پی پال در حقیقت پایه گذار پرداخت‌های فرد به فرد می‌باشد و در این زمینه از شهرت بسیاری برخوردار است و به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای ارسال پول به صورت آنلاین محسو می‌شود. این پلتفرم حضور خود را در اقتصاد جهانی گسترش داده است و مصرف کنندگان را از طریق دو گزینه‌ی اعتباری خود به خرده فروشان متصل کرده است که عبارتند از : کارت اعتباری پی پال( PayPay Credit ) و مستر کارت پی پال (PayPal Mastercard) . آیا از تفاوت‌های این دو اطلاع دارید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا برای شما بگوئیم که چه تفاوتی میان کارت اعتباری و مسترکارت پی پال وجود دارد؟

کارت اعتباری و مسترکارت پی پال چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد؟

به طور کلی اگر بخواهیم به بیان تفاوت‌های کارت اعتباری و مسترکارت پی پال بپردازیم می‌توان گفت یکی از آن‌ها به صورت مجازی و دیگری به صورت کارت‌های اعتباری سنتی می‌باشد اما هر دوی این کارت‌ها برای استفاده توسط مشتریان ارائه می‌شود. اما به منظور آگاهی از جزئیات این تفاوت‌ها همچنان برای ما همراه شوید.

کارت اعتباری و مسترکارت پی پال

مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال از لحاظ عملکرد

هر دو کارت اعتباری و مسترکارت پی پال توسط بانک Synchrony صادر می‌شود. کارت اعتباری پی پال، یک خط اعتباری دیجیتال است که می‌تواند برای انجام خرید از طریق پی پال و اتصال به حساب پی پال در هر کجا مورد استفاده قرار گیرد و شما می‌توانید بارها و بارها از مانده‌ی اعتبار کارت اعتباری خود برای خرید از خرده فروشان استفاده کنید به جای اینکه هر بار نیاز باشد که در خواست صدور یک کارت جدید بدهید.

مقاله مرتبط: مستر کارت چیست؟

مستر کارت پی پال برای شما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به صورت اعتباری خرید کنید، اما با تمام ویژگی‌ها و امکانات کارت‌های اعتباری سنتی. به طور مثال می‌توانید حضورا برای خرید با استفاده از مسترکارت پی پال کارت بکشید.

مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال از ارسال پول نقد

برای انتقال پول پی پال به خانواده و دوستان می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی 2.9٪ + 30 دلار برای هر تراکنش از کارت اعتباری پی پال یا PayPal Cashback Mastercard استفاده کنید.

ارسال پول با کارت اعتباری پی پال به عنوان پیش پرداخت پول است ، نه خرید معمولی، حتی برای معاملات بیش از 99 دلار شما هیچ هزینه تبلیغاتی دریافت نمی‌کنید. علاوه بر این ، شما به طور منظم می‌توانید این پیش پرداخت را شارژ کنید.

مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال از لحاظ ویژگی‌ها و پشتیبانی‌ها

کارت اعتباری پی پال کلیه ی خریدهای انجام شده از طریق سیستم را با چند استثناء برای مواردی مانند املاک و مستغلات ، وسایل نقلیه موتوری ، کارت‌های پیش پرداخت و کالاهای سفارشی پشتیبانی می‌کند. مستر کارت پی پال نیز دارای این مزیت‌ها می‌باشد از جمله حفاظت از سرقت ID ، خدمات جهانی Mastercard و خدمات فرودگاهیMastercard .

کارت اعتباری و مسترکارت پی پال

مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال  از لحاظ هزینه‌ها و بهره‌مندی‌ها

در حساب‌های جدید اعتباری پی پال ، برای خریدهای نقدی در حال حاضر هزینه‌ی کارمزد در حدود 25.74٪ در نظر گرفته شده است ، اما هیچ هزینه سالانه‌ای برای آن وجود ندارد، تنها در صورت عدم پرداخت هزینه، هزینه دیرکرد آن را باید پرداخت کنید.

در حال حاضر مسترکارت پی پال بسته به اعتبار شما ، درصدهای کارمزد متفاوتی 21.74٪ ، 25.74٪ یا 28.74٪ را ارائه می‌دهد. مانند کارت اعتباری پی پال ، برای مسترکارت پی پال هیچ هزینه سالانه وجود ندارد ، اما برای پرداخت دیرهنگام 39 دلار هزینه پرداخت خواهید کرد.

مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال  از لحاظ پاداش

مشتریانی که از دریافت جوایز و پاداش لذت می‌برند ، گزینه مسترکارت پی پال می‌تواند برای آن‌ها گزینه‌ای جذاب باشد. هر مشتری به ازای هر خرید مشمول 2 درصد جایزه نقدی می‌شود. همچنین از آنجا که می‌توانید از کارت خود برای خرید با پی پال به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید ، فرصت‌های بیشتری برای کسب پاداش دارید.

بیشتر بدانید : چگونه کارت اعتباری مجازی رایگان دریافت کنیم؟

به علاوه شما می‌توانید پاداش‌های خود را به هر مبلغ بازخرید کنید و به روزرسانی حساب PayPal شما نیز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از طریق موجودی پی پال خود از پاداش خود استفاده کنید. در غیر این صورت ، می‌توانید پاداش‌ها را به حساب بانکی خود منتقل کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

در این مقاله به مقایسه کارت اعتباری و مسترکارت پی پال پرداختیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

تاریخ انتشار 25 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    زهرا لهراسبی ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    برای وریفای حساب پی پال و اینکه بتونم خرید و پرداخت را با حساب پی پال داشته باشم به یک کارت احتیاج داشتم که توسط سایت تراپی اقدام کردم و تونستم حساب پی پالم را وریفای کنم
    سرعت ارایه خدمات و راهنمایی کاربری بالایی داشتند
    و سریعا مشخصات ویزا کارت مجازی را برای من ارسال کردند
    ممنون از سایت تراپی

فرم ارسال نظرات کاربر