چند روز پیش با یکی از دوستان در مورد طراحی سایت صحبت می کردیم و اینکه چه قالبی برای سایت خود انتخاب کند! فکر کنم اکثر شما می دانید که بسته به کارایی سایتی که مد نظر دارید باید از قالب های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال سایت های تجاری باید دارای قالب خاصی باشند. بنابراین باید در انتخاب قالب دقت کرد چرا که معرف سایت شماست و همچنین ارائه دهنده خدمات. برای راحتی انتخاب شما من سایتی را به شما معرفی می کنم که قالب های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهد. سایت woocommerce ارائه دهنده انواع قالب های تجاری است. برای خرید این قالب ها شما باید پرداخت در این سایت را انجام دهید. برای پرداخت می توانید از لینک زیر استفاده کنید. 

پرداخت در WooCommerce

 در صورتی که نحوه انجام این کار را نمی دانید و یا می خواهید شرکت های خدماتی واسطه این کار را برای شما انجام دهند در این مقاله همراه من باشید. 

 سایت woocommerce

 معرفی سایت woocommerce و نحوه پرداخت در آن : 
همانطور که گفته شد این سایت ارائه دهنده انواع قالب های تجاری است. قالب هایی که این سایت ارائه می دهد بر مبنای وردپرس کار می کنند. شما باید قالب تجاری مناسب کار خود را انتخاب کنید تا بتوانید در عین زیبایی کاربری آسانی را در اختیار کاربر قرار دهید. بعد از اینکه شما در این سایت حساب کاربری خود را ساختید و قالب مورد نظر خود را انتخاب کردید باید پرداخت خود را انجام دهید. سایت WooThemes ، بر مبنای کیف پول پی پال کار می کند. بنابراین دوستانی که دارای حساب پی پال هستند خودشان به راحتی می توانند پرداخت را انجام دهند. در صورتی گه شما با پی پال آشنایی کافی ندارید  می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال و پرداخت با پی پال استفاده کنید. ولی در این میان افرادی هستند که می خواهند این کار توسط شرکت های خدماتی انجام شود. در این صورت شما می توانید این کار را به تراپی بسپارید. 

سایت woocommerce

پرداخت در  سایت woocommerce توسط مجموعه تراپی : 

در صورتی که شما دارای حساب پی پال نیستید و یا به طور کلی می خواهید این پرداخت توسط مجموعه تراپی برای شما انجام شود، ابتدا باید درون  سایت woocommerce یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.و به صفحه پرداخت بروید. سپس از طریق لینکی که در بالا قرار داده شده است، وارد صفحه درخواست ها در مجموعه تراپی می شوید. لینک پرداختی  سایت woocommerce را در قسسمت مربوط درخواست ها وارد می کنید. سپس مبلغ معادل را به تراپی می پردازید. بعد از انجام مراحل گفته شده، متخصصان ما پرداخت شما را تایید می کنند و در زمانی کمتر از 2 ساعت پرداخت شما به  سایت woocommerce را انجام می دهند. توجه داشته باشید که این کار توسط مجموعه تراپی با کمترنی کارمزد انجام می شود. 

همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه وسال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران مجموعه تراپی در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 06 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر