طراحی سایت یکی از جالب ترین کارهاست به نظر من به شرطی که دقیق بدونیم خواسته های ما زا سایت چیست. این موضوع خیلی مهم است چون شما قالبی را باید انتخاب کنید که این خواسته های شما را برآورده کند و بتواند پاسخپوی نیاز کاربر باشد. در عین حال شما باید به کاربری آسان توجه داشته باشید. چرا که اگر سایت شما که معرف تجارت شماست، دارای پیچیدگی در استفاده باشد می تواند منجر به این شود که کاربران حتی اگر به خدمات شما نیاز دارند از سایت شما استفاده نکنند. بنابراین پیدا کردن قالب مناسب بسیار اهمیت دارد. امروز سایتی را به شما معرفی می کنم، که دارای انواع قالب ها برای انواع کاربرد هاست. سایت TemplateMonster ، یکی از سایت های سات که قالب هایی مبتنی بر جوملا و وردپرس را ارائه می دهد. در صورتی که می خواهید از این سایت، قالب خریداری کنید می توانید از طریق لینک زیر پرداخت را انجام دهید : 

پرداخت در templatemonster

در صورتی که نحوه ارسال درخواست را نمی دانید و یا پرداخت رد سایت را نمی دانید در ادامه همراه ما باشید. 

سایت TemplateMonster

معرفی سایت TemplateMonster و پرداخت در آن : 

این سایت ارائه دهنده انواع قالب هاست. بنابراین اگر شما به دنبال تنوع زیادی هستید می توایند از این سایت استفاده کنید. قالب هایی که در این سایت ارائه می شوند برای همه نوع کاربردی مانند سایت های فروشگاهی قابل استفاده هستند. همچنین شما تنها محدود به وردپرس یا جوملا نیستید. این سایت هر 2 نوع قالب را می فروشد. بنابراین می توان گفت سایت جامعی برای خرید قالب سایت است. برای اینکه شما قالبی را از این سایت خریداری کنید باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید باید قالب مورد نظر خود را پیدا کنید و به صغحه پرداخت ها رفته و پرداخت را انجام دهید. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود، ما که در ایران هستیم چگونه از یک سایت خارجی خرید انجام دهیم!؟ جواب خیلی ساده است. اگر شما دارای حساب پی پال باشید می توانید به راحتی خرید را خودتان انجام دهید. نگران نباشید اگر این حساب را ندارید و قصد ساختن یکی از آنها را دارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال و پرداخت با پی پال استفاده کنید. ولی در صورتی که نمی خواهید این کار را انجام دهید می توانید پرداخت در این سایت را به مجموعه تراپی بسپارید.

سایت TemplateMonster

پرداخت در سایت TemplateMonster توسط مجموعه تراپی :

دوستانی که می خواهند پرداخت در سایت توسط شرکت های خدماتی مانند تراپی انجام شود می توانند از طریق زیر اقدام کنند : 

1. ابتدا وارد لینکی شوید که در بالا قرار داده شده است. 

2. سپس از سایت TemplateMonster لینک پرداخت را بردارید و وارد قسمت مربوط به صفحه درخواست کنید. 

3. معادل پرداختی که در سایت باید انجام دهید را به تراپی پرداخت کنید. 

بعد از انجام مراحل بالا، متخصصان تراپی پرداخت شما را تایید می کنند و در زمینی کمتر از 2 ساعت با کمترین میزان کارمزد پرداخت شما به سایت TemplateMonster را انجام می دهند. همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 07 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر