خوشبختانه این روزها به مدد اینترنت، سایت های کاریابی آنلاین و سایت های فریلنسری، پیدا کردن شغل مناسب و کسب درآمد نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است، البته اگر از مهارت های لازم در این زمینه برخوردار باشید.

به طور مثال اگر در نویسندگی مهارت داشته باشید، یا به چند زبان دیگر مسلط باشید و بتوانید به خوبی آموزش دهید یا در انجام کارهای گرافیکی، برنامه نویسی و ... تبحر داشته باشید، در این صورت می توانید در این سایت ها فعالیت کنید و به درآمد برسید. سایت کاریابی FlexJobs محلی است برای اینکه شما بتوانید از طریق حرفه خود کسب درآمد کنید. با تراپی همراه شوید تا شما را با FlexJobs بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با سایت کاریابی FlexJobs

اگر شما دوست عزیز جز تازه واردان وب سایت FlexJobs هستید، قطعا می پرسید این سایت چگونه کار می کند و از کجا می توان کار در FlexJobs را آغاز کرد؟ با مطالعه ی مطالبی که در این مقاله گفته ایم، پاسخ تمام سوالات خود را دریافت خواهید کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

FlexJobs فعالیت خود را در سال 2007 آغاز نمود و بنبان گذار آن سارا ساتون است. او با توجه به مشکلی که خودش درگیر آن بود و احتمال می داد که میلیون ها نفر دیگر دچار این مشکل شده باشند، اقدام به راه اندازی FlexJobs نمود. او به دنبال راهی بهتر برای یافتن شغلی مجاز و قانونی و البته انعطاف پذیر بود.

FlexJobs

سارا قبلاً اولین سایت شغلی آنلاین برای مشاغل سطح پایین را از سال 1995 شروع کرده بود، بنابراین از تجربه ی کافی برای راه اندازی یک سایت کاریابی دیگر برخوردار بود.

امروز ، FlexJobs به عنوان یک راهنمای ساده و متخصص در بازار جستجوی کار از راه دور و انعطاف پذیر شناخته شده و به عنوان یک منبع معتبر در صدها رسانه برتر معرفی شده است. به علاو شما می توانید با جستجوی نت در مورد موفقیت ها و جوایزی که FlexJobs تا کنون کسب کرده است، مطالعه کنید. 

چرا سایت کاریابی FlexJobs را انتخاب کنیم؟

تیم FlexJobs فوق العاده سخت کار می کند تا بهترین خدمات جستجوی کار و منابع را برای افرادی که به دنبال فرصت های کار در مشاغل فریلنسری، از راه دور و انعطاف پذیر هستند فراهم کند.  در حال حاضر بیش از 30،000 شغل در این سایت وجود دارد که در بیش از 50 رده شغلی مختلف دسته بندی شده است و همچنین بیش از 5400 کارفرمای استخدام شده که مشغول به کار هستند. FlexJobs  از سال 2007 تا امروز به بیش از 4 میلیون افراد جویای کار از سراسر دنیا خدمت رسانی کرده است!

FlexJobs چگونه کار می کند؟

این وب سایت کاریابی نسبت به دیگر وب سایت ها اندکی متفاوت عمل کرده است که در این بخش به آن پرداخته ایم.

تمام مشاغل موجود در این سایت، به طور کلی توسط تیم جستجوی متخصص FlexJobs مورد بررسی قرار می گیرد از وجود این موارد در آن ها اطمینان حاصل شود :

  • خواهد کار از راه دور باشد، آزاد یا نیمه وقت باشد، لازم است که انعطاف پذیری کافی برای فریلنسر برخوردار باشد.
  • آن شغل از جهت دهی حرفه ای برخوردار بوده و در مسیر فرصت های شغلی در آینده حرکت کند.
  • مشروعیت آن شغل بسیار اهمیت دارد. کلیه ی مشاغلی که در سایت FlexJobs وجود دارد قانونی هستند و مشروعیت آن ها به طور دقیق بررسی می شود.

FlexJobs

چگونه از سایت کاریابی FlexJobs استفاده کنیم؟

شما برای بهره مندی از خدمات سایت و شروع کار در آن لازم است که در سایت FlexJobs اشتراک داشته باشید. البته بسیاری از خدمات در آن به صورا رایگان ارائه شده است. اما برایاستفاده از تمامی امکانات موجود و البته ویژه این سایت لازم است که اشتراک داشته باشید. هزینه های اشتراک در سایت FlexJobs عبارتست از :

  • 6.95 دلار برای یک هفته (7 روز)
  • 14.95 دلار برای یک ماه
  • 29.95 دلار به مدت 3 ماه
  • 49.95 دلار برای یک سال

و جالب است بدانید هر اشتراک با ضمانت رضایت همراه است و اگر پس از اشتراک رضایت کافی نداشتید، ظرف مدت 30 روز به سادگی می توانید درخواست بازپرداخت دهید!

جهت پرداخت هزینه اشتراک می توانید روی کمک ما حساب کنید. تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

نقد کردن درآمد ارزی از FlexJobs توسط تراپی

پس از عضویت در سایت و شروع همکاری، بابت نقد کردن درآمد خود نیز هیچ نگران نباشید. مجموعه تراپی در کمترین زمان ممکن، نقد کردن درآمد ارزی شما را انجام خواهد داد. برای این منظور درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست نقد کردن، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 18 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر