اگر مثل من هر از گاهی به سایت های خارجی سری زده باشید، دیدید که چه سایت های زیبایی با کاربری آسانی دارند. در واقع این سایت ها در عین این که دارای ظاهری ساده و ظریف هستند بسیار هم جذاب هستند. این شاید در خیلی از از سایت های ایرانی دیده نشود ولی من خودم زیبایی در سادگی را بیشتر می پسندم. بنابراین امروز تصمیم گرفتم سایتی را به شما معرفی کنم که دارای قالب های ساده و ظریفی است که مبتنی بر وردپرس هستند. سایت elegantthemes ، ارائه دهنده انواع قالب هاست که شما باید برای استفاده از آن باید  پرداخت به این سایت را انجام دهید. در صورتی که می خواهید این کار را انجام دهید می توانید از لینک زیر استفاده کنید : 

پرداخت در elegantthemes

در صورتی که در مورد نحوه ارسال این درخواست سوالی دارید و یا می خواهید این پرداخت توسط شرکت های خدماتی واسطه برای شما انجام شود می توانید در این مقاله همراه ما باشید.

سایت elegantthemes

معرفی سایت elegantthemes و روش پرداخت در آن : 

همانطور که گفته شد، خرید قالب سایت زمانی که شما می خواهید سایتی را طراحی کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. قالب باید به گونه ای انتخاب شود که معرفی تجارت شما باید و همچنین تمام خدماتی که شما مد نظر دارید را به کاربر ارائه دهد. همچنین بسیاری از سایت ها هستند که ظاهر شلوغ آنها مانع از این می شود که کاربری آسان وجود داشته باشد. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال ظاهری طریق و ساده هستید که در عین حال تمام خدمات مورد نظر خود را به کاربر ارائه دهید می توانید از قالب های این سایت استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که قالب های این سایت بر مبنای وردپرس عمل می کنند. بنابراین استفاده از این قالب ها برای افراد زیادی هم که دارای اطلاعات برنامه نویس زیادی نیستند می تواند راحت و کاربردی باشد.  برای پرداخت در این سایت می توانید از پرداخت از طریق پی پال استفاده کنید. بنابریان اگر شما خود دارای حساب پی پال هستید می توانید این کار را انجام دهید. در صورتی که با پی پال آشنایی کافی ندارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند و افتتاح حساب پی پال استفاده کنید. اما اگر جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهید شرکتی مطمئن این کار را برای شما انجام دهد، می توانید این کار را به تراپی بسپارید.

پرداخت در سایت elegantthemes توسط تراپی : 

1. برای پرداخت توسط مجموعه تراپی، می توانید درخواست خود را از طریق لینک بالا ارسال کنید. 

2. سپس لینک پرداختی سایت elegantthemes را وارد نمایید. 

3. مبلغ معادل را به تراپی بپردازید. 

بعد از تایید متخصصان ما در مورد پرداخت شما، در زمانی کمتر از 2 ساعت  و با کمترین میزان کارمزد پرداخت شما به سایت elegantthemes انجام می شود . دوستان گرامی در صورتی که در مورد هر کدام از بخش های این مقاله سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 04 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر