علاقه مندان به مهاجرت و اقامت در کشورهای خارجی با انگیزه و اهداف مختلفی تصمیم می گیرند که به کشورهای دیگر سفر کنند.  از آنجا که مشاغل پردرآمد کشور کانادا زیاد و متنوع هستند، داوطلبان مهاجرت به این کشور نیز در حال افزایش است. به همین دلیل در این مقاله شغل های پردرآمد در کانادا را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

معرفی شغل های پردرآمد در کانادا

به طور کلی زمانی که شما تصمیم گرفتید به کشور کانادا مهاجرت کنید و هدف شما مهاجرت برای کار است، باید ابتدا قبل از دریافت ویزای کار، نوع کسب و کار و فعالیت خود را مشخص کنید و بدانید که در کدام حوزه قرار است مشغول به فعالیت شوید. به همین دلیل ما چند حوزه فعالیت در کشور کانادا معرفی کرده ایم که عبارتند از :

  • فعالیت در حوزه فناوری
  • فعالیت در حوزه آموزشی
  • فعالیت در حوزه مسافرت و گردشگری
  • فعالیت در حوزه خدمات بهداشتی
  • فعالیت در حوزه خدمات انسانی
  • فعالیت در حوزه کسب و کارهای مالی

شغل های پردرآمد در کانادا

در حقیقت مشاغل پردرآمد کاندا بیشتر در این دسته ها قرار می گیرد. بررسی هایی که در وزارت کار کانادا انجام شده است حاکی از این است که میزان درآمد در مشاغل پردرآمد حدود 30 دلار در ساعت است. بنابراین توصیه می شود که برای کار در کشور کانادا حتما در یکی از این حوزه ها فعالیت خود را آغاز نمائید.

در ادامه توضیحاتی را در مورد هر کدام از حوزه های فعالیت و کسب و کار در کانادا ارائه کرده ایم. لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

مشاغل مربوط به حوزه فناوری

کانادا کشوری است که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات جز بهترین کشورها محسوب می شود و فرصت های شغلی در این حوزه بسیار زیاد و متنوع می باشد. بنابراین اگر شما نیز در یکی از زمینه های مربوط به این حوزه تخصص دارید، می توانید از این راه به درآمد خوبی برسید.

مشاغل مربوط به حوزه آموزش

اگر شما قدرت بیان خوبی دارید و در زمینه ی آموزش از مهارت های لازم برخوردار هستید می توانید به عنوان معلم دوره متوسطه، معلم ابتدایی و مهد کودک و یا تدریس در کالج ، در حوزه ی آموزش به فعالیت بپردازید. در حقیقت معلمی یکی از شغل های پردرآمد در کانادا می باشد.

مشاغل مربوط به حوزه مسافرت و گردشگری

یکی از شغل های پردرآمد در کانادا مروبط می شود به حوزه مسافرت و گردشگری. این دسته مشاغل، عبارتند از : هتل داری، رستوران داری و ... که شغل های بسیار درآمد زائی هستند. اگر به این دسته شغل ها علاقه مند هستید می توانید پول خوبی به دست آورید.

مشاغل مربوط به حوزه بهداشت و درمان

آیا می دانید که به چه علت این دسته مشاغل در کشور کانادا بسیار پردرآمد می باشد؟ به این علت که جمعیت کشور کانادا بیشتر افراد مسنی هستند که نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی دارند. شما می توانید در مشاغلی از قبیل : مدیریت مراکز درمانی، متخصص قلب و عروق، پرستار، پزشک و ... فعالیت خود را در حوزه درمانی کانادا آغاز کنید.

شغل های پردرآمد در کانادا

مشاغل مربوط به حوزه خدمات انسانی

خدمات انسانی در کشور کانادا عبارتند از : مشاور خانواده و ازدواج، مددکار اجتماعی، کارمند خدمات اجتماعی. این مشاغل از شغل های پردرآمد در کانادا می باشد. با ارائه این گونه خدمات، زندگی در کشور کانادا از سطح کیفی بالایی برخوردار است. به همین دلیل این مشاغل بسیار پردآمد است و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

مشاغل مربوط به حوزه کسب و کارهای مالی

فعالیت در این حوزه مربوط می شود به راه اندازی کسب و کارهای کوچک. این دسته کارها نیز جز مشاغل پردرآمد در کانادا محسوب می شود. این دسته مشاغل و کسب و کارها عبارتند از : راه اندازی دفتر بیمه، راه اندازی موسسات مالی و امور بانکی، دفاتر حساب داری و ...

این دسته مشاغل که در مقاله ی فوق برای شما معرفی کردیم از مهم ترین و پردرآمدترین مشاغل در کانادا می باشد که شما می توانید قبل از مهاجرت به این کشور، در مورد مشاغل مروبط به این حوزه ها تحقیق کنید و مهارت های لازم را در صورت نیاز کسب کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 14 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر