اگر شما نیز صاحب یک نوع کسب و کار باشید قطعا به دنبال روش های مختلفی هستید که بتوانید از طریق آنها خود را به دیگران معرفی کنید. معمولا زمانی که شما در ابتدای مسیر راه اندازی کار خود هستید، نمی توانید هزینه زیادی برای انجام تبلیغات در در نظر بگیرید. به همین دلیل است که ما در این مقاله انواع روش های تبلیغات رایگان را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با حداقل هزینه به بهترین نتیجه برسید. خوشبختانه فضای مجازی و دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید خیلی راحت و بی دردسرکسب و کار خود را رایگان تبلیغ کنید.

بیشتر بخوانید : 

معرفی جدیدترین روش تبلیغ آنلاین (Shoppable Instagram Feeds)

پرداخت گوگل ادوردز و نکاتی درباره ی تبلیغ در گوگل

روش های تبلیغات رایگان چیست؟

در نظر گرفتن جایزه برای به اشتراک گذاری پست های شما در شبکه های اجتماعی.

این که بتوانید مشتری جدید پیدا کنید ی تواند خیلی هیجان انگیز باشد، اما این که بتوانید قدردانی خود را نسبت به مشتریان وفادار نشان دهید، بهتر است. در این روش می توانید با استفاده از کدهای تخفیفی که به عنوان مثال برای هر مشتری در صورت اشتراک پست های شما در نظر می گیرید این ارتباط را بهبود ببخشید.

تبلیغات رایگان

استفاده از محتوای تعاملی.

به عنوان مثال در این روش شما می توانید با استفاده از روش هایی مانند ایجاد یک پرسش نامه با کاربر خود در ارتباط قرار بگیرید و از نظرات آنها آگاه شوید.

کاربران خود را از پشت صحنه فعالیت خود آگاه کنید.

هنگامی که شما از محل کار خود یک ویدئو به اشتراک می گذارید خیلی بهتر می توانید کاربر را در ارتباط با خود نگهدارید چرا که به نوعی به معرفی برند خود و جلب اعتماد کاربر پرداخته اید.

ارائه پیشنهادات رایگان به مشتریان خود.

در این حالت نه تنها در مشتریان خود انگیزه ایجاد کرده اید بلکه می توانید تعداد بسیاری از افراد دیگر را نیز به خود جذب کنید.

در گروه های شبکه اجتماعی لینکداین عضو شوید.

با انجام این کار می توانید برند خود را جایی قرار دهید که کاربران هدف شما و هم راستا و هم عقیده با شما قرار دارند.

تبلیغات رایگان

در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید.

برای انجام این کار شما می توانید از کاربران خود بخواهید که در محلی که شما تعیین می کنید برای معرفی محصول جدید شما حاضر شوند.

ایجاد کمپین تبلیغاتی از طریق ارسال ایمیل.

ارسال ایمیل به کاربران همیشه یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین است. چرا که امکان ارتباط دائمی را با کاربران فراهم می کند.

وب سایت خود را به روز نگهدارید.

اگر شما برای کسب و کار خود یک وب سایت دارید، باید سعی کنید وب سایت را به روز نگهدارید. در این حالت هم گوگل برای سایت شما رتبه خوبی در نظر می گیرد و هم این که نشان داده اید برای کار خود ارزش قائل هستید.

شاید روش های بیان شده به معنای تبلیغات رایگان در ذهن شما نباشند، اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که اگر تمامی روش های بیان را توسعه کسب و کار خود رعایت کنید، در نهایت به این نتیجه منجر می شود که شما در ارتباط دائم با کاربران بیشتر قرار خواهید گرفت  و در نتیجه خیلی راحت تر می توانید خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید. استفاده از روش هیا بیان شده این مزیت را نیز دارد که شما را همیشه فعال نگه می دارد و تنها یک نتیجه مقطعی ندارد.

 

تاریخ انتشار 25 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر