برای اینکه در یک تجارت خاص حرفه‌ای شوید ، باید زمان زیادی را برای کسب تجربه در این زمینه صرف کنید و معاملات فارکس در این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. فقط آن دسته از معامله گرانی که وقت و تلاش خود را صرف آموزش تئوری و تمرین عمل می‌کنند ، می‌توانند به طور مؤثر دارایی‌های مالی را گمانه زنی کرده و درآمد خوبی به دست آورند کنند. به نظر شما از کجا می‌توانید اصول اولیه تجارت را در جایی به غیر از حساب معاملاتی دمو یاد بگیرید؟ پس با تراپی همراه شوید تا شما را با ضرورت استفاده از حساب معاملاتی دمو برای یک معامله گر فارکس آشنا کنیم.

بیشتر بدانید :

وضعیت بورس بهتر است یا بازار فارکس در ایران؟

بازار جهانی ارز فارکس

حساب معاملاتی دمو چیست؟

حساب معاملاتی دمو یک بستر مجازی است که در آن هر کس می‌تواند روند معاملات خود را به طور آزمایشی انجام دهد. به عبارت ساده‌تر ، در یک اکانت معاملاتی دمو، امكان آزمایش استراتژی‌ها ، شاخص‌ها ، ابزارها و همه آنچه كه یک معامله گر فارکس در روند معامله در بازار ارز به آن نیاز دارد، در آن وجود دارد.

حساب معاملاتی دمو

عملکرد اصلی حساب معاملاتی دمو چیست؟

در حقیقت کاربران فعال این پلتفرم مجازی ، معامله گران حرفه‌ای در بازار ارز هستند که می‌خواهند مهارت‌های خود را در یک استراتژی جدید آزمایش کنند یا سعی می‌کنند که با یک دارایی جدید کار خود را آغاز کنند.

به طور کلی ، همه مبتدیان، معاملات خود را با یک حساب معاملاتی دمو شروع می‌کنند، زیرا برای انجام معاملات در این پلتفرم نیازی نیست که با پول واقعی این کار را انجام دهید.

بنابراین ، معامله گر مبتدی مبلغ مشخصی از بودجه خود را در اختیار دارد که می‌تواند در تجارت و امکانات نامحدود از آن‌ها استفاده کند ، زیرا این نوع حساب مجازی تمام ویژگی‌های کار در بازار واقعی را تکرار می‌کند، اما بدون نیاز به پول واقعی.

در ادامه نکات بیشتری را در مورد حساب معاملاتی دمو برای شما بیان خواهیم کرد و از ویژگی این نوع حساب برای شما مطالبی را عنوان کرده‌ایم. چنانچه شما نیز از جمله افراد علاقه‌مند به معامله در فارکس هستید، لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

با ویژگی‌های حساب معاملاتی دمو آشنا شوید

  • آشنایی با بازار فارکس :  پر واضح است که بدون آموزش‌های لازم در این حوزه ، به نتایج مثبت مالی نخواهید رسید، حداقل وقتی صحبت از تجارت مستقل در بازار ارز فارکس است. پس یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حساب معاملاتی دمو این است که شما با بازار فارکس آشنا خواهید شد.
  • آزمایش یک پلتفرم معاملاتی : دسترسی به بازارهای مالی برای یک معامله گر بدون پلتفرم‌های خاص، غیر ممکن است. محبوب‌ترین پلتفرم ها در این میان MetaTrader4 و MetaTrader5 هستند که توسط Meta Quotes توسعه یافته است. در مورد کار با این پلتفرم‌ها آموزش‌های بسیاری ارائه شده است، اما مطالعه دستورالعمل‌ها یک چیز، و تمرین عملی چیز دیگریست که کاملاً متفاوت است. و برای اینکه هنگام ورود به بازار مالی دچار مشکل نشوید و سرمایه خود را از دست ندهید ، بهترین راه حل این است که ابتدا روی یک پلتفرم با حساب معاملاتی دمو تمرین کنید.

حساب معاملاتی دمو
  • وجود شاخص‌های آزمایشی : هیچ گونه استراتژی در معاملات بدون استفاده از شاخص‌های فنی امکان پذیر نیست که بهترین نقاط ورود به بازار ، بازگرداندن قیمت یک دارایی ، حجم معاملات و سایر ویژگی‌های موجود را به شما نشان دهد. در حقیقت بدون در نظر داشتن این شاخص‌ها، مثل این است که با چشم بسته وارد تجارت شده‌اید. بنابراین به طور حتم، یک حساب معاملاتی دمو می‌تواند بهترین بستر برای این کار باشد.

این مواردی که گفته شد از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از حساب معاملاتی دمو می‌باشد که اگر آن‌ها را به دقت مطالعه باشید متوجه خواهید شد که این نکات در موفقیت شما هنگام انجام معاملات تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد و از ضرر شما در معامله جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که شما با بصیرت بیشتری وارد عمل شود که این خودش می‌تواند مهم‌ترین عامل باشد که شما را به سود بهتری برساند.

بنابراین قبل از آنکه به بازار های معاملاتی وارد شوید، خوب است که حساب معاملاتی دمو برای خود ایجاد کنید و در محیط یک پلتفرم معاملاتی به صورت آزمایشی با جنبه‌های مختلف معامله آشنا شوید و با ریسک کمتری معاملات خود را انجام دهید.

تاریخ انتشار 16 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر