این روزها بیش از پیش صحبت از رمز ارزها به میان است و بالطبع تعداد افراد علاقه‌مند به تهیه دستگاه‌های ماینینگ ، استخراج ارز دیجیتال و تبادلات رمز ارزها رو به افزایش است. همانطور که مبادلات ارز دیجیتال می‌تواند با سود فراوانی همراه باشد، دنیای رمز ارزها با ریسک‌ها و خطراتی نیز همراه هست و یکی از شایع‌ترین خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، حمله‌ی هکرها به صرافی‌ها یا کیف پول‌های ارزهای دیجیتال است و سوالی که برای بسیاری از فعالان دراین عرصه وجود دارد این است که چگونه می‌توان هر چه بهتر از حساب ارزی خود محافظت کرد تا از حمله‌ی هکرها در امان بماند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما مطالب مفیدی را در مورد مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) برای شما عزیزان بیان کنیم.

با نکاتی در مورد مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) آشنا شوید

با وجود خطرهای امنیتی سایبری، بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال تلاش می‌کنند به امید اینکه یک شبه بتوانند به یک انسان میلیونر تبدیل شوند. پس اگر شما دوست عزیزی که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید نیز چنین رویایی را در سر می‌پرورانید، پس بهتر است نکاتی را که در ادامه خواهیم گفت به دقت مطالعه نمائید تا از طریق آشنایی با چگونگی مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) بتوانید از امنیت اکانت خود اطمینان بیشتری حاصل کنید.

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)

دوستان عزیز این مطالب را به دقت مطالعه نمائید و حتما به آن ها عمل کنید.

  • امنیت را در اولویت قرار دهید

کلید خصوصی هر نفر تنها راهی است که می‌توان از طریق آن به سرمایه خود دسترس پیدا کنید، بنابراین این یک نکته‌ی بسیار مهم و حیاتی است که باید کاملا از کلید خصوصی خود محافظت کنید. یکی از بهترین اقداماتی که در این زمینه می‌توانید انجام دهید این است که از ذخیره‌ی کلید خصوصی خود به صورت آنلاین خودداری کنید، چرا که این می‌تواند منجر به هک شدن آن بشود. یکی از بهترین نوع کیف پول نیز کیف پول سخت افزاری است که مانند یک فلش مموری می‌توانید سرمایه خود را در آن نگهداری کنید.

استفاده از این دستگاه به این معناست که کلید خصوصی شما در یک کیف پول سخت افزاری کد شده است و هرگاه می‌خواهید تراکنشی انجام دهید، می‌توانید کیف پول را در درون سیستم خود قرار دهید، در حالی که کد شما هرگز از داخل این کیف پول سخت افزاری خارج نخواهد شد و احتمال دسترسی و هک شدن آن وجود به حداقل می‌رسد. شما حتی می‌توانید از کیف پول خود یک کپی داشته باشید و آن را در محل دیگری نگهداری کنید که هیچگاه کلید خود را گم نکنید.

شما عزیزان میتوانید برای خرید ارز های دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)
  • با مشاور سرمایه‌گذاری خود مشورت کنید

اگر ارز دیجیتال می‌خرید یا برای سرمایه‌گذاری در آن در حال برنامه‌ریزی هستید، از مشاور سرمایه‌گذاری خود راهنمایی بگیرید. اگر چه ممکن است برخی از آن‌ها سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی رمز ارزهای را به شما پیشنهاد نکنند، اما ممکن است بتوانند شما را به یک شخص سومی ارجاع دهند که می‌تواند منبع بسیار خوبی برای راهنمایی شما در زمینه‌ی رمز ارزها و چگونگی مدیریت آن‌ها باشد.

در کل باید بگوئیم که بدون شک خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم جذاب و هم پر خطر است. آگاهی از میزان خطرها و ریسک‌هایی که آن‌ها را تهدید می‌کند به علاوه کسب اطلاع از نحوه‌ی مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) به شما کمک می‌کند که بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای برای تعیین میزان سرمایه‌گذاری در رمز ارزها اتخاذ نمائید.

دوستان گرامی و همراهان همیشگی، در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از مهم‌ترین راه‌هایی که می‌تواند به شما در نحوه‌ی مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) کمک کند آشنا نمائیم. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

با مطالعه‌ی مطالب گفته شده و به کارگیری آن‌ها می‌توانید در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال موفق‌تر عمل کنید چرا که هر چه سرمایه خود را با امنیت بیشتری نگهداری کنید، مسلم است که ضرر و خطر کمتری متوجه شما خواهد شد. لطفا برای اطلاع از سایر نکات مربوط به مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها)  ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 02 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر