پی پال، این غول پرداخت آنلاین، یک پلت فرم انتقال الکترونیکی شناخته شده و مفید است و بیشتر کاربران آن  تجار، و کلا افرادی هستند که کسب و کار آنلاین دارند. علاوه بر این پی پال یک جایگزین بسیار مناسب برای روش های سنتی انتقال پول می باشد که بسیار هم امن است. در این مقاله قصد داریم در مورد سقف حساب پی پال یا به عبارت دیگر سقف انتقال پی پال مطالبی را عنوان نماییم و به سوال آن دسته از دوستانی که در مورد سقف برداشت از پی پال سوال پرسیده بودند نیز پاسخ دهیم. پس لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

سقف حساب پی پال : چرا تراکنش ها در پی پال دارای محدودیت هستند؟

مانند بسیاری از پردازشگرهای پرداخت و کیف پول های الکترونیکی دیگر، PayPal نیز برای حفظ امنیت کاربران خود محدودیت هایی برای نقل و انتقالات ارزی در نظر گرفته است. این محدودیت ها عبارتند از :

  • در سیستم پرداخت پی پال، از ارسال پول بیش از حد معین و برای اشخاص غیرمجاز در یک تراکنش، جلوگیری می شود. بنابراین توصیه می شود به هیچ عنوان در وارد نمودن مبلغ انتقالی دچار اشتباه تایپی نشوید؛ به این دلیل که انتقال ارز انجام نخواهد شد.
  • صاحبان مشاغل مختلف لازم است که مراحل تأیید هویت چندگانه را جهت حصول اطمینان از امنیت تراکنش ها طی کنند.

به طور کلی این محدودیت های انتقال و سقف تراکنش ها در پی پال در ابتدا می تواند آزاردهنده باشد. اما با استفاده از تأیید هویت و وریفای نمودن حساب PayPal، اتصال اکانت پی پال به یک حساب بانکی و موارد دیگر می‌توان این محدودیت ها را به راحتی برطرف نمود. در ادامه همچنان با ما همراه باشید؛ ما مطالب جالب و مفیدی را در مورد سقف حساب پی پال و سقف انتقال پی پال خواهیم گفت.

درگاه پرداخت پی پال، این سیستم مالی بین المللی امن و پرطرفدار، به منظور ارتقا سطح امنیتی سیستم، و جلوگیری از نقل و انتقالات غیرمجاز، یک سقف حساب پی پال برای انواع اکانت در این سیستم در نظر گرفته است و از این طریق با در نظر گرفتن سقف انتقال پی پال از انجام نقل و انتقالات ارزی که توسط اشخاص غیر مجاز ممکن است انجام شود، ممانعت می شود و لازم است که کاربران این سیستم مالی بین المللی از سقف تراکنش پی پال اطلاعات کافی داشته باشند.

سقف حساب پی پال

سقف انتقال پی پال در تراکنش های ارزی

در این بخش از مقاله سقف تراکنش پی پال را برای انواع اکانت پی پال بررسی کرده ایم و شما پس از مطالعه ی این مطالب به طور کامل از سقف حساب پی پال و سقف برداشت پی پال آگاه خواهید شد.

سقف تراکنش پی پال در حساب های معمولی دارای حداقل مبلغ تراکنش 0.01 دلار و حداکثر مبلغ تراکنش 4000 دلار می باشد. به علاوه، می توانید ماهیانه تا 500 دلار از حساب بانکی خود برداشت کنید. آن دسته از افرادی هم که حساب پی پال ندارند نیز تنها یک بار می توانند از پی پال برای پرداخت تا سقف 4000 دلار برای شخص دیگری استفاده کنند.

با این وجود شما می توانید این محدودیت ها را با وریفای کردن حساب خود، بردارید. بخ این دلیل که هنگام وریفای نمودن حساب پی پال خود، اطلاعات بیشتری در مورد هویت خود به پلتفرم پی پال ارائه می دهید و این باعث می شود سیستم پرداخت پی پال بتواند به شما اعتماد کند و برخی از خطرات امنیتی از میان خواهد رفت.

