دوستان، آیا شما تا کنون نام سایت PhiMatrix را شنیده اید؟ شما تا چه حد با این وب سایت آشنایی دارید؟ وب سایت PhiMatrix اولین بار توسط گری میسنر طراحی شد و توسعه یافت و یکی از وب سایت های رتبه اول در تناسبات طلائی یا Golden Ratio می باشد. جالب است بدانید، ایده ی طراحی این وب سایت با الهام گیری از طبیعت، زیبایی های زندگی و ریاضیات به ذهن طراح آن خطور کرده است. هدف گری مینستر از طراحی این سایت این است که به شما کمک کند تا زیبایی طراحی را در جهان اطراف خود درک کنید و اصول طراحی در طبیعت را در هر یک از فعالیت های خلاقانه خودتان اعمال کنید. PhiMatrix ایجاد شده است برای کمک به دیگران تا به راحتی اعمال ریاضیات، مثلثات و هندسه را در طبیعت و با سهولت در انتخاب قالب و کلیک کردن و کشیدن آن انجام دهند.  شما به راحتی با مراجعه به وب سایت PhiMatrix میتوانید نرم افزار موردنظر خود را خریداری نمائید. در ادامه نحوه ی خرید نرم افزار از این وب سایت را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

نحوه ی خرید نرم افزار از سایت PhiMatrix

گام اول : ابتدا به سایت phimatrix.com وارد شوید. چنانچه تمایل داشته باشید می توانید طبق آنچه در عکس مشاهده می کنید، در وب سایت عضو شوید و اشتراک پیدا کنید. برای این منظور تنها با وارد کردن آدرس ایمیل و نام خود می توانید ثبت نام نمائید. پس از آن برای وریفای کردن ثبت نام خود پیغامی را دریافت می نمائید که بیانگر این است که شما می بایست به ایمیل خود مراجعه نمائید و بر روی لینک وریفیکیشن کلیک نمائید. در این صورت شما از طریق وب سایت از محصولات جدید و تخفیفات ویژه مطلع خواهید شد.

phimatrix

phimatrix

phimatrix

گام دوم : پس از کلیک بر روی لینک مربوطه در ایمیل خود، پیغام زیر برای شما نمایان می شود.

phimatrix

گام سوم : پس از ورود به سایت شما می بایست مطابق عکس زیر به قسمت مربوط به خرید بروید و از منوی باز شده، دسته بندی مربوط به محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

phimatrix

گام چهارم : حالا از میان دسته محصولات مشخص شده مجددا به گروه محصولات مربوطه بروید تا در لیست موجود، نرم افزار مورد نظر خود را بیابید.

گام پنجم : با کلیک بر روی نام نرم افزار مود نظر خود، وارد صفحه ی توضیحات آن شده و پس از مطالعه آن، زمانی که برای خرید آن محصول اطمینان حاص کردید، مطابق آنچه در عکس مشخص شده است بر روی لینکorder Here    کلیک نمائید.

phimatrix

گام ششم : حالا وارد صفحه ی مربوط به سفارش نرم افزار شده اید که مجددا یکسری اطلاعات مربوط به نرم افزار و سیستم عامل هایی که قابلیت نصب این نرم افزار بر روی آن ها وجود دارد نیز مشخص شده اند. پس از مطالعه، گزینه ی orderرا کلیک نمائید.

phimatrix

گام هفتم: در این قسمت می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و نحوه ی پرداخت هزینه ی نرم افزار را نیز مشخص نمائید. شما می بایست پرداخت را از طریق یکی از درگاه های پرداخت الکترونیکی مشخص شده انجام دهید.

phimatrix

در این جا فرآیند خرید شما تکمیل شده و لینک دانلود نرم افزار را برای شما درایمیلتان قرار خواهند داد.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی خرید نرم افزار از سایت phimatrix.com  

عزیزان، چنانچه شما هیچکدام از کارت های اعتباری مربوطه را برای پرداخت هزینه ی خرید نرم افزار در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید. کافی است فقط لینک پرداخت را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی، در اسرع وقت پرداخت هزینه ی نرم افزار را برای شما انجام خواهند داد. 

  پرداخت هزینه ی خرید نرم افزار 

تاریخ انتشار 20 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر