هتزنر (hetzner) یک شرکت میزبانی وب (web hosting) و نیز یک اپراتور مرکز داده در آلمان می باشد که فعالیت خود را تحت نام Hetzner Online Services آغاز نموده است. Hetzner به عنوان یک کسب و کار متعلق به خانواده شروع به کار کرد و در حال حاضر با حدود 200 کارمند تمام وقت در حال فعالیت است، اما هنوز هم توسط بنیانگذار آن، مارتین Hetzner هدایت می شود. این شرکت در سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر دو مرکز داده در Falkenstein، Vogtland و نورنبرگ دارد.

خدمات شرکت هتزنر (Hetzner )

  • میزبانی وب
  • میزبانی وب مشترک
  • سرور های مدیریت شده
  • اختصاص دامنه
  • ارائه گواهینامه ssl و خدمات کالوکیشن

هتزنر (hetzner)

نحوه پرداخت فاکتور هتزنر (hetzner)

صورت حساب خودکار برای تمام سرورهای اختصاصی و مجازی، و همچنین محصولات colocation در یک روز از هر ماه تعیین می شود و شما بعد از سفارش اول، فاکتور را در روز بعد دریافت خواهید کرد. پرداخت ها به صورت خودکار از حساب بانکی یا کارت اعتباری شما چند روز پس از صدور صورت حساب انجام می شود. این امکان نیز وجود دارد که شما معامله را از طریق نقل و انتقالات بانکی پرداخت کنید، در این صورت باید ظرف یک هفته پس از دریافت فاکتور ، پرداخت را انجام دهید. اگر یکی از درگاه های پرداخت ارزی نظیر پی پال را انتخاب می کنید باید ظرف یک هفته پس از دریافت فاکتور، پرداخت خود را از طریق "ربات مدیریت رابط کاربری" مدیریت نمائید.

لازم به توضیح است جهت پرداخت صورت حساب، علاوه بر پی پال می توانید از کارت های اعتباری نیز استفاده نمائید. در صورتی که تمایل ندارید شرکت های پرداخت کننده خدمات ارزی این کار را برای شما انجام دهند می توانید با خرید مسترکارت مجازی، پرداختی های خود را بدون واسطه بپردازید.

اگر پرداخت صورتحساب شما با موفقیت انجام نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟


دوستان! چنانچه پرداخت صورتحساب شما به طور صحیح انجام نشود، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. پس از آن می توانید درخواست پرداخت مجدد نموده و پرداخت خود را با استفاده از کارت اعتباری خود یا کارت اعتباری دیگری پرداخت نمائید. برای انجام این کار، لطفا وارد بخش "Robot" شوید، گزینه «Invoices» یا اصطلاحا فاکتورها را از منوی سمت چپ انتخاب کنید و سپس فاکتور مناسب را انتخاب نمائید. در اینجا شما قادر خواهید بود تب "Payment" را کلیک کرده و دستورالعمل های مربوط به پرداخت را دنبال کنید تا مجددا پرداخت صورتحساب شما انجام گیرد.

 

همراهان گرامی! لطفا توجه داشته باشید که شما تنها می توانید تا 5 بار برای پرداخت صورتحساب مربوطه، تلاش مجدد نمائید.

نکاتی در مورد پرداخت فاکتور هتزنر (hetzner)

پرداخت غیر نقدی :
در این نوع پرداخت به طور کلی، یک صورتحساب مالیاتی تقریبا در 20th ماه هر ماه، ارسال می شود، و سفارشات بدهی در روز اول هر ماه محاسبه می شود. این فاکتور شامل تمام سفارشات جدید، ثبت نام دامنه، تمدید دامنه و.... برای آن ماه خاص می باشد. Hetzner کارت های اعتباری را برای مجموعه سفارش های بدهی نمی پذیرد . کارت های اعتباری می تواند برای گزینه پرداخت نقدی سالانه استفاده شود.

پرداخت نقدی :
در این نوع پرداخت صورتحساب مالیاتی در همان روز سفارش و در اختیار شما قرار می گیرد. مشتریان تا 7 روز برای پرداخت صورتحساب از تاریخ صدور صورت حساب، فرصت دارند. پرداخت ممکن است از طریق استفاده از کارت اعتباری، دبیت کارت و یا بررسی آنلاین جزئیات حساب بانکی شما انجام شود.
 

دوستان و همراهان گرامی! در صورتی که موفق به خرید از شرکت هتزنر شده اید ولی برای تکمیل مراحل خرید خود و انجام پرداخت اینترنتی هزینه آن دچار مشکل هستید، می توانید روی کمک ما حساب کنید. شما می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر، درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید. مشاوران مجرب ما در تیم تراپی در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

 

 پرداخت با پی پال

تاریخ انتشار 07 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    ariayan ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من برای پرداخت هزینه هتزنر از طریق مجموعه تراپی اقدام کردم
    و پرداخت را طریق کارت اعتباری برای من انجام دادند
    سرعت پاسخگویی و انجام سفارش بسیار بالا بود

فرم ارسال نظرات کاربر