اگر به فکر کسب درآمد دلاری هستید، کسب درآمد از پرفکت مانی ایده ی خوبی است. به این دلیل که پرفکت مانی یکی از درگاه های پرداخت ارزی الکترونیکی است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و هر کاربر ایرانی می تواند به راحتی در این وب سایت یک اکانت برای خود داشته باشد. اگر تا کنون برای خود حساب پرفکت مانی ایجاد نکرده اید از طریق لینک زیر می توانید درخواست دهید. ما در کمترین زمان ممکن اقدام به ساخت اکانت پرفکت مانی خواهیم کرد. تراپی در این مقاله راه های کسب درآمد با پرفکت مانی را به شما معرفی کرده است. لطفا با ما همراه باشید.

برای درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی کلیک کنید!

نحوه کسب درآمد از پرفکت مانی

در این بخش از مقاله با روش های کسب درآمد از طریق پرفکت مانی آشنا خواهید شد. پس از آن می توانید درآمد ارزی خود را به دلار در حساب پرفکت مانی خود داشته باشید.

کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق فریلنسری

آیا تاکنون تجربه ی همکاری با سایت های فریلنسری را داشته اید؟ در این سایت ها شما با یکسری کلاینت در ارتباط هستید، پروژه های مختلف را به صورت توافقی دریافت نموده و در موعد مقرر تحویل کارفرما می دهید و هزینه آن را دریافت می کنید. اگر ترجیح می دهید که این همکاری را با سایت های خارجی داشته باشید

مقاله مرتبط: ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این صورت نیاز به یک حساب بین المللی دارید که در آمد خود را در آن حساب به دلار دریافت خواهید کرد و پرفکت مانی می تواند بهترین گزینه برای فریلنسرهای ایرانی باشد. بنابراین یکی از راه های کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق ورود به مشاغل فریلنسری در سایت های خارجی از قبیل : Freelancer، Upwork،  Fiverrو ... می باشد.

فریلنسری و راه های کسب درآمد از پرفکت مانی
اگر شما یکی از دارندگان حساب پرفکت مانی هستید و قصد دارید از طریق مهارت و حرفه ی خود دلار پرفکت مانی به دست آورید و به عبارتی به کسب درآمد از پرفکت مانی بپردازید، به چند روش می توانید به کسب درآمد با پرفکت مانی بپردازید. به طور مثال از طریق مشاغل فریلنسری، بازی، سایت های کلیکی، حل کردن کد کپچا و ... می توانید به کسب درآمد از پرفکت مانی بپردازید.

 

بنابراین اگر در حوزه ی نویسندگی، ترجمه، برنامه نویسی، طراحی گرافیک و ... فعالیت می کنید، می توانید به کسب درآمد با پرفکت مانی در سایت های خارجی نیز فکر کنید.

کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق بازی

نظر شما در مورد بازی های کامپیوتری چیست؟ حتما می دانید که بعضی از بازی های کامپیوتری هستند که در مراحل مختلف برای کاربران پاداش در نظر گرفته اند و این پاداش به صورت دلار به حساب کاربر واریز می شود. خبر خوب این است که بسیاری از این بازی های موبایل رایگان هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را دانلود و نصب نمائید. پس اگر قصد کسب درآمد از بازی را داشته باشید می توانید ابتدا یک حساب پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید و پاداش خود را در اکانت خود به دلار دریافت نمائید. این یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پرفکت مانی می باشد.

کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق بازی

کسب درآمد از پرفکت مانی در سایت های کلیکی

سایت های کلیکی یا PTC یکسری سایت هستند که در قبال دریافت مبلغی از تبلیغ کنندگان محصولات و خدمات مختلف، ضمانت می کنند که تعداد بازدید و کلیک در سایت های آن ها افزایش یابد؛ به این ترتیب که کاربران را به سمت سایت های آن ها هدایت می کنند. در چنین سایت هایی شما به عنوان یک بازدیدکننده به سایت های تبلیغ کنندگان از طریق کلیک روی تبلیغات در سایت های کلیکی، وارد می شوید و به ازای هر کلیک روی تبلیغات، مبلغ مشخصی را دریافت می کنید. اگر اکانت پرفکت مانی داشته باشید، می توانید این مبلغ را در حساب خود دریافت نمائید و این یکی دیگر از راه های کسب درآمد از پرفکت مانی می باشد.

کسب درآمد از پرفکت مانی در سایت های کلیکی

کسب درآمد با پرفکت مانی با حل کردن کپچا

شما قطعا با کدهای کپچا آشنا هستید. کد کپچا ترکیبی از حروف و اعداد است که به عمد به صورت کج و نامشخص نوشته شده است و از شما خواسته شده تا آن ها را به طور صحیح در یک باکس وارد کنید. به این کار حل کردن کد کپچا گفته می شود.

سایت های زیادی هستند که در ازای حل کردن کد کپچا به شما پاداش دلاری می دهند. به عنوان مثال این سایت ها در ازای 1000 بار حل کردن کد کپچا، 1.5 دلار به شما پاداش می دهند.

کسب درآمد از پرفکت مانی از طریق کپچا

اگر به دنبال راهی آسان برای کسب درآمد با پرفکت مانی هستید، کسب درآمد از طریق حل کردن کد کپچا می تواند گزینه ای مناسب باشد.

کلام پایانی

کسب درآمد دلاری این روزها بسیار پرطرفدار شده است؛ به این دلیل که راه های متنوع و البته قانونی وجود دارد که می توان از طریق آن ها دلار به دست آورد. در این مقاله شما را با چند روش برای کسب درآمد از پرفکت مانی آشنا کردیم و گفتیم که چگونه می توانید از طریق این روش ها به درآمد خوبی برسید.

شما می توانید با توجه به شرایط و توانایی های خود، از میان راه های کسب درآمد با پرفکت مانی روش مناسبی را انتخاب کنید و از همین امروز فعالیت خود را آغاز نمائید.

تاریخ انتشار 23 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محمد ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    همه سایت های کسب درآمد از بازی فقط پی پال میشناسند. من تاحالا یه دونه سایت بازی ندیدم که پرفکت مانی بشناسه و قبول کنه. پی پال هم که تحریم کرده و کلی دردسر آی پی و وریفای و... داره

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در صورت تمایل برای افتتاح حساب پی پال میتوانید وارد لینک زیر شوید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create
      در اسرع وقت سفارش شما انجام خواهد شد

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در صورت تمایل برای افتتاح حساب پی پال میتوانید وارد لینک زیر شوید
      https://trapay.net/member/order/open/paypal/create
      در اسرع وقت سفارش شما انجام خواهد شد

فرم ارسال نظرات کاربر