به این ترتیب پس از تأیید یا وریفای حساب خود، سقف حساب پی پال تغییر خواهد کرد و شما می توانید تا سقف 60000 دلار درهر تراکنش ارسال کنید. همچنین هیچ محدودیتی برای میزان پولی که در حساب خود دریافت می کنید، نخواهید داشت.

برداشتن سقف انتقال پی پال برای چه کسانی ضرورت دارد؟

افراد عادی که به ندرت از حساب پی پال خود استفاده می کنند، ممکن است چندان نیازی به وریفای کردن حساب خود نداشته باشند؛ اما به صاحبان مشاغل کوچک و فریلنسرها توصیه می شود که حساب های خود را در اسرع وقت وریفای نمایند. به این ترتیب شما می توانید از PayPal به عنوان یک روش پرداخت مطمئن تر استفاده کنید؛ به علاوه، پرداخت های شما با حساب وریفای شده پی پال سریع تر انجام خواهد شد.

سقف حساب پی پال برای خدمات انتقال فوری

یکی از مهم ترین خدماتی که پی پال برای کاربران خود ارائه کرده است، امکان "انتقال فوری" با استفاده از دبیت کارت می باشد. این سرویس برای شما این امکان را فراهم می کند تا ظرف مدت 30 دقیقه پول خود را از PayPal به یک بانک واجد شرایط یا حساب دبیت کارت خود منتقل کنید. به علاوه، با استفاده از این قابلیت پی پال می توانید به سرعت پولی را در حساب خود دریافت کنید.

سقف انتقال پی پال برای پرداخت با کارت نقدی شامل موارد زیر می باشد :

  • حداقل مبلغ انتقال 1.00 دلار
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در هر تراکنش
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در روز
  • حداکثر مبلغ انتقال 5000 دلار در هفته
  • حداکثر مبلغ انتقال 15000 دلار در ماه

سقف حساب پی پال

سقف تراکنش پی پال برای انتقال فوری در حساب های بانکی مرتبط

سقف حساب پی پال برای انتقال فوری PayPal به واسطه حساب های بانکی، دارای یک مقدار حداکثر می باشد که به ازای هر تراکنش حداکثر 25000 دلار می باشد؛ که این مبلغ به طور قابل توجهی بالاتر از سقف انتقال پی پال برای دبیت کارت ها است، زیرا کاربران برای استفاده از این قابلیت باید حساب بانکی خود را به PayPal لینک دهند و هویت آن ها تایید شود یا به عبارت دیگر حساب پی پال خود را وریفای نمایند.

افتتاح حساب وریفای شده پی پال توسط تراپی

دوست عزیز، تا این بخش از مقاله شما را با سقف حساب پی پال و محدودیت هایی که در ارسال و دریافت ارز از طریق این سیستم مالی برای کاربران وجود دارد آشنا کردیم؛ همچنین گفتیم که امکان برداشتن بسیاری از این محدودیت ها و تغیبر سقف انتقال پی پال از طریق وریفای نمودن حساب PayPal وجود دارد. بنابراین اگر تا این لحظهف از حساب پی پال تایید نشده استفاده می کردید و با محدودیت هایی در ارتباط با سقف تراکنش پی پال مواجه بوده اید، می توانید حساب خود را وریفای کنید و یا برای افتتاح حساب وریفای شده پی پال اقدام نمایید.

برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نموده و برای ما ارسال نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب وریفای شده پی پال، کلیک کنید!

کلام پایانی در مورد سقف حساب پی پال

اگر شما یکی از کاربران پی پال هستید، لازم است با سقف حساب پی پال آشنا شوید و بدانید که در هر تراکنش با چه محدودیت هایی مواجه خواهید شد تا هنگام انتقال پول برای دیگران یا دریافت پول در حساب خود با مشکل خاصی مواجه نشوید.

به علاوه، با سقف انتقال پی پال در تراکنش های سریع نیز آشنا شدید و اکنون می دانید که برای مبادلات ارزی سریع از طریق اکانت پی پال که به حساب بانکی یا دبیت کارت متصل می باشند، سقف برداشت پی پال چقدر است.

امید است از مطالبی که در این مقاله ارائه شد استفاده کافی برده باشید. دوستان همیشه همراه تراپی، در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات با سوال یا مشکل خاصی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. همکاران و مشاوران ما در مجموعه تراپی به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 28 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر