اگر در حال حاضر به بخشی یا تمام موجودی حساب پرفکت مانی نیاز دارید و قصد دارید آن را نقد کنید، باید بگوئیم که مقاله ی دقیقا درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. این مقاله در جهت یاری به کاربرانی نوشته شده است که مدت ها به دنیال مکانی مطمئن برای تبدیل پرفکت مانی به تومان گشته اند و هنوز جای مطمئنی پیدا نکرده اند. ما در تیم تراپی با سال ها تجربه ی درخشان خود در حوزه ی خدمات پرداخت ارزی، تبدیل پرفکت مانی به ریال را برای شما در مدت زمانی کوتاه انجام خواهیم داد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال با ما همراه باشید.

برای  تبدیل دلار پرفکت مانی کلیک کنید

آموزش نحوه تبدیل پرفکت مانی به تومان و ریال

نحوه تبدیل پرفکت مانی به تومان

یکی از مشاغل پرطرفدار در میان کسب و کارهای اینترنتی، مشاغل فریلنسری است که افراد با تخصص های مختلف از طریق آن کسب درآمد می کنند. شما چطور؟ آیا به مشاغل فریلنسری علاقه مند هستید؟

گاهی افراد زیادی را دیده ایم که با وجود استعداد و تخصص های مختلف، متاسفانه از ورود به این حیطه های کاری واهمه دارند و وقتی علت این امر را جویا می شویم، پاسخ می دهند که به دلیل تحریم هایی که بر علیه کشور عزیزمان ایران وجود دارد همکاری با کلاینت ها در کشورهای دیگر به آسانی امکان پذیر نیست، به این دلیل که درگاه پرداخت برای بانک های ایرانی در هیچ کدام از این سایت ها وجود ندارد و نقل و انتقالات مالی از این طریق امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که از پذیرفتن پروژه های دورکاری خودداری می کنند.

از طرف دیگر این افراد با وجودی که از صاحبان حساب های بین المللی مانند پرفکت مانی  و ... می باشند و سایت های فریلنسری  نیز پذیرنده ی این درگاه های پرداخت مطمئن مانند پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و... نیز هستند، نگران تبدیل درآمد ارزی خود به ریال هستند و این می تواند یک مانع دیگر بر سر راه آن ها محسوب شود.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

اما دوستان عزیز، ما این مژده را به شما می دهیم که به هیچ وجه نگران استفاده از درگاه های پرداخت بین المللی برای همکاری با شرکت ها و بیزینس های معتبر در سراسر دنیا  نباشید و نقد کردن درآمد های ارزی خود را به ما بسپارید.

چگونگی تبدیل پول پرفکت مانی به ریال

اگر شما هم یکی از صاحبان حساب پرفکت مانی هستید و علاقه مند به انجام کارهای فریلنسری می باشید و یا اینکه هنوز اقدام به افتتاح حساب نکرده اید، از طریق لینک زیر می توانید برای بازکردن حساب پرفکت مانی اقدام نمائید. تراپی بلافاصله پس از دریافت درخواست شما اقدام به افتتاح حساب فوول وریفای پرفکت مانی برای شما خواهد کرد.

برای  افتتاح حساب پرفکت مانی کلیک کنید

پس از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید با خیال راحت پروژه های فریلنسری را بپذیرید و درآمد خود را از کلاینت ها و کارفرمایان خود در سراسر دنیا در حساب پرفکت مانی تان دریافت نمائید. شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید و در کوتاه ترین زمان ممکن معادل ریالی درآمد ارزی خود را در حساب بانکی تان دریافت کنید.

برای  تبدیل دلار پرفکت مانی کلیک کنید

همیشه راه کارهایی وجود دارد که بتوانید از طریق آن ها، شانس خود را برای رسیدن به اهداف تان در زندگی افزایش دهید. همکاری با وب سایت های فریلنسری از سراسر دنیا یکی از راه هایی است که شما را در رسیدن به رویاهایتان یاری خواهد نمود. تنها دغدغه ای که ممکن است در این زمینه داشته باشید تبدیل پول پرفکت مانی به ریال است که ما این مشکل را برای شما عزیزان حل نموده ایم.

تنها لازم است به لینک مربوطه وارد شوید و فرم سفارش تبدیل پرفکت مانی به تومان را به دقت پر کنید. اما قبل از آن اگر هنوز در سایت تراپی عضو نیستید و برای خود اکانت نساخته اید، لازم است که یک حساب کاربری ایجاد کنید. متخصصان ما در زمانی کمتر از دو ساعت به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.

توجه نمائید!
دوست عزیز به این نکته ی مهم توجه داشته باشید؛ در صورتی که فقط از حساب پرفکت مانی خود در جهت نقد کردن درآمد ارزی استفاده می کنید، برای تبدیل پول پرفکت مانی به ریال، مطمئنا متحمل کارمزد بیشتری خواهید شد، همچنین باید تمام موارد امنیتی را به درستی رعایت کنید تا حساب پرفکت مانی تان هک نشود  به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از شرکت های خدمات پرداخت ارزی در این زمینه کمک بگیرید. به عنوان مثال شما می توانید در سایت هایی که پذیرنده درگاه پرفکت مانی هستند شماره حساب تراپی را وارد نمائید؛ پس از آن زمانی که وجه مورد نظر به حساب ما بیاید، معادل ریالی آن را به حساب بانکی درج شده در زمان ثبت سفارش، برای شما واریز خواهیم کرد.

چه کسانی به تبدیل پرفکت مانی به ریال نیاز دارند؟

در صورتی که شما جز افراد زیر هستید، به احتمال زیاد به تبدیل پرفکت مانی به ریال نیاز پیدا خواهید کرد :

  • اگر یک مترجم آزاد هستید، یا با شرکت های مختلف در حوزه ی تخصص خود مشغول همکاری هستید و درآمد خود را در حساب پرفکت مانی تان دریافت می کنید، هر زمان نیاز داشتید می توانید برای تبدیل پرفکت مانی به تومان اقدام نمائید.
  • افرادی که نقل و انتقالات ارزی بین المللی زیادی انجام می دهند.
  • افرادی که کارت هدیه یا ووچر پرفکت مانی دریافت کرده اند و به آن نیازی ندارند و مایلند که موجودی کارت را به تومان تبدیل کنند.
  • افرادی که قصد دارند حساب پرفکت مانی خود را ببندند، لازم است ابتدا تبدیل پرفکت مانی به ریال را انجام دهند.

کلام پایانی

در این مقاله راهنمایی های لازم را در خصوص تبدیل پرفکت مانی به تومان برای شما ذکر کردیم. در صورتی که مایل هستید جوانب احتیاط را رعایت نمائید و از هک شدن اکانت پرفکت مانی خود جلوگیری کنید، می توانید تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید. ما در تیم تراپی تبدیل پرفکت مانی به تومان را برای شما عزیزان در مدت زمانی کوتاه انجام خواهیم داد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. همکاران ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 20 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    حسین ایمانپور یایچی ۰۴ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام و خدا قوت برای وریفای کردن پرفکت مانی گواهی نامه دارم ولی تایید نشانی ک قبض گاز دارم بنام پدرم هست و اینکه تاریخش نزدیک به یک سال پیش تایید میکنن

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۴ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      قبض باید به روز باشد و نباید بیشتر از سه ماه از تاریخ آن گذشته باشد . می‌توانید مدارکتان را تحویل تیم پشتیبانی ما دهید تا حساب پرفکت مانی را به طور صحیح برایتان وریفای نمایند . در این خصوص در سایت ثبت نام نمایید و تیکت ارسال کنید

  • تصویر آواتار
    داوودی ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر
    ایا برای نقد کردن دلار پرفکت مانی و پی پال نیاز به احراز هویت هست؟
    اگر هست مدت مان تایید شدن مدارک چقدره؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله پس از عضویت در سایت در بخش اپلود مدارک خود را طبق دستورالعمل سایت جهت احراز هویت ارسال نمایید سپس متوانید درخواست نقد کردن خود را ثبت کنید
      مدارک تصویری به صورت میانگین ۱۵ دقیقه و تلفن ثابت در کمتر از ۲ ساعت بررسی و تایید خواهد شد. به منظور تایید تلفن ثابت با شما تماس گرفته می‌شود.

  • تصویر آواتار
    علی ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ووچر پرفکت مانی هم نقد میکنید میشه راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله این خدمات انجام میشود
      پس از احراز هویت در سایت از طریق لینک زیر ووچر خود را نقد کنید
      https://trapay.net/member/cash-incomes/create?service=PERFECTMONEY

فرم ارسال نظرات کاربر