همراهان عزیز، امروز وقتی که خودم می خواستم رمز حساب پی پال یکی از دوستانم را عوض کنم، به این فکر افتادم که این آموزش را در اختیار همه شما عزیزان قرار بدهم چون تغییر پسورد پی پال ممکن است نیاز همه شما عزیزان باشد. در صورتی که شما حساب پی پال ندارید و یا نمی دانید چیست می توانید از مقاله آموزشی حساب پی پال چیست، استفاده کنید. اگر شما می خواهید پسورد پی پال خود را تغییر دهید می توانید از طریق log in وارد صفحه کاربری خود شوید. به منوی security بروید و از آنجا پسورد خود را تغییر دهید. در صورتی که شما به حساب خود دسترسی ندارید باید از طریق Having trouble logging in ، پسورد خود را ریست کنید. دوستان عزیز توجه داشته باشید که شما نمی توانید پسورد پی پال خود را با اسفاده از برنامه تلفن همراه پی پال تغییر دهید ولی می توانید درخواست تغییر آن را ارسال کنید. 

در صورتی که توضیحات بالا برای شما کافی نبود می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل گفته شده را همراه با عکس به شما عزیزان توضیح دهم. 

تغییر پسورد پی پال

نحوه تغییر پسورد حساب پی پال در صورتی که نمی توانید  : 

1. وارد صفحه حساب کاربری خود شوید. توجه دشاته باشید که شما می توانید درخواست تغییر پسورد پی پال را از طریق برنامه تلفن همراه خود ارسال کنید ولی نمی توانید آن را تغییر دهید. اگر حساب پی پال ندارید می توانید با کیک بر روی لینک زیر اقدام به افتتاح پی پال کنید.

2. زمانی که وارد صفحه شدید گزینه Having trouble logging in، را انتخاب کنید در این صورت صفحه ای برای شما ظاهر می شود که باید ایمل و پسورد خود را در آنجا وارد کنید. در صورتی که از تلفن همراه خود استفاده کنید می توانید عبارت Forgot را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه از برنامه خارج می شوید و وارد سایت پی پال می شوید. از اینجا به بعد روش های تغییر پسورد از تغییر سایت و تلفن همراه با یکدیگر یکی هستند. 

3. سپس ایمیل خود را وارد کنید و عبارت امنینتی را نیز بنویسید. توجه داشته باشید ایمیلی که برای افتتاح حساب پی پال خود استفاده کرده اید را باید وارد کنید. در صورتی که ایمیلی که برای ساخت حساب وارد کرده اید را فراموش کرده اید می توانید از گزینه Recover it استفاده کنید. سپس وارد صفحه دیگری می شوید. در اینجا 3 ایمیلی که فکر می کنید برای ساخت حساب استفاده کرده اید را وارد می کنید. پی پال بررسی می کند کدام یکی از ایمیل ها استفاده شده است. در صورتی که شناسایی با موفقیت انجام نشد با پشتیبانی پی پال تماس بگیرید. 

4. روش شناسایی خود را انتخاب کنید. می تواند کد شناسایی را از طریق پیام، ایمیل و یا تماس دریافت کنید. سپس Continue را انتخاب کنید تا کد ارسال شود. 

5. در این مرحله باید کد امنیتی خود را وارد کنید. سپس Continue را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این کد 5 دقیقه اعتبار دارد. و در صورتی که اعتبار آن تمام شد باید درخواست یکی جدید بدهید. 

6. در این صفحه باید رمز جدید خود را وارد کنید. رمز باید 8 کاراکتری باشد و ترکیبی از حروف و اعداد و علامت های خاص باشد. سپس رمز را برای بار دوم برای تایید وارد کنید.

7. با استفاده از گزینه submit رمز را تایید کنید. سپس به صفحه ورودی می روید و ایمیل و رمز جدید خود را وارد می کنید. 

 

تغییر پسورد پی پال در صورتی که در حساب کاربری خود هستید : 

1. از طریق Log in وارد حساب کاربری خود شوید. 

2. گزینه Settings را منوی بالایی انتخاب کنید. با استفاده از این گزینه به صفحه اطلاعات پروفایل خود وارد می شوید. 

3. به منوی Security بروید. در این قسمت روش های مختلف امنیتی را می بینید.

4. با استفاده از Edit پسورد خود را ویرایش کنید. 

5. در صفحه باز شده پسورد فعلی خود را وارد کنید. سپس پسورد جدید خود را وراد کنید و برای تایید بار دیگر آن را وارد کنید. این پسورد باید شامل کاراکتر، حرف و عدد باشد. بنابراین نمی توانید فقط عدد و یا حرف وارد کنید. پیشنهاد پی پال این است که که رمز شما شامل حروف بزرگ و کوچک باشد. 

6. زمانی که رمز جدید خود را وارد کردید، گزینه Change Password را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شود. سپس ایمیلی برای تایید برای شما ارسال می شود. 

تمام شد! این مراحل به سادگی قابل انجام هستند ولی در صورتی که در مورد انجام هر کدام از یک مراحل سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 17 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر