این روزها حضور اینترنت در زندگی ما بسیار پررنگ تر از قبل شده است و حتی به قدری کسب و کارها به اینترنت وابسته شده است که تقریبا می توان گفت بدون آن تعداد زیادی از بیزینس ها با شکست مواجه می شود. پس شما نیز به عنوان یک هنرمند لازم است که نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید و به جامعه هنرمندان آنلاین بپیوندید.

Behance این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا با ساخت پورتفولیو Portfolio بتوانید هنر خود را برای سایرین نمایش دهید. با تراپی در این مقاله همراه شوید تا شما را با نحوه ساخت پورتفولیو در Behance آشنا نمائیم.

حتما بخوانید :

معرفی ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

درخواست خرید ریالی از گرافیک ریور

با Behance آشنا شوید

Behance یک پتفرم رسانه های اجتماعی است که در آن هنرمندان می توانند هم خلاقیت های هنری خود را به نمایش بگذارند و هم از هنر دیگران الهام بگیرند. Behance در سال 2005 توسط Scott Belsky و Matias Corea تاسیس شد و به سرعت تبدیل به یک پلتفرم بسیار محبوب برای هنرمندان خلاق شد. در سال 2012 ، Behance توسط Adobe خریداری شد.

با کمک Adobe ، Behance توانست پلتفرم نرم افزاری Adobe Portfolio را ایجاد کند. این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا پروژه های Behance خود را در بستری به اشتراک بگذارند که می تواند شخصی تر باشد.

ساخت پورتفولیو در Behance

فرقی نمی کند که یک تصویرگر ، طراح گرافیک ، طراح UX / UI ، عکاس ، ویرایشگر عکس ، هنرمند VFX یا حتی یک طراح مد باشید ... Behance مکانی است که می توانید در آن با موفقیت کار خود را تبلیغ کنید.

اگر مایلید تا با نحوه ساخت پورتفولیو در Behance آشنا شوید همچنان با ما همراه باشید.

آشنایی با نحوه ساخت پورتفولیو در Behance

حتما می پرسید برای کار با این پلتفرم از کجا شروع کنیم؟ باید بدانید که اولین چیزی که یک نفر برای استفاده از Behance نیاز دارد Adobe ID است که برای همه رایگان است و برای این کار باید ثبت نام کنید. پس از آن برای ساخت پورتفولیو در Behance مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : اولین پروژه خود را ایجاد کنید

یک پروژه در Behance محلی است که شما می توانید یکی از کارهای خود را به نمایش بگذارید. به علاوه می توانید از پروژه های منتشر شده دیگر هنرمندان در آن جا از قبیل پیتر جاوروفسکی بنیانگذار Ars Thanea ، تصویرگر استیو سیمپسون و گرافیست Orlando Arocena الهام بگیرید.

پس از ایجاد پروفایل خود، می توانید اولین پروژه را ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم ، یک دکمه بزرگ آبی رنگ مشاهده خواهید کرد به نام "ایجاد یک پروژه". این دکمه را کلیک کنید تا وارد ویرایشگر پروژه Behance شوید. اگر  Styles را کلیک کنید ، می توانید رنگ پس زمینه را انتخاب کنید.

مرحله دوم : برای پروژه خود یک عنوان مشخص کنید

سعی کنید عنوان را مرتبط با کار خود ایجاد کنید. در این بخش آگاهی از کلمات کلیدی SEO و بهینه سازی محتوایی که پروژه شما را توصیف می کند ، لازم است و باید هوشمندانه انتخاب شود.

مرحله سوم : بارگذاری تصاویر یا افزودن فیلم

در این مرحله می توانید تصاویر ، GIF های متحرک و حتی فیلم های مربوط به پروژه خود را اضافه کنید.

برای این منظور گزینه Embed را کلیک کرده و کد مربوط به آن را از یوتیوب و ... قرار دهید. همچنین می توانید ویدئو و صدا را مستقیماً از سیستم خود در Behance بارگذاری کنید.

مرحله چهارم : اطلاعات تماس خود را قرار دهید

خوب است در قسمت پایین پروژه خود ، همیشه آدرس ایمیل و اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که، اگر آثار هنری شما در Redbubble ، Society6 یا TeePublic برای فروش در دسترس است ، حتماً لینک آن را به اشتراک بگذارید.

ساخت پورتفولیو در Behance

مرحله پنجم : یک تصویر کاور ایجاد کنید

شما همیشه می توانید پروژه خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید تا در مرحله بعد آن را منتشر کنید. خوب است که یک کاور ایجاد و آماده نمائید تا زمان انتشار محتوا از آن استفاده کنید.

در Behance این امکان برای شما فراهم شده است تا عکس کاور را انتخاب کنید و جزئیات دیگر را به آن اضافه کنید.

مرحله ششم : پروژه تولید شده را منتشر کنید

برای این منظور کافیست دکمه ی PUBLISH را کلیک کنید تا نمونه کار شما منتشر شود.

در این مرحله نحوه ساخت پورتفولیو در Behance به پایان می رسد و شما به همین راحتی می توانید در این پلتفرم شبکه اجتماعی، هنر خود را به اشتراک بگذارید.

مرحله هفتم : تبلیغ تبلیغ تبلیغ!

قطعا فکر کردید که در مرحله قبل کار تمام شده است! اما نه عزیزان. شما باید پس از انتشار پروژه خود آن را تبلیغ کنید. حتما می پرسید چگونه؟! به سادگی. کافیست لینک پروژه خود را در لینکدین، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و ... به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را به نحوه ساخت پورتفولیو در Behance آشنا کنیم. امید است از این آموزش رضایت کافی داشته باشید. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 09 اسفند 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر