کسب درآمد آنلاین یک ایده ی بسیار جالب و کارآمد می باشد برای افرادی که دارای مهارت و تخصص در زمینه های مختلف می باشند، اما بیشتر مایلند از خانه کار کنند. شما چطور؟ نظرتان در مورد کسب درآمد آنلاین در زمینه پوشاک چیست؟ اگر در این زمینه مهارت دارید و با این روش موافق هستید در این مقاله تا پایان با تراپی همراه باشید. ما شما را با Teespring آشنا کرده ایم و مطالبی را در مورد نحوه ی کسب درآمد از آن برای شما عنوان کرده ایم.

Teespring چیست؟

Teespring پلتفرمی است که توسط Evan Stites-Clayton و Walker Williams در سال 2011 در Providence, Rhode Island تاسیس شد. هدف این بستر تجارت الکترونیکی این است که تولیدکنندگان پوشاک سفارشی بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند. Teespring  برای کاربران این امکان را فراهم کرده اند تا هر کسی بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی ، محصولات خود را تولید کرده و به صورت آنلاین بفروشد.

اگر چه تعداد زیادی سیستم عامل تجارت الکترونیکی در بازار موجود است ، Teespring یکی از محبوب ترین ها و دارای مدیریت مناسب است. در واقع ، بیش از 11 میلیون نفر ماهانه از Teespring بازدید می کنند. این یک بازار امیدوار کننده برای فروش طرح های تی شرت و شروع به کسب درآمد آنلاین است.

Teespring

برای کسب درآمد از Teespring از کجا شروع کنیم؟

ایجاد یک طرح تی شرت و فروش آن در Teespring بسیار ساده و بدون ریسک است. شما می توانید با بخش کوچکی از پس انداز خود کار را آغاز کنید و در نهایت به واسطه خلاقیتی که دارید، درآمد خوبی داشته باشید.

شاید بپرسید برای فعالیت در این پلتفرم و کسب درآمد از کجا شروع کنیم؟ برای دریافت پاسخ پرسش خود همچنان با ما همراه باشید.

ابتدا لازم است که یک حساب کاربری در Teespring ایجاد کنید که این فرایند کاملاً ساده می باشد. زمانی که شروع به ساخت اکانت می کنید در مرحله اول از شما خواسته می شود که یک روش پرداختی انتخاب کنید.

روش های پرداخت در پلتفرم Teespring ، دو روش  Payoneer یا Paypal می باشد که می توانید یکی را انتخاب کنید. اکنون که حساب خود را راه اندازی کردید ، در ادامه راهنمایی های دقیق تری در مورد نحوه کسب درآمد از Teespring آورده شده است. همچنان با ما باشید.

آموزش گام به گام کسب درآمد از Teespring

در این مرحله شما اکانت کاربری خود را ساخته اید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی کسب درآمد از این پلتفرم آشنا کنیم. خوب است شما هم این مراحل را همراه با ما انجام دهید.

مرحل اول : تی شرت خود را طراحی کنید

در این مرحله که ابتدای کار شماست، شما باید طرح تی شرت خود را تعیین کنید که این طرح می تواند در موفقیت شما نقش بشزایی داشته باشد. در واقع باید طرحی بزنید که مطمئن شوید مشتری پسند است و توجه آن ها را به خوبی جلب می نماید.

Teespring

برای انتخاب یک طرح درست، به نکات زیر توجه کنید.

  • Google Trends : گوگل ترندز جایی است که در آن می توانید از علاقه مندی های مخاطبان خود باخیر شوید.
  • Teeview : اگر می خواهید بدانید کدام طرح های تی شرت در Teespring مناسب خواهد بود، لازم است که مرتباً Teeview را بررسی کنید و به دنبال کمپین هایی باشید که سودآوری بالاتری داشته یا بیشترین تعداد فروش را داشته اند.
  • اخبار : اگر می خواهید از طرح های جدید و به روز اطلاع پیدا کنید، لازم است که اخبار را دنبال کنید.

مرحله دوم : طرح خود را اجرا کنید

با توجه به نکاتی که در مرحله قبل گفته شد، طرح خود را ایجاد و اجرا کنید. برای این منظور می توانید از نرم افزارهای Adobe Photoshop یا Illustrator استفاده کنید.

مرحله سوم : برای فروش محصولات خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اگر چه Teespring بازدید زیادی دارد، شما می توانید در رسانه های اجتماعی نظیر Facebook ، Twitter ، Pinterest، Instagram و ... محصول خود را معرفی کنید و کلید دستیابی به فروش بالای محصولات شما این است که بتوانید آگاهی از برند خود را بالا ببرید.  

مرحله چهارم : فروش خود را افزایش دهید

پس از معرفی برند و محصول خود، در این مرحله باید بتوانید با استفاده از استراتژی های افزایش فروش، فروش محصولات خود را افزایش دهید. برخی از این استراتژی ها مربوط است به ارائه ی محصولات متنوع، شناسایی نیاز مشتریان و علاقه مندی های آن ها و مواردی از این قبیل.

نقد کردن درآمد ارزی از Teespring توسط تراپی

دوستان عزیز شما می توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود روی کمک ما حساب کنید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید. همکاران ما در مجموعه تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی را به حساب شما واریز خواهند کرد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

سخن پایانی

درست است که کسب درآمد از Teespring به سرمایه پولی زیادی نیاز ندارد ، اما مطمئناً به زمان و خلاقیت شما نیاز دارد و علاوه بر خلاقیت در طراحی تی شرت های شگفت انگیز ، شما باید زمان بیشتری را صرف تحقیق در بازار کنید تا بدانید کدام تاکتیک های بازاریابی می تواند فروش بیشتری داشته باشد.

تاریخ انتشار 19 اسفند 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر