد.

برای درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی، کلیک کنید!

آموزش پرفکت مانی

مرحله دوم آموزش پرفکت مانی : وریفای حساب پرفکت مانی

در این مرحله از آشنایی با نحوه کار با پرفکت مانی ، باید بگوییم که برای استفاده از اکانت پرفکت مانی خود بدون محدودیت و با کارمزدهای کمتر، باید حساب شما تایید یا به اصطلاح وریفای شود. وریفای حساب پرفکت مانی از طریق وارد نمودن اطلاعات هویتی شما در سایت پرفکت مانی قابل انجام است. شما می توانید وریفای حساب خود را نیز به ما بسپارید. ما افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی را در کمتر از دو روز کاری برای شما انجام خواهیم داد. برای داشتن یک حساب پرفکت مانی فوول وریفای، در وب سایت تراپی یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت، از منوی خدمات درخواست افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی را ثبت و برای ما ارسال نمایید.

مرحله سوم آموزش پرفکت مانی : شارژ حساب پرفکت مانی

تا این مرحله متوجه شدید که نحوه استفاده از پرفکت مانی به این صورت است که شما باید در این وب سایت اکانت داشته باشید. در این مرحله از آموزش کار با پرفکت مانی باید بگوییم که برای کار با اکانت خود باید یک کیف پول پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید و پس از شارژ کیف پول خود با دلار و دیگر ارزهای موجود، نقل و انتقالات ارزی را از طریق آن انجام دهید.

آموزش پرفکت مانی شامل مطالب مفید و کاربردی در ارتباط با امکانات این سیستم انتقال مالی آنلاین می باشد که از طریق آن  انواع مبادلات ارزی  برای کاربران در سراسر دنیا، میسر شده است؛ آشنایی با نحوه کار با پرفکت مانی ، باعث سرعت انجام تراکنش های ارزی خواهد شد و کاربران این سیستم مالی با دانستن نحوه استفاده از پرفکت مانی با مشکل خاصی جهت خرید آنلاین، نقل و انتقالات ارزی بین المللی و ... مواجه نخواهند شد.

انواع کیف پول پرفکت مانی

انواع کیف پول پرفکت مانی را می توانید در سایت PerfectMoney مشاهده کنید و با توجه به ارز مورد نیاز خود، کیف پول خود را انتخاب کنید. جالب است بدانید که شما می توانید چندین کیف پول پرفکت مانی داشته باشید و هر کدام را با واحدهای ارزی مربوطه شارژ نمایید. برای مثال برخی از انواع کیف پول پرفکت مانی عبارتند از :

  • دلار آمریکا
  • یورو
  • طلا
  • ارز دیجیتال بیت کوین

در صورت نیاز به شارژ حساب پرفکت مانی درخواست خود را از طریق دکمه ی زیر در سایت تراپی ثبت کنید تا شارژ حساب پرفکت مانی برای شما انجام شود.

برای درخواست شارژ حساب پرفکت مانی، کلیک کنید!

در ادامه ی مقاله ی آموزش پرفکت مانی در ارتباط با طریقه استفاده از پرفکت مانی بهتر است که با امکانات این سیستم انتقال ارز بین المللی آشنا شوید.

آموزش پرفکت مانی

امکانات پرفکت مانی چیست؟

از دیگر دلایل محبوبیت پرفکت مانی در میان کاربران، امکاناتی است که در اختیار آن ها قرار داده است تا بتوانند مبادلات مالی غیرنقدی را به آسانی انجام دهند. در این بخش از آموزش پرفکت مانی جهت آشنایی با نحوه کار با پرفکت مانی شما را با امکانات این درگاه پرداخت آشنا خواهیم کرد.

کاربران پرفکت مانی می توانند در حساب های خود نقل و انتقالات ارزی را انجام دهند. برای مثال شما می توانید از حساب پرفکت مانی خود به حساب پرفکت مانی دیگران به راحتی پولی ارسال کرده یا دریافت نمایید.

استفاده از درگاه پرداخت ارزی پرفکت مانی برای خرید آنلاین کالا و خدمات از وب سایت های خارجی به سادگی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از حساب پرفکت مانی خودتان پرداخت هزینه را انجام دهید یا در صورتی که هنوز برای خود حساب پرفکت مانی ایجاد نکرده اید، پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را به ما بسپارید و از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

برای درخواست خرید با پرفکت مانی، کلیک کنید!

اگر به فعالیت در مشاغل فریلنسری علاقه مند هستید و مایل به کسب درآمد دلاری می باشید، می توانید درآمدتان را در حساب پرفکت مانی دریافت کنید و نقد کردن آن را نیز از ما بخواهید. برای نقد کردن پرفکت مانی روی دکمه ی زیر کلیک کنید و ثبت درخواست نمایید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی دلار پرفکت مانی شما را به حساب بانکی تان واریز می نماییم.

برای درخواست نقد کردن پرفکت مانی، کلیک کنید!

از دیگر کاربردهای پرفکت مانی، امکان دریافت وام درون سیستمی است. شما می توانید با توجه به اعتبار حساب خود در این سیستم پرداخت ارزی تقاضای وام دهید و قطعا می دانید که بازپرداخت آن نیز مشمول قوانین مربوط به خود می باشد؛ پس به این مسئله نیز توجه کافی داشته باشید.

کلام پایانی در مورد آموزش پرفکت مانی

در این مقاله سعی کردیم با ذکر نکاتی در مورد آموزش پرفکت مانی شما را با نحوه استفاده از پرفکت مانی آشنا کنیم و به منظور درک هر چه بیشتر نحوه کار با پرفکت مانی برخی از مهم ترین کاربردهای آن را نیز مطرح نمودیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 31 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رضا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من در یک بازی پرداختی دارم و درگاه پرفکت مانی داره ایا سایت شما انجام میده؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز توجه نمایید اکثر بازی ها واریزی ندارد و حتما از واریزی بازی مورد نظر اطمینان حاصل کنید
      و مجموعه ما دریافت مستقیم از بازی ها ندارد و شما میباستی حساب شخصی پی پال داشته و بعد از هر بار دریافت درامد ارزی میتوانید ان را در سایت ما نقد کنید
      برای سفارش افتتاح حساب پی پال وارد لینک زیر شوید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create

  • تصویر آواتار
    داوودی ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام سوالی داشتم سقف برداشت از پرفکت مانی و حداقل برداشت ازش چقدر هست؟میشه لطفا پاسخ بدید

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام و عرض ادب
      حداقل مبلغی که با آن می توانید کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ نمایید برابر است با 50 دلار و سقف واریز پرفکت مانی یا حداکثر مبلغی که با آن می توانید حساب پرفکت مانی تان را شارژ کنید برابر است با 100 هزار دلار. پس هنگام انجام تراکنش در سیستم پرفکت مانی، حتما به سقف واریز و برداشت پرفکت مانی توجه داشته باشید.

فرم ارسال نظرات کاربر