از آنجا که سیم کارت های بین الملل برقراری ارتباط با دیگر کشورها را آسان کرده است، شما با داشتن یکی از انواع سیم کارت بین المللی مثل ekit ، Gigsky ، GoSIM و ... هنگام سفر به خارج از کشور دیگر هیچ نگرانی برای ارتباط با بستگان و دوستان خود در کشور نخواهید داشت.

به علاوه این نوع سیم کارت ها از مزیت های بسیاری برخوردارند که در این مقاله به ذکر آن ها پرداخته ایم و همچنین نحوه ی شارژ سیم کارت بین الملل در سایت recharge.com را به شما عزیزان آموزش داده ایم. لطفا با تراپی همراه باشید.

بیشتر بدانید : سیم کارت بین المللی O2 چیست؟

ویژگی ها و امکانات سیم کارت های بین الملل

شما قطعا با سیم کارت های بین الملل آشنا هستید، اما ممکن است در مورد همه ی امکانات و ویژگی های آن اطلاعات کاملی نداشته باشید؛ به همین دلیل در این بخش از مقاله برخی از مهم ترین ویژگی های سیم کارت های بین الملل را برشمرده ایم.

  • سیم کارت های بین الملل قابل استفاده در اکثر گوشی های تلفن همراه می باشد و استفاده از آن نیاز به سخت افزار خاصی ندارد.
  • این نوع سیم کارت ها از صندوق پستی رایگان بهره مند هستند و شما می توانید از طریق سیم کارت های بین الملل پیام کوتاه ارسال و دریافت کنید.
  • امکان انتقال تماس یا دایورت تماس های صوتی از طریق سیم کارت های بین الملل وجود دارد.
  • ارسال سیم کارت های بین الملل پس از ثبت نام و خرید سیم کارت، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می شود و سیم کارت به دست شما خواهد رسید.

اگر قصد دارید سیم کارت بین الملل خود را شارژ کنید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید. ما نحوه ی شارژ سیم کارت از طریق سایت recharge.com را به شما آموزش داده ایم.

شارژ سیم کارت بین المللی

آموزش شارژ سیم کارت بین الملل در سایت recharge.com

شارژ سیم کارت های بین الملل از طریق وب سایت recharge.com آسان است. برای این منظور :

گام اول :

ابتدا به وب سایت recharge.com وارد شوید.

گام دوم :

کشور مربوط به سیم کارت خود را انتخاب کنید.

گام سوم :

شرکت صادر کننده ی سیم کارت را انتخاب نمائید. (این گزینه برای کشورهای مختلف متفاوت است)

گام چهارم :

میزان شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گام پنجم :

شماره تلفن خود را وارد کرده و گزینه ی Continue را کلیک کنید.

استفاده از سیم کارت بین المللی

گام ششم :

در این صفحه شما باید ایمیل خود را وارد کنید و همچنین نوع پرداخت را نیز از میان روش های موجود که عبارتند از پرداخت از طریق پی پال، ویزا و مسترکارت، اتخاب نمائید، سپس گزینه ی Start Payment را کلیک کنید.

گام هفتم :

در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که باید اطلاعات شخصی خود را در آن وارد کنید. لازم به ذکر است که گزینه مربوط به آدرس باید با یک آدرس ساختگی پر شود، نه آدرس شما در ایران. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، مجددا با انتخاب گزینه ی Start Payment ، پرداخت هزینه انجام می شود و شما به همین سادگی سیم کارت بین الملل خود را از طریق وب سایت recharge.com ، شارژ نموده اید.

اما دوستان، اگر کارت های اعتباری نظیر ویزا و مسترکارت در اختیار ندارید، و همچنین تا کنون برای افتتاح حساب بین المللی اقدام ننموده اید، می توانید پرداخت هزینه را به ما در مجموعه تراپی بسپارید.

پرداخت هزینه شارژ سیم کارت بین الملل در سایت recharge.com

عزیزان، لطفا برای پرداخت هزینه شارژ سیم کارت بین الملل خود، از طریق لینک زیر اقدام نمائید و درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

همکاران ما در تیم تراپی ابتدا درخواست شما را به دقت بررسی می نمایند و درخواست پرداخت معادل ریالی هزینه را برای شما ارسال می نمایند. پس از آنکه مبلغ مورد نظر توسط شما پرداخت شد، پرداخت هزینه شارژ سیم کارت بین الملل شما در وب سایت recharge.com توسط تراپی انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

دوستان همیشه همراه! از اینکه در این مقاله تا پایان با ما بودید، از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا چنانچه پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. ما با کمال میل پاسخگوی کلیه ی سوالات شما هستیم.

منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

تاریخ انتشار 01 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر